BELANGRIJK: Fleetsaves

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

BELANGRIJK: Fleetsaves

Bericht door captain crash »

captain_crash
2007-03-11 14:20:03 Misbruik

Mass Message:

Ik wil hierbij NADRUKKELIJK iedereen nog een keer wijzen op het belang van fleetsaven. Ondanks het feit dat het relatief rustig is en we de oorlog van Traders hebben gewonnen zijn er genoeg spelers in het spel die ons pijn kunnen doen. Laat je vloot dus NOOIT onbeheert achter als je er zelf niet bent! Als je er langer niet bent, maak gebruik van lange fleetsaves of zet je account in vakantiemodus!
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

hey bedankt voor het publiekelijk aan de schandpaal nagelen, terwijl ik trouw mijn vloten iedere keer op 66-uur durende fleetsaves heb gestuurd de afgelopen maand of twee... :bad:

alsof ik er wat aan kan doen dat ie net dat ene uurtje aanvalt dat ze wel thuis zijn... :{
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Tis niet CC die daarmee begon hoor. Iedereen die het bulfleetforum leest wist het ook al, wnat daar staat het ook duidelijk dat het jou was die Linblin te pakken had genomen
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

dat zag ik idd later, die mass mail bereikte me eerder. neemt niet weg dat ik vind dat er door verschillende mensen nogal ongenuanceerd mee om wordt gegaan.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

Raynor's Revenge schreef:hey bedankt voor het publiekelijk aan de schandpaal nagelen, terwijl ik trouw mijn vloten iedere keer op 66-uur durende fleetsaves heb gestuurd de afgelopen maand of twee... :bad:

alsof ik er wat aan kan doen dat ie net dat ene uurtje aanvalt dat ze wel thuis zijn... :{
ik vermoed niet dat het CC gaat om jou persoonlijk RR. CC zegt het niet voor haar eigen belang, ze is, door haar punten aantal, nagenoeg safe voor aanvallen van buitenstaanders. Wat ze wil bereiken is dat mensen met hun neus op de feiten worden gedrukt. Gisteren heb ik een paar rondjes om de velden gemaakt. Gemiddeld hadden van de mensen die niet in vakantie modus staan, en niet online zijn, vijf (5) een fleetsave, de rest was allemaal grijpbaar. Dit dus na een fiks aantal waarschuwingen van CC. Als alliantie die staat waar we staan dankzij het perfectioneren van het fleetsaven, is dat een bedroevend aantal. Ik ga ervan uit dat we niet verleerd zijn om te fleetsaven, dus is de enige mogelijke conclusie dat we gewoon minder scherp zijn. Die scherpte moet terug, anders wordt de alliantie alsnog opgevreten.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Raynor's Revenge schreef:hey bedankt voor het publiekelijk aan de schandpaal nagelen, terwijl ik trouw mijn vloten iedere keer op 66-uur durende fleetsaves heb gestuurd de afgelopen maand of twee... :bad:

alsof ik er wat aan kan doen dat ie net dat ene uurtje aanvalt dat ze wel thuis zijn... :{

Afbeelding

Your punishment for imcompetence *hijg*

Wel kut enzo :S
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Raynor's Revenge schreef:dat zag ik idd later, die mass mail bereikte me eerder. neemt niet weg dat ik vind dat er door verschillende mensen nogal ongenuanceerd mee om wordt gegaan.
Dat kan je vinden maar het had mij niet uitgemaakt wie het was. Je zegt "dat ene uurtje" maar waarom valt dat ene uurtje precies op een moment dat je er zelf niet bent? Je weet dat je pakbaar bent (wat niet alleen voor jou geldt trouwens hoor) door verschillende allianties en personen die dat maar wat graag doen. Als ze hun kans zien dan pakken ze je dus. Daarmee maakt het dus niet uit of je de voorgaande 100 keer goed gefleetsaved hebt, dat heb je nu niet gedaan. Als ik het bericht niet had gestuurd had je het zelf hier moeten neerzetten en dat was net zo openbaar geweest als het nu is.

En tot slot vind ik je verwijt eigenlijk nogal flauw, mag toch hopen dat je me na al die jaren beter kent dan dat. Als ik je echt aan de schandpaal had willen ophangen dan waren er 10000 betere zaken om dat mee te doen dan een verkeerde fleetsave ;)

En dan nogmaals dit: als mensen gas nodig hebben voor een goede fleetsave, vraag het aan mij, Ilu of Hogemaas!
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

captain crash schreef:En tot slot vind ik je verwijt eigenlijk nogal flauw, mag toch hopen dat je me na al die jaren beter kent dan dat. Als ik je echt aan de schandpaal had willen ophangen dan waren er 10000 betere zaken om dat mee te doen dan een verkeerde fleetsave ;)
mijn reactie was ook wel enigszins overdreven, het was allemaal gewoon even verkeerd gevallen hier (ook omdat ik niet echt 'over the moon' ben dat ik wéér m'n vloot kwijt ben enzo...). ik denk overigens niet dat ik wil weten waar je op wijst met die laatste opmerking :')
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Raynor's Revenge schreef:
captain crash schreef:En tot slot vind ik je verwijt eigenlijk nogal flauw, mag toch hopen dat je me na al die jaren beter kent dan dat. Als ik je echt aan de schandpaal had willen ophangen dan waren er 10000 betere zaken om dat mee te doen dan een verkeerde fleetsave ;)
mijn reactie was ook wel enigszins overdreven, het was allemaal gewoon even verkeerd gevallen hier (ook omdat ik niet echt 'over the moon' ben dat ik wéér m'n vloot kwijt ben enzo...). ik denk overigens niet dat ik wil weten waar je op wijst met die laatste opmerking :')
Dat hoeft ook niet want dat zou ik dus nooit doen, beschouw je toch nog steeds als een van m'n beste vrienden hoor ;) Zie als het om je vloot gaat verder je mail.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

al beantwoord :P
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

komende van een man die meermaals zijn vloot is kwijt geraakt kan ik zeggen da het ni het einde van de wereld is. Het kan zelfs een zorg minder zijn:p
Plaats reactie