(2.09) Cautionary Tales

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
hiero
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 525
Lid geworden op: 05 sep 2002, 01:28
Locatie: Amsterdam

(2.09) Cautionary Tales

Bericht door hiero »

tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

Hm, wel interressant. In ieder geval een hoop gebeurt in deze aflevering.
Peter zit op dit moment nog in de toekomst toch?

Leuke aflevering
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Nee, Peter is in 8 al terug in het heden. Je ziet hem iig zonder die ierse meid staan in het warenhuis. Ik geloof dat daar ook de eerste glimps van Adam wordt geopenbaard :) (Zou dat dan zelfs al aflevering 7 zijn geweest?)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

epguides synopsis schreef:Mr. Bennet prepares to move his family when he thinks the Company has found them, but Claire doesn't like the idea. Hiro returns to the present and upon discovering his father's death, travels back in time to stop it. Meanwhile, Matt works to master his new mental abilities while Maya has to choose between Alejandro and Sylar.
Alejandro en Sylar komen niet eens aan bod in deze aflevering :')
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Hah, ik had al een vermoeden en het klopt :P . Adam die Kaito heeft vermoord.
En het einde :biggrin: .
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

einde idd.

"Holy...." :rofl:


Adam idd, maar dit was ook een beetje logisch. Moest iemand zijn die of kon regeneren (Adam of Claire) of vliegen (beide petrelli's). (tis namelijk een eind naar beneden :P)

Even logisch nadenken en je komt tot de conclusie dat adam het wel gedaan moest hebben.


Btw. De mensen in de foto hebben allen wat bijzonders. Linderman/matt's vader/moeder petrelli.
De dochter van Bob is ook uitgerust met krachten. Zou dat betekenen dat Bob zelf ook wat kan? Hij staat tenslotte ook op de foto.
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Bob is het goudmijntje van The Company, weet je nog?

Ik ga deze nu downen :)
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Inderdaad vette ep! Ik vind Mohinder nog steeds sympathiek. Hij wil gewoon mensen helpen, maar raakt er zo in verstrikt. Ben benieuwd of hij nog met beide benen op de grond blijft staan.
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Heb ERG genoten van deze aflevering. Dat hele gedoe met de "flying douche bag" (zoals West elders op 't net genoemd word) werpt eindelijk zijn vruchten af, en hoe!

Ben het komend half uur nog aan het geekasmen door deze aflevering. :9~
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Erg vette aflevering, kon niet geloven dat wat op schilderij was voorspeld uitgekomen was, alleen toch weer iets anders.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Trekscaper schreef:Erg vette aflevering, kon niet geloven dat wat op schilderij was voorspeld uitgekomen was, alleen toch weer iets anders.
zie je nou wel dat 't goed komt, er is nagedacht over deze serie (en das altijd een pre)

Verder heb ik momenteel nog weinig toe te voegen, even verwerken ;) Deel van wat ik dacht dat zou kunnen gebeuren klopt...maar dat flyboy nog zo "nuttig" zou worden is ff een schok...en weer kan ik niet zeiken over Claire...ik wil zo graag zeiken over Claire ;)
Gebruikersavatar
hiero
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 525
Lid geworden op: 05 sep 2002, 01:28
Locatie: Amsterdam

Bericht door hiero »

stings like a bitch doesn't it...
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Pffff... ik wist al meteen dat Adam Kaito vermoord had... Op het moment dat Adam erachter kwam dat ie niet dood kon... (met zwaard door borstkas).

Wel mega-cool dat Matt gedachtes in andermans hoofd kan plaatsen. Ook weer cool dat Angela's neus daardoor gaat bloeden. Wel weer errug flauw dan die opmerking van "... dan ben je net zo slecht als je vader..." f*cking Amerikaanse moraal-crap. Net zoals de wijze les voor Hiro: "Sorry papa, ik was kinderachtig." *zucht*

Ow, en mega-cool weer:
  • Dat Elle Noah wil elektrocuteren en fly-boy (naam kwijt) niet aan ziet komen.
  • Elle in een voetenbadje "Ik ben niet van gisteren" ~b~u~zzz~zzz~zZZZZAPPP!!! :rofl:
  • Dat Elle d'r 'boeien' wegzapt, zich omdraait en het vliegende stelletje uit de lucht zappt (BEYOTCH!!!!)

Wel weer jammer dat je ziet dat als ze in de auto zit met pappie dat ze aan het twijfelen is gebracht door wat Noah heeft verteld. Kom op: Eens een psyco-, sorry, sociopath, altijd een sociopath... Da's niet iets waarvan je 'geneest' door een preek van iemand.... of een look in the mirror.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Paulstartrek schreef:
"Holy...." :rofl:
ben S1 weer aan t kijken, was helemaal vergeten dat dit precies dezelfde reactie was als die van claire aan t einde van 1x03, als ze op die autopsietafel ligt :')
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Paulstartrek schreef:einde idd.

"Holy...." :rofl:


Adam idd, maar dit was ook een beetje logisch. Moest iemand zijn die of kon regeneren (Adam of Claire) of vliegen (beide petrelli's). (tis namelijk een eind naar beneden :P)

Even logisch nadenken en je komt tot de conclusie dat adam het wel gedaan moest hebben.


Btw. De mensen in de foto hebben allen wat bijzonders. Linderman/matt's vader/moeder petrelli.
De dochter van Bob is ook uitgerust met krachten. Zou dat betekenen dat Bob zelf ook wat kan? Hij staat tenslotte ook op de foto.
't Is niet z'n eigen dochter. Net als dat Claire niet echt Noah's dochter is.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

het is volgens mij nooit gezegd of elle geadopteerd is of niet. ik kreeg meer de indruk dat bob toch wel haar biologische pa is eigenlijk.
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Raynor's Revenge schreef:het is volgens mij nooit gezegd of elle geadopteerd is of niet. ik kreeg meer de indruk dat bob toch wel haar biologische pa is eigenlijk.
Bob en Elle zijn de Anti-Bennets, het spiegelbeeld van Noah en Claire. Het is dus niet vreemd te veronderstellen dat in tegenstelling tot Claire, Elle wel degelijk haar officieel erkende vader z'n biologische kind is.

En het is zoals RR al opmerkte nooit gezegd dat Elle geadopteerd is.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Ik kan me herinneren dat Noah 'n keer zei: "When they brought you in." Daar haalde ik uit op dat ze ook "gevonden" was. Verder is er ook nergens specifiek gezegd dat Bob haar biologische vader is. Gezien het hele concept van Heroes is het ook niet een logical assumption dat dit wel het geval is. Hier wil ik alleem mee zeggen dat "het is volgens mij nooit gezegd of elle geadopteerd is of niet" geen sterk argument is ;) "Ik kreeg de indruk dat ..." is sterker :D
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

als noah vertelt aan elle hoe ze gemartelt is en dan zegt dat dit het moeilijkste is voor een vader om te aanzien lijkt me nog een hint dat het biologisch is maar waar is dan de moeder?
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

LadyXochi schreef:Ik kan me herinneren dat Noah 'n keer zei: "When they brought you in." Daar haalde ik uit op dat ze ook "gevonden" was. Verder is er ook nergens specifiek gezegd dat Bob haar biologische vader is. Gezien het hele concept van Heroes is het ook niet een logical assumption dat dit wel het geval is. Hier wil ik alleem mee zeggen dat "het is volgens mij nooit gezegd of elle geadopteerd is of niet" geen sterk argument is ;) "Ik kreeg de indruk dat ..." is sterker :D
Ik vind het zelf geen sterkter argument aangezien die uitspraak niet eenduidig op te vatten is ;) .
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Ik heb net deze ep gekeken, betekend dit nu dat Noah minimaal 400 jaar oud wordt? Kan hij nog wel dood?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

hangt er van af in hoeverre zijn bloed de kwaliteiten van claire's bloed overneemt. normaal gesproken gaat t bloed dat je met een infuus hebt gekregen na een tijdje gewoon 'dood', dus in principe hoeft t geen probleem te zijn. of het in dit geval anders is is moeilijk te zeggen, de schrijvers zouden het namelijk beide kanten op kunnen beargumenteren :S
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Hij leek er iig niet erg blij mee te zijn.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Ik denk dat hij gewoon genezen is, en nu gewoon weer verder leeft zoals hij deed, maar we zullen zien wat ze er van maken.

Zijn die luie flikkers nu eindelijk gestopt met staken, of zijn ze nog bezig?

darkowa schreef:als noah vertelt aan elle hoe ze gemartelt is en dan zegt dat dit het moeilijkste is voor een vader om te aanzien lijkt me nog een hint dat het biologisch is maar waar is dan de moeder?
Nah, want hij refereert ook altijd naar zichzelf als Claire's vader.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

"die luie flikkers" willen gewoon meer geld dus nee ze zijn niet gestopt met staken. De kans dat er dit tv-seizoen nog meer Heroes komt is dan ook erg klein.
Gebruikersavatar
LadyXochi
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 442
Lid geworden op: 07 feb 2003, 11:26

Bericht door LadyXochi »

Hoe lang zijn ze nu al bezig? Krijgen ze in de tussentijd nog wel doorbetaald? Daar zit toch zeker ook een limiet aan? En waarom betaalt het netwerk dan niet meer? Is het zo onredelelijk wat ze vragen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

LadyXochi schreef:Hoe lang zijn ze nu al bezig? Krijgen ze in de tussentijd nog wel doorbetaald? Daar zit toch zeker ook een limiet aan? En waarom betaalt het netwerk dan niet meer? Is het zo onredelelijk wat ze vragen?
Daar is een topic over elders. Ze zijn lid van een vakbond en een vakbond heeft een stakingskas dus ze krijgen wel iets aan inkomen ook al is dat natuurlijk lang niet wat ze gewend zijn...tenminste, die schrijvers die goed verdienen. Is het onredelijk wat ze vragen? Ze vinden zelf van niet, de studio's (werkgevers) vinden van wel...wat dan ook weer de reden is dat de staking nog niet over is. De vorige heeft meer dan een half jaar geduurd, ze zijn nu nog "maar" twee maanden bezig. Gezien het feit dat het er voorlopig nog niet naar uitziet dat beide partijen dichter tot elkaar komen zal het ook nog wel even duren. Bedenk er wel bij dat het de VS is waar je het over hebt, publieke steun voor deze acties is niet groot. Maargoed, schrijvers hebben verder weinig met het publiek te maken dus ik denk niet dat ze zich daar veel van aantrekken.
Plaats reactie