Lin

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Lin

Bericht door captain crash »

Ik heb mij geergerd aan zijn kontenlikkende gedrag de vorige ronde, ik heb me geergerd aan zijn gevoel van beter zijn dan wie dan ook deze ronde...maar ik moet toegeven dat hij nu toch met een vrij geniale zet gekomen is. In het kader van "laten wij die bulgaren eens terugpakken" heeft hij het volgende verzonnen: Een of twee dagen voor het einde van deze ronde gaat hij proberen zijn alliantie zo groot mogelijk te maken zodat zoveel mogelijk mensen de bonus meepakken vanwege het zijn van grootste alliantie...

...dat had ik nou de vorige ronde wel willen verzinnen ;)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

kheb het altijd wel een aangename jonge gevonde en laten we eerlijk zijn, het is een bulfleet genie(ook vooral door de ontelbare uren da hij er in investeerde in ronde 1).

Heeft hij nu ook al niet de machtigste alliantie?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

hij is geen genie, wat hij doet is mensen bang voor 'm maken en met alle n00bs van deze ronde werkt 't. Op de .com versie heeft ie lang 't succes niet dat hij hier heeft. Ik mag vooral z'n houding niet. Toen hij dus tegen mij zei "jah we gaan je de oorlog verklaren" heb ik puur om hem te treiteren met al z'n alliantiegenoten een afspraak gemaakt dat ze me niet gingen aanvallen...en hij organiseert z'n alliantie zo goed dat dat dus werkte. Dat was dan ook zo'n beetje het grootste lolletje van deze ronde...op dit na.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

hoe hij het ook doet, het heeft effect.

Ik kan me nog herinnere dat er in de eerste ronde geen maat op stond.

Trouwens we haatten slevin ook in ronde 1 tot dat hij is "overgelopen" naar onze kant en dan was het plots de grote held(bij wijze van overdrijven).

Kmoet zegge dak ook ni altijd zijn manier van doen kan uitstaan maar hij heeft toch vaak mooie dinge late zien.

btw: ik en mijn zus hebbe hem in ronde 1 nog kunnen overtuigen om zijn vloot kapot te vliegen op ilu's defensie.
Dat waren nog is mooie tijden :)

Ik weet natuurlijk niet hoe hij zich gedraagt in deze ronde.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

klinkt allemaal leuk en gezellig:p
Plaats reactie