(3.06) Dying of the Light

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: (3.06) Dying of the Light

Bericht door Miriam »

Jim schreef:mja
dat hele tijdreizen is een beetje jammer
gelukkig weten sylar (en peter) wel hoe het verhaal straks nog in elkaar steekt, anders is alles altijd veranderbaar
zou zo'n onzin worden :( (wat t al is :*) )
:stupid:

Ben ik de enige dan die het niet erg vind dat Adam weg is?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.06) Dying of the Light

Bericht door captain crash »

Waarom vind je het niet erg dat Adam weg is?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: (3.06) Dying of the Light

Bericht door Vis »

captain crash schreef:als je into superhelden bent dan zou je ook vooraf kunnen weten dat dit niet een serie is waar het plot altijd zin gaat hebben...ik heb zelf als het om Heroes gaat heel sterk het idee dat er een boel mensen met verkeerde verwachtingen kijken.
series over superhelden mogen ook best een goed verhaal hebben :)

in s1 leek dat duidelijk aanwezig, maar inmiddels is ook duidelijk te zien dat er een grote shift heeft plaatsgevonden en dat fancy shit belangrijker is geworden dan een fatsoenlijk verhaal.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.06) Dying of the Light

Bericht door captain crash »

mwah..s1 bevatte vanuit het standput "tv moet een serieus verhaal hebben" ook tenenkrommend slechte stukken...denk alleen al aan dat hele verhaal met het redden van Claire en hoe dat uiteindelijk ging...en het einde van het seizoen sloeg eigenlijk ook niet echt ergens op verhaaltechnisch gezien...om het nog maar niet te hebben over de totale onzin die verkondigd wordt over dna (vraag trutgras maar waarom ze niet verder is gegaan met kijken).
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: (3.06) Dying of the Light

Bericht door Vis »

jah maar das niet zo erg; ze deden tenminste nog een poging itt nu
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.06) Dying of the Light

Bericht door captain crash »

najah wat mij betreft is dus vanaf het begin duidelijk geweest dat deze serie niet ging voor een echt heel serieus verhaal zoals Lost bijvoorbeeld wel doet...het is voor mij vanaf het begin gewoon leuk kijkvoer geweest waar een aardig doorlopend verhaal in zat...maar dat verhaal werd ook in seizoen 1 pas achteraf echt aardig en dat kan nu in seizoen 3 ook nog steeds. Ik zeg trouwens niet dat het ook daadwerkelijk zo gaat zijn...maar daar oordeel ik dan wel weer over ;)
Plaats reactie