Heroes

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Ik draai er niet omheen, het einde was gewoon kut.

Zelfs het begin van volume 2 sloeg nergens op.

Enfin, er kwam geen battle. Het was gewoon veel te kort en in de hele episode zat gewoon te weinig vaart. Het voelde niet als een finale, meer een tussen-aflevering.

Enfin, morgen 24 en donderdag Lost, dat moet nog wel goedkomen dan 8-)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Nou nou wat hebben de andere heroes veel bijgedragen....

Parkman probeerde 'm neer te knallen maar dat werkte averechts, Niki/ Jessica sloeg 'm 1 keer met die parkeermeter (haar kracht is superstrenght dus zou ie niet dat halve plein over moeten vliegen?), Peter gaf 'm een paar klappen en Hiro stak 'm neer.

En dat was het.......

Kom op zeg wordt onzichtbaar en beuk 'm vervolgens in elkaar, vlieg 'm de lucht in en laat 'm te pletter vallen, steek 'm in de fik of wat dan ook. Dit was wel erg armieterig.

Ik had het niet zo erg gevonden als ze in die aflevering waarin ze vijf jaar de toekomst ingaan niet zo gehint hadden op een grote showdown.
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Ja, het einde was een anticlimax. Maar Hiro in 17de eeuws Japan is perfect. Serieus... nooit afgevraagd wat de kracht is van Hiro's vader? Wat de bedoeling is van de legende die hij aan Hiro iedere avond van zijn jeugd aan hem heeft verteld? Een gok... Hiro's vader is onsterfelijk, en is of de Draak van het verhaal of Kenzei, en Hiro vervuld de andere rol. Hoe dan ook Hiro komt precies op het moment van het teken dat er Hero activiteit komt (de zonsverduistering) in het verleden. Hiro's reis begon immers ook zo. Op het dak van het kantoor, in een kustmatig grasveldje, oefeningen doen terwijl er een zonverduistering was. Dat is geen toeval.

Voor een seizoen genaamd "Legacies", waarvan al bekend is dat het verhaal van de oude garde van Heroes word uitgewerkt, denk ik dat dit een perfect begin is.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Het is eigenlijk juist wel goed dat er geen groot gevecht in zat. Zijn kracht is juist dat ie compassie heeft, onvoorwaardelijk, wat die oude kerel ook zegt. Hij is nog veel te naief en veel te bang om Sylar medogenloos af proberen te slachten. Zoiets had juist zijn hele karakter afgedaan. In de alternatieve toekomst is hij alles kwijtgeraakt door de bom, is hij vijf jaar lang gehard en heeft geen hoop meer zoals nu. Dan is het wel geloofwaardig.

Einde in de 17e eeuw is erg goed inderdaad! En geeft weer ontzettend veel mogelijkheden.
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Karanov schreef:Ja, het einde was een anticlimax. Maar Hiro in 17de eeuws Japan is perfect. Serieus... nooit afgevraagd wat de kracht is van Hiro's vader? Wat de bedoeling is van de legende die hij aan Hiro iedere avond van zijn jeugd aan hem heeft verteld? Een gok... Hiro's vader is onsterfelijk, en is of de Draak van het verhaal of Kenzei, en Hiro vervuld de andere rol. Hoe dan ook Hiro komt precies op het moment van het teken dat er Hero activiteit komt (de zonsverduistering) in het verleden. Hiro's reis begon immers ook zo. Op het dak van het kantoor, in een kustmatig grasveldje, oefeningen doen terwijl er een zonverduistering was. Dat is geen toeval.

Voor een seizoen genaamd "Legacies", waarvan al bekend is dat het verhaal van de oude garde van Heroes word uitgewerkt, denk ik dat dit een perfect begin is.
Als de volgende serie zich echt in het oude Japan gaat afspelen, helemaal goed wat mij betreft :D Zeer benieuwd hoe het Hiro vergaat :D
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

Haha, en ik me al die tijd afvragen waarom er nooit een Heroes topic is gemaakt in 'TV, Films & Muziek' :lachhuil: .

Ik vind het een heerlijke serie. Veel interessante personages die in een lekker snelle vaart worden ontwikkeld. Seizoen 1 heeft me eigenlijk geen moment verveeld. Het einde was inderdaad een beetje lame, maar er is genoeg om naar uit te kijken voor seizoen 2.

Claire is cute :love2:
Parkman & Hiro :pray:
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

8472 Killer! schreef:
Claire is cute :love2:
:yes:

Na alle positieve berichten kon ik natuurlijk niet achterblijven. Ik ben woensdag met Heroes begonnen en heb S1 nu helemaal af.

Is een erg mooie serie waarin alle elementen precies goed in elkaar vallen. Ook is het eindelijk eens een serie waar niet het hele seizoen als het ware stilstaat en er eindelijk eens wat progressie in zit.

Dat gevecht tussen Peter en Sylar kan altijd nog komen, I guess.
Ik vind OOK die voiceover stukjes (van mohinder) in het begin/einde van sommige afleveringen erg mooi gedaan.

Ik ben erg benieuwd naar volgend seizoen
Gebruikersavatar
Hezingen
Commander
Commander
Berichten: 1255
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:37
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Bericht door Hezingen »

Vanaf 21 juni bij rtl 5

http://www.rtl.nl/soaps/heroes/home/
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Goed dat Heroes in dit kleine landje op TV komt. De serie verdient alle aandacht die het kan krijgen. Maar wat is de logica achter het uitzenden van een top-serie (het is immers een internationaal succes) in de zomermaanden, als een groot deel van de bevolking (en dus de kijkers) meerdere afleveringen missen vanwege vakanties?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik heb ep 1 tm 12 net gebrand op DVD van iemand gekregen. Dus ik ga zo ook maar eens kijken of ik er verslaafd aan ga raken. :*)
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Doen !
Gebruikersavatar
Zero-Cool
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 21 mar 2006, 18:32
Locatie: London

Bericht door Zero-Cool »

lol ik denk dat mensen meer x-men verwachten dan een x-men ripoff :P
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Gisteravond de eerste aflevering aan gezien en het west best wel te pruimen. De meneer uit het land van de rijzende zon en de sushi is tot nu toe een favoriet karakter.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Dark*staR schreef:Gisteravond de eerste aflevering aan gezien en het west best wel te pruimen. De meneer uit het land van de rijzende zon en de sushi is tot nu toe een favoriet karakter.
Word :Y) . Ik ga volgende week iig weer kijken.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

mag ik gewoon 1 keer zeggen zonder terug te komen dat het allemaal ZUIGT!
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

koent schreef:mag ik gewoon 1 keer zeggen zonder terug te komen dat het allemaal ZUIGT!
nee.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

vooruit, dan kom ik terug.
tis wel een eeeerg saaie start he...neem nou een voorbeeld aan BSG, daar had ik de eerste minuutjes iets van: :notgood:
maar daarna kwam de actie :good: en toen kreeg ik m'n fetish :*)
(zelfs de muziek is geweldig)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Doed :')
Het was anders een prima pilot. Actie is niet alles. Hier ging het meer om het mysterie van 'wie zijn deze mensen', 'waarom zijn ze zo', 'wie/wat is Sylar', 'wie zit er achter het onderzoek van die Indiër aan'. Oftewel, een goede opzet voor een verhaallijn.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

nou, vind ik nou niet...t zit op het baggerniveau van het begin. en als een serie daar niet vanaf komt tja...kansloos...
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

koent schreef:nou, vind ik nou niet...t zit op het baggerniveau van het begin. en als een serie daar niet vanaf komt tja...kansloos...
We spreken elkaar wel als je bij aflevering 10 bent. Dan neem je de bovenstaande woorden weer heel snel terug ;)
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Hij is nog jong en onervaren. Hij mag nog wat beginnersfoutjes maken, het weze hem vergeven. Als ie met het ouder worden maar wat bijgeleerd heeft ;)
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

nouw ]:(
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Heroes is nog te hoog gegrepen voor m, hij moet maar beginnen met Mighty Mouse
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Heroes episode 1 was vet! Echt vet is het na episode 4 8-)

Lijkt een eeuwigheid geleden.

BTW, seizoen 2 loopt maar tot half april, dus minder en kortere breaks.
Gebruikersavatar
Zero-Cool
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 21 mar 2006, 18:32
Locatie: London

Bericht door Zero-Cool »

Wacht. Is het net gestart in NL? Hebben jullie SciFi?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

RTL 5 zendt het uit.
Gebruikersavatar
Zero-Cool
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 21 mar 2006, 18:32
Locatie: London

Bericht door Zero-Cool »

Ah ok. Maar is het net begonnen? Wij zijn al ergens aan het einde hierso. SciFi zend het uit. Deze maandag hebben we "5 Years Gone" Ik heb ze al gezien online maar is leuk om ze op tv te zien
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

VT4 heeft een paar weken geleden de finale van de eerste jaargang uitgezonden in Belgiê. Voorlopig nog geen vervolg uitgezonden.
Gebruikersavatar
koent
Commander
Commander
Berichten: 1197
Lid geworden op: 02 mar 2007, 17:01
Locatie: Nijmegen

Bericht door koent »

EMH schreef:Heroes is nog te hoog gegrepen voor m, hij moet maar beginnen met Mighty Mouse
heroes zijn nep, vipers zijn echt :*D
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

koent schreef:
EMH schreef:Heroes is nog te hoog gegrepen voor m, hij moet maar beginnen met Mighty Mouse
heroes zijn nep, vipers zijn echt :*D
Ja en sinterklaas bestaat ook :lachhuil:
Gesloten