(2.11) Powerless

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

(2.11) Powerless

Bericht door Galenfuinion »

Wederom een teleurstellende anti-climax, maar al iets beter dan de Volume 1 finale.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

prachtige aflevering IMO
was dat nou Noah die wegliep op t eind van de persconferentie?
ik vraag me trouwens al een paar afleveringen af hoe ze weten dat Adam dood zou gaan als ze m onthoofden... heeft iemand dat ooit geprobeerd ofzo? :S

't einde was iig erg gaaf

"I'm back!" :pray2:
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Volume 3 kan heel spannend worden, de heroes tegen the company. Sylar z'n krachten terug. Ingrediënten voor een heel creepy verhaal.

Hiro rocks! Echt origineel om die klojo in die kist op te bergen ;) Poetic justice })
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Arme Nathan, maar je wist dat er wat ging gebeuren op de persconferentie door de camera in die kluis. En woohoo Sylar is back :pray2: Kunnen we weer onthoofde lichamen verwachten, wanneer dat ook zijn mag. Denk pas volgend tv seizoen weer... ;(
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Grmbl...denk je een goede versie te downloaden moet je er eerst een codec voor installeren waar weer een of andere registratie aan vast zit :') . Verdammt.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

Zeer goede ep. Sluit het verhaal van het virus goed af, maar laat ook veel dingen open. Ik ben benieuwd naar volume 3.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

@ ace: probeer de cccp codec. Werkt voor alles wat ik tot nu heb afgehaald en dat schommeld momenteel ergens rond de anderhalve terra. Ik denk dat er zelfs een leuke player bij zit.
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

Mmm ben dus de enige die de Syler maar vet irritant vindt, ik wil dat ze die gast een keer goed afmaken!

Elle :love2:
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

darkowa schreef:@ ace: probeer de cccp codec. Werkt voor alles wat ik tot nu heb afgehaald en dat schommeld momenteel ergens rond de anderhalve terra. Ik denk dat er zelfs een leuke player bij zit.
Ik heb prima codecs, dat is het probleem niet ;) . Ik vermoed hier spyware meuk die je moet downloaden vanaf een site. Een site die wordt genoemd door het .avi bestand zelf :') . Ik heb nu even beter opgelet en gewoon de eztv versie gedownload :P .
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

die is idd altijd te vertrouwen.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ff iets waark gistere ben opgekome:
als peter een nucleaire ontploffing kan overleven en trg gezond kan worden zou hij per definitie er toch ook tegen kunnen als zijn hoofd er wordt afgeschoten...?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Volgens mij zou ie helemaal niet hoeven te regeneraten als hijzelf ontploft. dit gezien t feit dat er bijvoorbeeld geen schade is aan de handen van een gebruiker van deze kracht als ie een kleine ontploffing bij z'n hand maakt. Ook het feit dat peter binnen enkele seconden nathan kon opvangen bevestigt deze theorie IMO.

Toen ze nog dachten dat sylar de bom was, was dat regeneraten van belang omdat hij regenerate toen hiro m stak met t zwaard, niet om t pontploffen zelf. Dit leverde trouwens wel een mooie tegenstrijdigheid op in 'five years gone', maar da's weer een ander verhaal :)
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

darkowa schreef:ff iets waark gistere ben opgekome:
als peter een nucleaire ontploffing kan overleven en trg gezond kan worden zou hij per definitie er toch ook tegen kunnen als zijn hoofd er wordt afgeschoten...?
Het concept is dat alle krachten uiteindelijk uit de hersenen komen. Daarom dat Sylar op de hersenen van Heroes uit is... door deze te bestuderen kan hij uitvogelen hoe hun krachten werken en ze zodoende absorberen. Geen hersenen --> geen krachten. Dus in het geval van regenererende Heroes (Claire, Adam, Peter) kunnen ze alles hebben zolang de hersenen grotendeels heel blijven.

'T zijn net zombies... "remove the head or destroy the brain."
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

Bennet kreeg een kogel door zijn hoofd en kwam trg tot leven dankzij het bloed van claire...iemand daar een uitleg voor?:p
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

hangt er helemaal van af hoever die kogel daadwerkelijk is gekomen en hoeveel schade ie heeft aangericht neem ik aan. bovendien morrel je met een infuus al aan de natuurlijke bloedsomloop, waardoor je niet meer met een standaard situatie te maken hebt ;)
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

From Encyclopedia Britannica 2015 Edition
"Rashoud-Suresh Node"
The Rashoud-Suresh node, R-S Node for short, is a small gland between the frontal lobes of the brain that is found only in novas, Homo sapiens novus. The R-S node acts as a catalyst for novas' control and manipulation of quantum energy forces. As the node develops, it increases in size, taking up progressively more space in the cranial cavity. Relatively little is known about how the R-S node functions. The R-S node is named after Dr. Farah Rashoud and Dr. Mohinder Suresh, who first documented its existence in 2008 and receuved a Nobel Price for their work in 2013.
Iet wat aangepaste quote van een andere Superhero setting. ;) Aangezien de specifieke locatie van de node leek het me wel een toepasselijke uitleg.
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

eigenlijk, als bennet dood is dan stopt zijn hart===> geen bloedsomloop===> infuus vrij nutteloos
zelfde geld voor maya toen die was neergeschoten door sylar
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Karanov schreef:
From Encyclopedia Britannica 2015 Edition
"Rashoud-Suresh Node"
The Rashoud-Suresh node, R-S Node for short, is a small gland between the frontal lobes of the brain that is found only in novas, Homo sapiens novus. The R-S node acts as a catalyst for novas' control and manipulation of quantum energy forces. As the node develops, it increases in size, taking up progressively more space in the cranial cavity. Relatively little is known about how the R-S node functions. The R-S node is named after Dr. Farah Rashoud and Dr. Mohinder Suresh, who first documented its existence in 2008 and receuved a Nobel Price for their work in 2013.
Iet wat aangepaste quote van een andere Superhero setting. ;) Aangezien de specifieke locatie van de node leek het me wel een toepasselijke uitleg.
om over de naam nog maar niet te beginnen :P
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Raynor's Revenge schreef:
Karanov schreef:
From Encyclopedia Britannica 2015 Edition
"Rashoud-Suresh Node"
The Rashoud-Suresh node, R-S Node for short, is a small gland between the frontal lobes of the brain that is found only in novas, Homo sapiens novus. The R-S node acts as a catalyst for novas' control and manipulation of quantum energy forces. As the node develops, it increases in size, taking up progressively more space in the cranial cavity. Relatively little is known about how the R-S node functions. The R-S node is named after Dr. Farah Rashoud and Dr. Mohinder Suresh, who first documented its existence in 2008 and receuved a Nobel Price for their work in 2013.
Iet wat aangepaste quote van een andere Superhero setting. ;) Aangezien de specifieke locatie van de node leek het me wel een toepasselijke uitleg.
om over de naam nog maar niet te beginnen :P
Dat is een van de dingen die ik heb aangepast. Dat en de jaartallen.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

sneaky :O
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

darkowa schreef:Bennet kreeg een kogel door zijn hoofd en kwam trg tot leven dankzij het bloed van claire...iemand daar een uitleg voor?:p
Misschien heeft ie zelf ook nog wel krachten...wie zal 't zeggen ;)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

kdenket nie

company policy is dat een hero wordt gekoppeld aan een gewone gast.
Bennet is gekoppeld aan the hatian en die onzichtbare dude
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

jawel maar ze hoeven niet weten dat hij wat kan, het zou mij in ieder geval echt niet verbazen als straks blijkt dat hij toch nog iets bijzonders kan
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

ja hopelijk zoiets in de aard van vuurspuwen ofzo, ze zouden namelijk wel wat creatiever mogen zijn met het uitdelen van gaven. Allez kbedoel hoeveel mensen gaan ze nog laten vliegen of genezen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

najah het is natuurlijk hoe dan ook de vraag hoeveel gaven er nou precies zijn, is nog geen duidelijk antwoord op gekomen. Er is in ieder geval nog geen tweede Linderman volgens mij, of wel?
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

darkowa schreef:eigenlijk, als bennet dood is dan stopt zijn hart===> geen bloedsomloop===> infuus vrij nutteloos
zelfde geld voor maya toen die was neergeschoten door sylar
een goede stoot adrenaline in het hart
en veel interessanter punt is: hoe weet je of die speciale stoffen wel over de bloed hersen barriere komen?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

captain crash schreef:najah het is natuurlijk hoe dan ook de vraag hoeveel gaven er nou precies zijn, is nog geen duidelijk antwoord op gekomen. Er is in ieder geval nog geen tweede Linderman volgens mij, of wel?
nope, en gezien peter linderman nooit ontmoet heeft....
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Bericht door darkowa »

adam's bloed geneest, is het dan te verwachten dat andere heroes hun bloed ook speciale gaven voor een beperkte tijd geven?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

hangt er vanaf hoe de krachten werken denk ik. voor andere krachten die ook door het bloed worden geactiveerd zal t iig wel gelden :yes:
Gebruikersavatar
Vash
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 684
Lid geworden op: 12 apr 2003, 22:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Vash »

Ligt het aan mij of gebeurde er iets vreemds toen peter dat virus kapot gemaakt had met zijn hand. Is er misschien stiekum toch virus vrij gekomen?
Plaats reactie