Vertrek Admiral Janeway (Apollo) en koent

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

nee dat denk ik niet, tenminste, jah natuurlijk kan hij aangevallen worden maar ik ben er in zijn geval heel zeker van dat hij zich door een negatief sentiment van Koent heeft laten meenemen op msn.

Voor koent ligt het dan ook heel anders, die komt hier niet meer terug en om mij wordt ie in bulfleet gekilld.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

Ace of Spades schreef:Ik zie liever niet nog meer van die 'ondoordachte' acties van em. Ik crush zen planeet en vloot liever.
je bent nu boos en subjectief;
beslis morgen met een helder hoofd zou'k zeggen :-)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Ik blijf er bij hij is gewoon bang voor aanvallen en komt met hangende pootjes terug
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

R2D2 schreef:
Ace of Spades schreef:Ik zie liever niet nog meer van die 'ondoordachte' acties van em. Ik crush zen planeet en vloot liever.
je bent nu boos en subjectief;
beslis morgen met een helder hoofd zou'k zeggen :-)
Mja, dat is verstandiger denk ik :') . Ik haat het als mensen met van die slappe kutexcuusjes komen.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

ik moet ook even mijn excuses maken, ik wist het gisteravond al en heb toen niets gezegd. Ik wist namelijk niet in hoeverre het ook al bekend was, ook gezien het feit dat ie al wel een topic had geopend met de vraag om een peacecraft 'wing'.

Nou heeft ie al een keer eerder aangegeven dat ie ook graag wat meer actieve allianties wou aanvallen. Impulsief als ie is, heeft ie dus gewoon samen met koent die stap genomen en idd direct de oorlog verklaard aan diverse zwakke allianties.

Mijn tip is dit:
Je hoeft hem niet te laten terugkomen, laat hem gewoon een soort spearpunt zijn. geen officiele bindingen met hem maar wel eventueel in reserve houden.
Plaats reactie