eindspel

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

eindspel

Bericht door iluvatar »

Op het bulfleet-forum is al voorzichtig het woord eindspel gevallen (uit de mond van een crew lid). Of we het er nu mee eens zijn of niet, als het eindspel ingezet wordt, is het niet ondenkbeeldig dat er een soort 'task' komt waarvoor een megavloot nodig is. In dat kader ben ik al een beetje aan sparen. Hebben jullie enig idee wat er allemaal als eindspel uit de bus kan komen, en wat we kunnen doen om daar als alliantie een goede kans te maken ?
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

dit is een zusterspel van travian en daar moet ge een wonder maken.

Het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er een extra gebouw of onderzoek bijkomt da ge dan moet make.

Misschien moete we wel een groot gevecht levere.
Kill the emperor ofzoiets:p
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Mwa dit spel is grotendeels gemaakt uit de Ogame en quantum star source beide hebben geen eindspel. Dus ik denk dat je hooguit een soort deathmatch krijgt.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Wat AJ zegt, lijkt mij ook het meest voor de hand liggende.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

op het bulfleet forum wordt toch echt melding gemaakt van een idee en een aankondiging van een eindspel. Als er gewoon niets gebeurd, is dat niet echt een briljant idee. Ik vermoed dat men een soort super planeet implementeert waar je 20000 destroyers en 20000 bombers nodig hebt om hem aan te kunnen vallen. Zodra je dat succesvol gedaan hebt win je het spel. Ook niet een creatief hoogstandje, maar wel iets wat met de huidige source en opties te implementeren is......
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

waarvoor men eerst bij de database moet kunnen...

ik heb trouwens een harde reset voorgesteld naar de situatie van voor de laatste serverstoring. Ik ben mijn vloot nu ook kwijt en dat ligt dus niet an mijzelf...
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

iluvatar schreef:op het bulfleet forum wordt toch echt melding gemaakt van een idee en een aankondiging van een eindspel. Als er gewoon niets gebeurd, is dat niet echt een briljant idee. Ik vermoed dat men een soort super planeet implementeert waar je 20000 destroyers en 20000 bombers nodig hebt om hem aan te kunnen vallen. Zodra je dat succesvol gedaan hebt win je het spel. Ook niet een creatief hoogstandje, maar wel iets wat met de huidige source en opties te implementeren is......
Hoeft niet een ander spel dat ik heb gespeeld kreeg iedereen paar miljard aan resources en schepen wie aan eind overbleef won.
iluvatar
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 08 jul 2007, 23:49

Bericht door iluvatar »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
iluvatar schreef:op het bulfleet forum wordt toch echt melding gemaakt van een idee en een aankondiging van een eindspel. Als er gewoon niets gebeurd, is dat niet echt een briljant idee. Ik vermoed dat men een soort super planeet implementeert waar je 20000 destroyers en 20000 bombers nodig hebt om hem aan te kunnen vallen. Zodra je dat succesvol gedaan hebt win je het spel. Ook niet een creatief hoogstandje, maar wel iets wat met de huidige source en opties te implementeren is......
Hoeft niet een ander spel dat ik heb gespeeld kreeg iedereen paar miljard aan resources en schepen wie aan eind overbleef won.
als ik zo'n idioot eindspel voorgeschoteld krijg vernietig ik accuut mijn account. Dat zou dan betekenen dat we geen enkel voordeel zouden hebben van de hegemonie die we gedurende 5 maanden met bloed, zweet en echtelijke ruzies hebben opgebouwd......
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

same here, maar wat ik gezien heb van de .com eindspellen is dat niet zo. Wat wel een mogelijkheid is is dat de aanvalslimieten opgeheven worden. Dat iedereen dus elkaar kan aanvallen.
Plaats reactie