Stargate wars

PeaceCraft

Moderator: captain crash

Plaats reactie

Op zoek naar nieuw browser spel?

Peiling eindigde op 19 mei 2008, 23:40

JA!
1
33%
Niet echt nee.
2
67%
 
Totaal aantal stemmen: 3

darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Stargate wars

Bericht door darkowa »

Ik weet niet of de zoektocht naar een nieuwe browser text-based game nog bezig is maar ik heb er toch 1 gevonden.

Allez ik ben er eigenlijk eerder over gestruikeld. Ik ben zoals sommige misschien weten een redelijke fan van alles wat met stargate te maken heeft(heb alles van stargate 2 keer gezien). In dat opzicht ben ik stargate wars tegen gekomen.

Dit is een online text based spel dat ik nu volop aan het verkennen ben. Ik ben een link tegen gekomen waarmee anderen zich kunnen aanmelden en dan sowieso met mij verbonden zijn op een of andere manier(weet nog niet tegoei hoe).
http://www.stargatewars.com/recruit.php ... 1208639934

Er zijn verschillende versies van het spel maar voorlopig ken ik alleen maar de gewone stargatewars.Com versie. De andere zijn nog onbekend terrein.

Als jullie geintresseerd zijn laat dan iets weten.

Ik heb ook gezien dat bulfleet aan zijn volgende rond begint en dat de leiding daar een positieve draai heeft genomen(of vergis ik mij).

In ieder geval ga ik de komende dagen en wsl weken uitzoeken of stargatewars een leuk spel is om tijd in te steken.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

De volgende ronde is begonnen ja en de staff is nu erg stabiel.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

wat niet zegt dat problemen daadwerkelijk opgelost worden ;)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Ik heb het spel een paar uur gespeeld en het lijkt op bulfleet in de gameplay alleen lijkt het mij soms niet helemaal uitgewerkt.

In ieder geval ik heb gister van het feit dat zo goed als iedereen offline was gebruik gemaakt en heb mijn vermogen zo sterk kunnen opbouwen dat ik er al in geslaagd ben een moederschip te bouwen en het op weg te sturen naar een nieuwe planeet.

Het valt nog te bezien hoe sterk dat mijn nieuwe vijanden gaan terug vechten.
Plaats reactie