Het alternatieve einde van seizoen 2

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Het alternatieve einde van seizoen 2

Bericht door captain crash »

Lang leve de dvd's! (dit topic kan spoilers bevatten voor iedereen die seizoen 2 nog niet gezien heeft)

Een van de extra's is het alternatieve einde van seizoen 2 (wat voor mij een van de redenen was om de set toch vrij snel te willen hebben). Uit het commentaar bij dit einde blijkt dat het oorspronkelijk de bedoeling was dat het virus zich wel zou gaan verspreiden in Odessa en dat er heel veel mensen dood zouden gaan. Uiteindelijk is deze verhaallijn niet doorgezet door onder andere de stakingen. Of ik dat echt jammer vind zal blijken tijdens seizoen 3, maar tot nu toe vind ik het alternatieve einde eigenlijk beter dan het einde dat we nu hebben gekregen.

Wat vinden jullie?
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Re: Het alternatieve einde van seizoen 2

Bericht door Jim »

het had villains al een headstart gegeven inderdaad
aan de andere kant mag die clash tussen good en evil zo lang mogelijk uitblijven,
en ben ik wel een positieve lul, dus was t goede einde ook wel mooi ;)
darkowa
Commander
Commander
Berichten: 1601
Lid geworden op: 18 aug 2007, 17:16
Locatie: leuven

Re: Het alternatieve einde van seizoen 2

Bericht door darkowa »

kzou het ook leuker gevonden hebben als het massaal verspreid was omdat er nu altijd meet een verschrikkelijke toekomst gedreigd wordt en af en toe laten ze die wel zienn in flash forwards maar een echte vreselijke gebeurtenis in het heden is er nog niet geweest(buiten de ontploffende peter dan).
Plaats reactie