Nieuwe alliantie

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Nieuwe alliantie

Bericht door captain crash »

Jullie weten dat ik een tijdje met Haldamir aan de praat geweest ben (feitenlijk nog ben). Dit heeft de volgende boeiende informatie opgeleverd: er komt een nieuwe alliantie. Deze gaat vermoedelijk ontstaan vanuit Shira. Ik hoop dit eigenlijk want dan kunnen we ze onmiddelijk de oorlog verklaren, vooral als Sander er deel van uit gaat maken. Maar, zouden jullie het de komende dagen ook goed in de gaten willen houden? Als je info hebt over die nieuwe alliantie post het dan hier, hoe onbenullig ook! We kunnen uiteindelijk samen een strategie bepalen tegenover die lui.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ok meer info:

Het schijnt te gaan om een alliantie van mensen die nu bij Shira zitten. Een aantal vindt dat er teveel schuilers zijn en ze willen samen een nieuwe alliantie gaan opzetten. Neem aan dat dit dan gaat om Anubis, Sander, Haldamir en eventueel BS (hun top dus). Wie er verder nog meekomen weet ik niet.

Ik het Anubis zojuist laten weten dat een alliantie die wij met Shira hebben niet automatisch meegaat als er een nieuwe alliantie komt.
Plaats reactie