[OPEN BRIEF] SCC Dauntless/Kyle Kathern

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Gesloten
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

[OPEN BRIEF] SCC Dauntless/Kyle Kathern

Bericht door SCC Dauntless »

[LET OP; DEZE BRIEF IS GESCHREVEN MET DYSLEXIE, DUS NIET ZEIKEN OVER DE SPELFOUTEN JA!]

Beste lezers,

Ik kom nu al bijna 4 jaar met veel plezier op dit forum. Hoewel ik mij soms op het achterhoofd krab bij het lezen hoe jullie met vooral nieuwe mensen omgaan ben ik altijd gebleven. Dit omdat ik jullie een stel gave gasten vind.

Nu het spel Bulfleet een belangrijk stukje van dit forum geworden is zou het juist leuker moeten zijn om dit forum te bezoeken. Omringt door alliantie genoten en deelgenoten, echter dit is niet zo.

Ik geef toe, ik ben in het spel twee keer mijn vloot verloren maar dat deed ik om mijn eigen spelwijze te vinden. Die heb ik nu gevonden en daar houd ik aanvast. Maar sommige in de alliantie (ik noem voor de netheid geen namen) vinden dat iedereen moet spelen zoals hij/zij wil, dat kan volgens mij niet. Daardoor voel ik mij steeds minder welkom op dit forum.

Daarom kondig ik via deze brief aan dat SCC Dauntless voorlopig forum land zal gaan verlaten. Wie weet kom ik terug maar voorlopig niet. Ik overleef wel.

met vriendelijke groet,

Kevin I van Leeuwen
CinC Starbase 19
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Gezien het feit dat dit bulfleet gerelateerd is en NIETS met de rest van het forum van doen heeft verkas ik dit topic naar het bulfleet forum...waar het hoort. Als je afscheid wil nemen van de rest van het forum kan ik je bovendien aanraden dat neit zo te doen, werkt alleen maar op mensen hun lachspieren. Tenzij je natuurlijk in Trutgras haar afscheiding van het jaar topic wilt worden opgenomen, de grootste aandachttrekkers van dit forum staan daar al.
Gesloten