(2.02) Lizards

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

(2.02) Lizards

Bericht door Vis »

Afbeelding

Lizards

Uitgezonden in US: 1 Oct 07

Peter falls in with Irish gangsters who know about his past. Hiro works to contain the damage caused by his journey into the past. Kensei's power will be revealed. Suresh locates and cures the Haitian. Matt investigates the murder of Mr. Nakamura. West comes to know of Claire's powers. Maya and Alejandro enter Mexico and find their powers more of a hindrance than a help.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Episode 2 was al een stuk beter.
Vis schreef:Ik vond maar twee dingen echt gaaf:

- Bennet/Butler die vol woede zit en in 't geheim bezig is met Suresh om de Company neer te halen
- Molly die in d'r dromen achtervolgd wordt door de 'bad man'; erger dan Sylar
The Haitian is back!
Vis schreef:Minder:

- Hiro die en legende probeert te maken van een koppige Engelsman -> boring
Dit was toch erg gaaf. Misschien blijkt ie een voorvader te zijn van Claire?
Vis schreef:
- Claire en d'r vliegende vriendje -> boring
Dat jochie blijft zeer irritant, maar de verhaallijn rond Claire is nice. En dat stuk met Mr. Muggles :rofl:
Vis schreef:- Peter die net al z'n powers onder controle heeft en dan alles compleet vergeet -> zeer lame
Blijft lame. Hij had z'n geheugen gewoon moeten hebben. Al kan hij ineens aardig goed met z'n krachten omgaan. Had 'm die doos gelijk laten vinden, moeten weer eerst weer zo'n sidequest krijgen :Z
Vis schreef:Ik hoop dat de laatste verhaallijnen zich snel uitspelen en alles weer bij elkaar komt .
En dat hoop ik nogsteeds :) . Parkman zit er in ieder geval al mooi tussenin.

Wat die illegalen gaan doen is ook nogsteeds onduidelijk... Hij lijkt haar powers op te heffen, dus blijf dan gewoon helemaal weg :')
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik ben het toch niet helemaal met je eens vis. Het feit dat de verhaallijnen uitelkaar gaan is helemaal volgens de serie. Er is voor deze mensen nog geen noodzaak om hun krachten te bundelen. Een deel vindt zijn/haar eigen leven het belangrijkste en een ander deel weet al wat er kan gebeuren als men zoiets doet. De opzet die gegeven wordt is uitermate boeiend en nog steeds kloppend met het verhaal zoals vanaf het begin neergezet.

Nu wat betreft de ep: Claire werkt me om de een of andere reden vanaf het begin van de serie enorm op m'n zenuwen. Het verhaal van haar kan me dan ook helemaal niet schelen. Peter z'n verhaal is goed maar dat van Sylar is gewoon cool. Ik denk nog steeds dat Peter best wel eens "slecht" kan worden als hij geen persoon heeft die hem stuurt.
Plaats reactie