[Traders] - zello

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ehm, ja al hoewel ik nu in zijn bereik zit moet ik even de destroyers herbouwen die ik verloren heb bij Linblin.
De bommenwerpers heb ik nog, maar met 40 destroyers leg ik het af tegen de 71 die hij heeft liggen.
Aangezien ik nu in generaals vakantiemode zit door internetproblemen maandag zal ik woensdag pas kunnen gaan herbouwen. Of ik dan in 2 dagen genoeg bij elkaar sprokkel om Zello te pakken op vrijdag moet ik nog even bekijken.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Paulstartrek schreef:Ehm, ja al hoewel ik nu in zijn bereik zit moet ik even de destroyers herbouwen die ik verloren heb bij Linblin.
De bommenwerpers heb ik nog, maar met 40 destroyers leg ik het af tegen de 71 die hij heeft liggen.
Aangezien ik nu in generaals vakantiemode zit door internetproblemen maandag zal ik woensdag pas kunnen gaan herbouwen. Of ik dan in 2 dagen genoeg bij elkaar sprokkel om Zello te pakken op vrijdag moet ik nog even bekijken.
Overleg even met ilu of hij je schepen kan verkopen? Als je grondstoffen nodig hebt, wil ik ook voor je gaan sparen. Was aan het sparen voor een metaalmijn 28 maar ik wil het ook best opsparen zodat je destroyers kunt kopen.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik wil je niet van die metaalmijn afhouden. Ik pak wel wat grondstoffen af van Kevin voordat ik aan Zello weer begin.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik heb inmiddels niveau 28, 29 is wel erg duur :lachhuil: Denk dat ik nu eerst even mijn nieuwe planeet 'afmaak' (minstens 20/20/15) en dan weer een Hochseeflotte ga bouwen. Maar als je vlug wat grondstoffen voor schepen moet hebben dan kan dat, kan ik later altijd terugkrijgen.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ah kijk :)

Als ik kon scannen, had ik even gekeken of ik gewoon de rest van de defensie kon pletten zodat we nooit meer last hebben van die zooi
Plaats reactie