star trek XI the horror continues

To boldly go where Kirk, Spock and McCoy have gone before

Moderator: Trekscaper

Gesloten
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

3rd RemataKlan schreef:
Rogueborg schreef:Jij noemt iemand die op je schiet onschuldig? :Y)
Ik noem iemand die zichzelf of zijn territorium verdedigt tegen indringers onschuldig ja.
Shoot first, ask questions later. :Y)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Stukje uit Trekweb nieuws:

When asked about the next STAR TREK feature film, a prequel with an all-new cast of characters to be written by Erik Jendresen, he [Rick Berman] said, "I think that if this film is made it certainly won't get finished in the next year. If it gets done in two years or three years I think that timeframe for a new, fresh feature with a whole different outlook would be fine."
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

TNG crew reist terug in de tijd omdat het hoofd van Data opduikt in een opgraving van een romeins legerkamp ergens in het noordwesten van Frankrijk, komen in 44 BC Asterix en Obelix tegen, gaan mee naar hun dorp en gaan dan romeinen in elkaar slaan. Worf en Data hebben geen toverdrank nodig want die zijn al sterk genoeg. Ze vinden het er leuk, blijven daar hangen en komen nooit weer terug naar de 24e eeuw.
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Will Star Trek XI film in Australia? That's the latest rumour about the potential movie, still in the very early stages of pre-production.

According to the latest issue of Star Trek Magazine (courtesy TrekWeb), the Premier of South Australia, Mike Rann, suggested at the Australian Star Trek convention Terra Nova that the next Trek feature film might film there.

"Mr. Rann had been with Paramount Pictures executives at a dinner in Adelaide the day before our convention," said Australian fan club president Stuart Blair. While discussing the upcoming film Princess of Mars, Paramount executives reportedly stated that they were considering filming a Star Trek movie in Australia.

Another fan, Carol Dale, said that Rann revealed that the movie would be set in the immediate future in 2010, "a time when the Earth has been almost destroyed by nuclear war, when our saviours from the future arrive." She said that the storyline, which would span two motion pictures, would involve Spock and possibly other Star Trek characters from shows set further in the future.

Meanwhile, Cinescape has quoted executive producer Brannon Braga as well as Rick Berman about the film's development, suggesting that he may still have a role within the Star Trek franchise despite his role on new series Threshold for CBS. Citing the Star Trek Communicator, Cinescape said that "the two creators want the next Star Trek feature to be a prequel film set before the adventures of Kirk and company in the original series." Their idea is not to focus on the Enterprise era but "Berman and Braga...claim that their movie idea doesn't involve Enterprise in any way", focusing instead of the Romulan Wars.

"One thing that hasn't been mentioned is whether a new TREK movie would reunite any of the previous cast members from the earlier films or television series, or if an entirely new cast of space travellers would be hired," noted Cinescape.

Please note that all information about the eleventh Star Trek feature film is entirely rumour at this point, and should be presumed to be preliminary until Paramount makes an official announcement about the movie.
http://www.trektoday.com/news/230705_02.shtml

2010 ???
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

NEE! ;-(
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Spock? Die is daar toch veeel te oud voor om zo jong te spelen?

Mja, zal wel, beetje geblaat van die Australiër.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Een ST fan in hart en nieren schreef:Another fan, Carol Dale, said that Rann revealed that the movie would be set in the immediate future in 2010, "a time when the Earth has been almost destroyed by nuclear war, when our saviours from the future arrive." She said that the storyline, which would span two motion pictures, would involve Spock and possibly other Star Trek characters from shows set further in the future.



met die saviours worden de Vulcans bedoeld?
Dat is in 2063 niet 2010.
Ik zie hier weer een potentiele verdere verkrachting van de ST timeline in.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Neuh, toen was de 3e wereld oorlog al zo'n 10 jaar voorbij (in 2063).

Volgens mij is toch nooit gezegd wanneer de 3 wereld oorlog was begonnen?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Maar als er al saviours in 2010 komen, dan moet er dus een buitenaards ras zijn geweest voor de Vulcans. En daar is nooit over gesproken of over gesuggereerd. Alleen dat de Vulcans FIRST contact hadden in 2063.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Guess who? schreef:Maar als er al saviours in 2010 komen, dan moet er dus een buitenaards ras zijn geweest voor de Vulcans. En daar is nooit over gesproken of over gesuggereerd. Alleen dat de Vulcans FIRST contact hadden in 2063.
Ongetwijfeld weer Time Travel...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

OMG, als dit echt gaat gebeuren dan ga ik niet kijken en nooit meer iets consumeren dat geproduceerd is door Berman en Braga.
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Als ze nu nig durven aankomen met time travel... :fire:
Gebruikersavatar
sirdupre
Commander
Commander
Berichten: 1575
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:56
Contacteer:

Bericht door sirdupre »

Star Trek XI: Masculation

Janeway geeft toe dat ze eigenlijk een man zou moeten zijn. Met behulp van moderne technologiën wordt dit mogelijk gemaakt en verandert Janeway daadwerkelijk in een man. De crew is aanvankelijk wel tevreden met dit resultaat en accepteren Janeway nu ook beter als hun captain, maar iedereen zit met de handen in het haar als ze aangeeft dat ze liever een neger zou willen zijn. Maar waar moet men het neger pigment vandaan halen? Tuvok wil het niet afstaan. En Klingons heb je ook niet bijster veel in het delta kwadrant. En de Borg zijn ook maar zo bleek.
Hoe zal dit spannende verhaal aflopen? Hoe zal de bemanning van Voyager reageren op dit grote probleem? Zullen zij zich uit deze netelige situatie kunnen bevrijden? En zal Janeway ooit kunnen rappen?

We zullen het wel nooit te weten komen.
Gebruikersavatar
Klingon Kor
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 150
Lid geworden op: 08 feb 2005, 14:31
Locatie: Nederland

Bericht door Klingon Kor »

Ik verwacht meer iets als:
Star trek XI: The search for Data.

B4 heeft al de kennis van data, met een een paar aanpassingen word B4 een stukje moderener, the Enterprise gaat op zoek naar Soong (ben even keijt of die dood is) alwaar B4 doormiddel van fantastiche technologie Data word, helaas betekend dit het einde van B4 maar daar rouwt niemand om. Data is back al heeft hij moeite met zijn emotionele kant, hij noemt Geordi continue coammander Laforce.

Op deze zoektocht naar Data word de Enterprise aan gevallen door de Borg, romulans, stoute klingons, piraten en cardassians (in alfabetische volgorde).

Geweldige film...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

One thing that hasn't been mentioned is whether a new TREK movie would reunite any of the previous cast members from the earlier films or television series, or if an entirely new cast of space travellers would be hired," noted Cinescape.
Voyager crew moet komen:P

maar het idee wat daar staat lijkt me ruk doe de film gewoon in 2382 ofzo
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Tactical_Cube schreef:
One thing that hasn't been mentioned is whether a new TREK movie would reunite any of the previous cast members from the earlier films or television series, or if an entirely new cast of space travellers would be hired," noted Cinescape.
Voyager crew moet komen:P

maar het idee wat daar staat lijkt me ruk doe de film gewoon in 2382 ofzo
idd, doe de film met de Voyager crew in 2382 dan maken wij hem niet meer mee. :+
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Dit wordt denk ik echt de slechste film ooit. 2010 zal wel verkeerd zijn, want dat is nog voor de tijd van Gabriel Bell (past tense I en II). Verder is Leonard Nimoy te oud en de vorige prequel correspondeerde ook al totaal niet met Star Trek TOS. Ik hou mijn hart vast.
Gebruikersavatar
sirdupre
Commander
Commander
Berichten: 1575
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:56
Contacteer:

Bericht door sirdupre »

Star Trek XI : The Phantom Menace

Janeway en NeeliXXX fusen samen tot één persoon en gaan een film lang kindertjes misbruiken, totdat een paar nobele Jedi deze snode plannen dwarsbomen en de JanewiXXX onthoofden met hun lightsabers.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

sirdupre schreef:Star Trek XI : The Phantom Menace

Janeway en NeeliXXX fusen samen tot één persoon en gaan een film lang kindertjes misbruiken, totdat een paar nobele Jedi deze snode plannen dwarsbomen en de JanewiXXX onthoofden met hun lightsabers.
maar dan komt T_C de nieuwe hoop en zorgt dat braga nooit zijn script des doods kan sxhriven en het startrek universum blijft bestaan
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Star Trek XI: Dennis the Menace wordt het dus.
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

EMH schreef:Star Trek XI: Dennis the Menace wordt het dus.
LOL!!
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

EMH schreef:Star Trek XI: Dennis the Menace wordt het dus.
aw, moet ik niet aan denken. Waarschijnlijk weer met een Janeway-cameo.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

janeway in de hoofdrol natuurlijk
voor een cameo is ze veel te goed :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

aan jou zeide natuurlijk als moeder en zoon heersers over het heelal
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Tactical_Cube schreef:janeway in de hoofdrol natuurlijk
voor een cameo is ze veel te goed :)
Dus dan wordt het: Star Trek XI: Janeway the Menace. :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Star Trek XI: Voyager Reloaded :P
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad... :{

Star Trek XI werd een remake van First Contact geschreven door Braga. De Enterprise op het grote doek ziet er hetzelfde uit als de Enterprise in Star Trek Armada en Picard gaat samen met Riker, Worf en Data rondrijden in die minibuggy uit Nemesis naar een of andere markt waar Picard in elkaar wordt geschopt en Riker's rare alienpistool wordt gesloopt tijdens het gevecht.
Er was nog allemaal veel meer ergs, maar dat kan ik me gelukkig niet meer herinneren...

Ik had gisteren nooit "These Are The Voyages..." moeten kijken...

;(
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

:aai: stil maar het komt wel weer goed het duurt wel een paar weken maar dan is het wel weer over
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

mr_Vulcan schreef:Ik heb vannacht een nachtmerrie gehad... :{

Star Trek XI werd een remake van First Contact geschreven door Braga. De Enterprise op het grote doek ziet er hetzelfde uit als de Enterprise in Star Trek Armada en Picard gaat samen met Riker, Worf en Data rondrijden in die minibuggy uit Nemesis naar een of andere markt waar Picard in elkaar wordt geschopt en Riker's rare alienpistool wordt gesloopt tijdens het gevecht.
Er was nog allemaal veel meer ergs, maar dat kan ik me gelukkig niet meer herinneren...

Ik had gisteren nooit "These Are The Voyages..." moeten kijken...

;(
:fluit: de meeste dromen zijn bedrog... maar als ik Braga zie dan nachtmerrie ik nog :fluit:
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

:huh2: :r
Gesloten