[SSI] - Suhomo

PeaceCraft

Moderator: captain crash

iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

[SSI] - Suhomo

Bericht door iluvatar »

Zie hier een mooie target binnen SSI. Veel punten, weinig vloot en defensie (dankzij vriend Darkowa).

Spionage Report op [4:458:15]
metaal: 265011 kristallen: 110348
gas: 83310 Energie: 4551



Informatie over schepen en torens:

Bommenwerper: 1 (5 niveau)
Destroyer: 2 (3 niveau)
WG Raket: 61
Laser baken: 9
Laserkannon: 6
Gauskannon: 4
Ionen kannon: 2
Plasma wapen: 6
Schild: 6
Megaschild: 4

Kans op mislukking 0%

Spionage Report op [4:458:11]
metaal: 97036 kristallen: 56525
gas: 43654 Energie: 4157



Informatie over schepen en torens:

Mega-vrachtschip: 3 (6 niveau)
Satelliet: 42 (0 niveau)
Bommenwerper: 1 (5 niveau)
WG Raket: 14
Laser baken: 14
Gauskannon: 1

Kans op mislukking 18%

Spionage Report op [4:458:10]
metaal: 153706 kristallen: 54413
gas: 58201 Energie: 4318



Informatie over schepen en torens:

Mega-vrachtschip: 2 (6 niveau)
Battlecruiser: 1 (5 niveau)
Satelliet: 58 (0 niveau)
WG Raket: 5
Laser baken: 20
Laserkannon: 3
Ionen kannon: 2

Kans op mislukking 3%

Spionage Report op [4:458:1]
metaal: 186694 kristallen: 63705
gas: 65650 Energie: 4623



Informatie over schepen en torens:

Mega-vrachtschip: 3 (6 niveau)
Battlecruiser: 3 (5 niveau)
Satelliet: 50 (0 niveau)
WG Raket: 32
Laser baken: 33
Laserkannon: 1
Gauskannon: 10
Ionen kannon: 1

Kans op mislukking 0%
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Oei, dat zie er lekker uit. Dat kan ik zelfs aan, ware het niet dat hij buiten mijn coëfficient ligt :S .
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Darkowa, die naam ken ik ook ergens van, zit die niet bij Power?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Oh nee, hij zit bij Peacecraft zie ik nu :lachhuil:

Sumo vind ik maar een beetje arrogant (was toch die gast die paulstartrek ging PMen?), alleen daarom zou hij al de volle laag verdienen. Maar hij ligt ook buiten mijn bereik. Weet je zeker dat die niet ergens een vloot heeft (desnoods ronddwarrelend), dat kan met die punten toch bijna niet anders.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

The Silencer schreef:Darkowa, die naam ken ik ook ergens van, zit die niet bij Power?
Zat ja :P .
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

nu bennek lid van jullie allianties en ben ik lagere ssi vlote aan het uitschakele(ik geloof da ze da wraak noeme) 8-)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

darkowa schreef:nu bennek lid van jullie allianties en ben ik lagere ssi vlote aan het uitschakele(ik geloof da ze da wraak noeme) 8-)
Unterflotten? Hehe goedzo, ik richt me ook op de lagere SSI spelers, omdat me de grote jongens nog wat te stoer zijn.

Vooral manmad is mijn vriend :love: Alleen nemen zijn farmkwaliteiten af omdat ik iets te vak langs ben geweest, 3x per dag als mijn tijd dat toelaat :lachhuil:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Mijn talent is kleintjes bij SSI wegjagen :*) Al 2 spelers gekickt bij SSI door aanvallen 8-)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

pff momenteel zouek ascender sumomo en razer 10k punte kunne late koste ma ik heb geen recyclers om de boel op te ruime. Kben wel volop bezig me die te bouwe ma dan nog
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:pff momenteel zouek ascender sumomo en razer 10k punte kunne late koste ma ik heb geen recyclers om de boel op te ruime. Kben wel volop bezig me die te bouwe ma dan nog
daar wil de alliantie je graag bij helpen. Het enige dat je hoeft te doen is de aanval te communiceren en te coordineren, dan sturen wij er tankers/recyclers naar toe.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ja da kan wel ma als ik 5k punte verlies willek die ook el trg hebbe aan grondstoffe:)

Allez voor 1 of 2 keer kannek wel ispunte verlieze ma ni 5 keer op rij.

Ma ik ga vandaag of morge ascender aanpakke en dan gaat er 3m-4m blijve ligge voor alle peacecrafters die zin hebbe om da op te pikke:)
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:ja da kan wel ma als ik 5k punte verlies willek die ook el trg hebbe aan grondstoffe:)

Allez voor 1 of 2 keer kannek wel ispunte verlieze ma ni 5 keer op rij.

Ma ik ga vandaag of morge ascender aanpakke en dan gaat er 3m-4m blijve ligge voor alle peacecrafters die zin hebbe om da op te pikke:)
ik vind dat een uitstekende afspraak. Per slot van rekening ben jij je voor de alliantie nuttig aan het maken, dan is het niet meer dan billijk dat de resources die daarbij vrijkomen als 1e prioriteit worden gebruikt om jouw vloot weer tot het oorspronkelijk formaat te krijgen.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

en der is nog iets waar ik mij zorge om maak. Vanavond vervalt mij bescherming en ik vrees als hoogste speler da ik een flinke dosis aanvalle zal moete weerstaan. Da sucked vooral voor mijn sateliete. Artartica heeft al duidelijk late verstaan da hij mij gaat aanvalle(vooral omda ik de enige ben die hij kan aanval gezien zijn puntenaantal) en da zal wsl in de buurt van de 200 destroyers zijn.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:en der is nog iets waar ik mij zorge om maak. Vanavond vervalt mij bescherming en ik vrees als hoogste speler da ik een flinke dosis aanvalle zal moete weerstaan. Da sucked vooral voor mijn sateliete. Artartica heeft al duidelijk late verstaan da hij mij gaat aanvalle(vooral omda ik de enige ben die hij kan aanval gezien zijn puntenaantal) en da zal wsl in de buurt van de 200 destroyers zijn.
ook jij kunt ervoor zorgen dat er niets te halen valt. Mol je eigen sats, en recycle ze. Zet vervolgens je vloot in fleetsave. Dan kan hij met 6 miljard destroyers komen, hij zal niets bereiken. Dit is de speelstijl die SSI gek maakt. Waarom denk je dat wij als relatief laag geklasseerde alliantie zolang kunnen overleven tegen dat soort giganten. Het alternatief is dat je een verdeging bouwt die moeilijk te weerstaan is, maar die heb je niet zomaar in 1 dag
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

dat ben ik van plan ja. Ik ga de komende dage spare zoda ik 100 plasma gevalle in 1 keer kan bouwe:)
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:dat ben ik van plan ja. Ik ga de komende dage spare zoda ik 100 plasma gevalle in 1 keer kan bouwe:)
waar wil je dat in sparen ? Als je het op een planeet spaart maak je jezelf een smakelijk hapje. Je moet ze wel meenemen die resources, als je fleetsaved
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ja ik ben recyclers eerst aant make zoda ik een target kan aanvalle en fatsoenlijk kan recyclen. Als da plan werkt hebbek in de buurt van de 6m-7m om te gebruike in 1 keer en da steek ik dan allemaal in plasma's.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:ja ik ben recyclers eerst aant make zoda ik een target kan aanvalle en fatsoenlijk kan recyclen. Als da plan werkt hebbek in de buurt van de 6m-7m om te gebruike in 1 keer en da steek ik dan allemaal in plasma's.
Perfect, dat is een prima plan. Terwijl je de plasma's aan het maken bent kan hij aanvallen wat hij wil, de fabrikage gaat door. Weten we zeker dat hij nog geen DS heeft ?
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

hij kan elke 20min een destroyer make en hij zeker de resources omda te doen. Die gast heeft geen ds nodig hij kan gwn iedereen aanvalle die hij wilt:p
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:hij kan elke 20min een destroyer make en hij zeker de resources omda te doen. Die gast heeft geen ds nodig hij kan gwn iedereen aanvalle die hij wilt:p
klopt, maar of je nu met 1 destroyer of met 1000 destroyers komt, de planeet kan hij niet vernietigen (en dus zal de bouw doorgaan). Als hij echter een deathstar heeft kan hij dat wel, en is dus je fabrikage in 1 keer lamgelegd.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

iluvatar schreef:
darkowa schreef:hij kan elke 20min een destroyer make en hij zeker de resources omda te doen. Die gast heeft geen ds nodig hij kan gwn iedereen aanvalle die hij wilt:p
klopt, maar of je nu met 1 destroyer of met 1000 destroyers komt, de planeet kan hij niet vernietigen (en dus zal de bouw doorgaan). Als hij echter een deathstar heeft kan hij dat wel, en is dus je fabrikage in 1 keer lamgelegd.
Maar die kans is minimaal je hebt 10 DS nodig om 30% kans te hebben op planeetvernietiging
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

je hebt gelijk dat met 1 DS hij er nog niet is, hij zal wel opletten dat hij hem niet roekeloos gebruikt. Maar het moge duidelijk zijn dat deze man over enorme resources kan beschikken, en hij maar 1 target heeft dat hij kan aanvalllen : darkowa.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

merci voor de peptalk he ilu :p
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

darkowa schreef:merci voor de peptalk he ilu :p
soms heb ik van die buien, en krijg ik allerlei doom scenarios voor ogen. Gaat weer over kan ik je verzekeren. ;)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

kmaak me eigenlijk weinig zorge over een ds, tzijn de destroyers die mij 'snachts wakker houde(figuurlijk gesproke dan :p)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Sumomo wil dringend in gesprek komen met CC ivm met PC vs SSI

Ik denk dat ze de oorlog even beu worden, ook gezien het feit dat optimalcrab met hulp van de rest van de alliantie probeert de DS te onderzoeken.

Wanneer is zij terug van vakantie?
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Laat hem in contact treden met Iluvatar of desnoods met mij.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Antwoord van Sumomo:

nee dan wacht ik nog even. Ik
praat het liefste met crash, het
heeft te maken met mijn
stoppen en mijn account
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Die idioot heeft een oogje op CC. Wat valt er nu verder te zeggen, dat niet met jou,mij,R2 of met Ace besproken kan worden. Het schooljaar is weer begonnen, ik ga weer studeren, dus ik stop. Nou ok. Fijn voor je Desnoods zeg je dat hij zijn telefoonnummer aan CC stuurt, dan heeft hij die nood ook weer bevredigd.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Ghehehe :')
Wat een dude
Plaats reactie