Deathstar
Moderator: captain crash
- Raynor's Revenge
- Moderator
- Berichten: 12796
- Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
- Locatie: Bilthoven
- Contacteer:
Deathstar
okee misschien heb ik het gewoon verkeerd begrepen hoor, maar ik heb nou van verschillende kanten gehoord dat je voor het bouwen van een deathstar heel veel energie nodig hebt, en daarvoor het beste dicht bij de zon kan gaan zitten (ivm satellieten). op de site kan ik hier echter helemaal niks over terug vinden, dusseh... hoe zit dit?
- Ace of Spades
- Fleet Admiral
- Berichten: 17638
- Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
- Locatie: Prachtig Dellûf
Je kan toch zien hoeveel energie je nodig hebt voor dat ding . Dus als je een planeet wil waar je veel energie wil hebben, sticht je die kolonie op plek 1 v/d zon, gooit heel veel satellieten de lucht in, plempt er heel veel zonnepanelen neer en een hoog genoeg niveau scheepswerf en je bouwt je Deathstar.
More questions?
More questions?
- The Silencer
- Admiral
- Berichten: 11111
- Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
- Locatie: Resistance Base, Echo Sector
- Contacteer:
Graviton wetenschap, hetgeen nodig is voor een Todesstern kost 300000 energie. Verder geld, hoe dichter je bij de zon zit, hoe meer energie leveren zonnesatellieten op. Een zonnesatelliet is vele malen goedkoper als een zonnepaneel op de grond en kun je ook later in grote hoeveelheden bouwen terwijl zonnepanelen steeds duurder worden. Daarom is het voor Death Stars gunstig om een planeet dicht bij de zon te hebben, veel satellieten te bouwen om de benodigde energie te verzamelen en dan Graviton wetenschappen te onderzoeken.
- Raynor's Revenge
- Moderator
- Berichten: 12796
- Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
- Locatie: Bilthoven
- Contacteer:
- R2D2
- Administrator
- Berichten: 5446
- Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
- Contacteer:
-
- Commander
- Berichten: 1402
- Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49
- R2D2
- Administrator
- Berichten: 5446
- Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
- Contacteer:
- .:Admiral-Janeway:.
- Captain
- Berichten: 2544
- Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
- Locatie: Enschede
- captain crash
- Administrator
- Berichten: 26503
- Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
- Locatie: Nowhereland
- Contacteer:
- .:Admiral-Janeway:.
- Captain
- Berichten: 2544
- Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
- Locatie: Enschede
Ja oké maar je kunt volgens mij niet elke kolonie van de ander zien alleen de hoofdplaneet denk ik.captain crash schreef:Ik neem aan dat wanneer mensen echt wat groter worden en de mogelijkheid hebben om zoiets te bouwen andere grote spelers ze echt wel in de gaten houden. Of beter, dat zou ik in ieder geval doen...
@Miriam:Als je 1 uur per dag speelt duurt dat denk ik nog wel even
- Paulstartrek
- Rear Admiral
- Berichten: 5935
- Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
- Locatie: zoeterwoude
- Contacteer:
Hoe bedoel je dit? Ik heb bijvoorbeeld iemand 20 stelsels verder die heeft 4 kolonies, op 1,2, 5 en 15 en 1 in het naburige stelsel..:Admiral-Janeway:. schreef: Ja oké maar je kunt volgens mij niet elke kolonie van de ander zien alleen de hoofdplaneet denk ik.
Het lijkt mij dat je dan ook keurig alles kunt zien. De huidige slachtoffer waar Ace nu mee bezig is heeft hetzelfde dacht ik
- .:Admiral-Janeway:.
- Captain
- Berichten: 2544
- Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
- Locatie: Enschede
Ik bedoelde meer als iemand besluit een kolonie ergens anders te zetten dan z'n huidige stelsel kun je dat niet zien tenzij je uitgebreid gaat zoekenPaulstartrek schreef:Hoe bedoel je dit? Ik heb bijvoorbeeld iemand 20 stelsels verder die heeft 4 kolonies, op 1,2, 5 en 15 en 1 in het naburige stelsel..:Admiral-Janeway:. schreef: Ja oké maar je kunt volgens mij niet elke kolonie van de ander zien alleen de hoofdplaneet denk ik.
Het lijkt mij dat je dan ook keurig alles kunt zien. De huidige slachtoffer waar Ace nu mee bezig is heeft hetzelfde dacht ik
- captain crash
- Administrator
- Berichten: 26503
- Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
- Locatie: Nowhereland
- Contacteer:
- The Silencer
- Admiral
- Berichten: 11111
- Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
- Locatie: Resistance Base, Echo Sector
- Contacteer: