(3.11) The Eclipse, part 2

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

(3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Jim »

dusch
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door captain crash »

ep was vanmiddag nog maar half binnen, kom er dus morgen pas aan toe
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door extatix »

:lachhuil: Waarom gaat er nu eens niemand echt dood? Man, man, man, man, man, man, man, wat een cop-outs weer
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Ace of Spades »

Blugh...erg jammere aflevering :{ . Eerst toewerken naar een spannende ontknoping en dan is er uiteindelijk eigenlijk niks veranderd. Op zich zag ik het wel aankomen, maar toch jammer.
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Jim »

k vond t wel cool eerlijk gezegd
Spoiler (weergeven)
en elle's waarschijnlijk dood, dus das nog iets :*)
  die grote wendingen kunnen toch niet, iedereen kan alles :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door captain crash »

Ik had naar Villains de hoop eigenlijk opgegeven en dit viel mij inderdaad mee...nu hopen dat ze van de tweede helft van het seizoen minder een zooitje maken en gewoon weer een of twee dingen proberen te doen en niet 10. Ik snap dat seizoen 2 te langzaam was, maar dit ging voor een deel toch echt te vlug....in ieder geval heb ik nog wel hoop voor Heroes omdat er serieus naar gekeken wordt. De problemen worden ook niet genegeerd (zoals bij BSG wel het geval is :( ).
Gebruikersavatar
renegaderene
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 78
Lid geworden op: 02 okt 2008, 13:58

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door renegaderene »

Wie zegt dat er na deze aflevering helemaal niets verandert is na de eclipse???? Dat heeft deze aflevering niet echt duidelijk gemaakt. Waarschijnlijk dat dat in de op volgende afleveringen aan de beurt komt. Ik ben wel blij dat je weer wat ziet van de oude Sylar. En ik ben benieuwt wat er met Hiro gaat gebeuren.
Of tewel ik ben nog erg hoopvol wat betreft Heroes.
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Jim »

hiro wordt toch met hooguit een paar afleveringen wie ie was
en de eclipse veranderd niets, alleen het besef dat er de volgende keer gebruik van kan wroden gemaakt s denk ik interessant
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Galenfuinion »

Ik heb hem uitgezet, ik kan het niet meer aanzien.

Ik wacht even de verhalen over Volume 4 af, en dan zie ik wel of ik er dan nog aan begin. Volume 3 kijk ik met de kerst wel af, nu te weinig tijd en teveel betere series.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door captain crash »

...met het laatste statement ben ik het niet eens, er is op het moment eigenlijk bar weinig goede tv uit Amerika. Heb zin in Lost, maar das ook pas in het nieuwe jaar.
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door extatix »

Het is en blijft een kwestie qua smaak maar House, Dexter, How I Met Your Mother en The Mentalist zijn series waar ik meer naar uit kijk dan naar Heroes, bar weinig kan ik het niet noemen. Gelukkig begint Lost inderdaad ook weer en de serie Leverage had ook een bijzonder aardige pilot.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Galenfuinion »

captain crash schreef:...met het laatste statement ben ik het niet eens, er is op het moment eigenlijk bar weinig goede tv uit Amerika. Heb zin in Lost, maar das ook pas in het nieuwe jaar.
Ik heb het niet over hedendaagse series. Ben bezig met een grootschalige Galactica-rewatch, in voorbereiding op seizoen 4. Heb vorig jaar verstek laten gaan, dus kijk nu de reeks in één keer uit. Nu bij seizoen 2, en haal de US uitzendingen niet in. Verder nog wat DVD's van The OC liggen en Babylon 5 aan het kijken, en inderdaad het fabuleuze Dexter!

Dus in de kerst even Volume 3 afkijken(misschien) en erna vol 24 en Lost induiken! 8-)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door captain crash »

extatix schreef:Het is en blijft een kwestie qua smaak maar House, Dexter, How I Met Your Mother en The Mentalist zijn series waar ik meer naar uit kijk dan naar Heroes, bar weinig kan ik het niet noemen. Gelukkig begint Lost inderdaad ook weer en de serie Leverage had ook een bijzonder aardige pilot.
Dexter ligt me niet als serie, ik heb ondertussen heel seizoen 1 gezien (serie moet een eerlijke kans krijgen he) en ik vind eigenlijk dat er vooral een hype is. De verhalen zijn aardig maar het concept is mij eigenlijk vrij snel gaan vervelen. Karakterontwikkeling is niet zo goed als velen claimen. Met House ben ik al wat langer klaar, serie bleef goed te kijken door Laurie maar de ziekte van de week ging net zo snel op m'n zenuwen werken als bij CSI het lijk van de week. Kijk nu alleen nog maar eps die aan House zijn karakter wat toe te voegen hebben, en dat zijn er niet veel. Over The Mentalist heb ik geloof ik al eens wat gezegd, zijn teveel van dat soort series. How I Met You Mother heb ik nog niet geprobeerd. The OC heb ik altijd te kinderachtig gevonden en nu er reruns zijn op net5 op zaterdag en zondag weet ik ook weer waarom. BSG hebben ze echt qua verhaal om zeep geholpen (zonde!). Kijk het straks nog wel uit, maar dat is om dezelfde reden als waarom ik nu Heroes blijf volgen...ik heb al die tijd er in geinvesteerd en wil nu dus ook weten hoe het gaat aflopen. Tjah en de oudjes...ik kijk met veel plezier naar mn klassiekers maar uitdagend nieuw aanbod zou toch fijn zijn. Enige serie waar ik echt met plezier naar gekeken heb was Pushing Daisies, maar zoals iedereen weet is dat ondertussen ook niet meer. Trouwens, het slechte aanbod is heel breed in de VS, ook HBO heeft eigenlijk geen goede series op het moment. Maargoed, de emmy's toonde het totale gebrek aan creativiteit ook aan. Hoe goed John Adams als miniserie ook was...het was ook belachelijk dat die serie er met zo'n beetje alle relevante emmy's vandoor gegaan is.
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door extatix »

Pushing Daisies nog een twee- of drietal afleveringen dan zit dat er inderdaad ook weer op, jammer maar helaas. Ik blijf me wekelijks vermaken met alle series en als ik tijd over heb kijk ik graag nog bulten anime. Daarnaast moet ik nog wat Stargate SG-1 en Stargate Atlantis inhalen, herkijk ik Star Trek: TNG (ben ergens in s6) en liggen Alias s4 en s5 op me te wachten (die ik dus nog niet ken).

En, o ja, The West Wing s1 t/m s7 komt er nog aan, waarvan ik misschien zes afleveringen heb gezien :D
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Trekscaper »

Series waar ik iedere week naar uitkijk zijn:
- Heroes (zelfde reden als Captain Crash)
- Chuck (grappig en onderhoudend)
- Smallville (volg het al vanaf het begin der tijden)
- Supernatural (blijft goed)
- NCIS
- Stargate: Atlantis

Series die ik volg en me wel aanspreken, maar niet persee de dag van uitkomen hoef te zien:
- Legend of the Seeker

Series waarbij ik wel blijf kijken, maar het me niet zo interesseert meer:
- Merlin
- Fringe
- Knight Rider
- Crusoe
- Sanctuary

De eerste groep series was vorig jaar velen malen groter en de laatste groep series bestond niet eens voor mij. Captain Crash heeft helemaal gelijk, de kwaliteit van de series zijn echt dit jaar flink gedaald. Ik heb enkele nieuwe series uitgeprobeerd voor paar afleveringen, maar ben afgehaakt. Dit overkwam mij eigenlijk nooit.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Galenfuinion »

Idd. Ik haak ook dit jaar af. De afgelopen jaren hadden we een gouden eeuw, maar na de staking lijkt echt alles om zeep geholpen.

Dexter ben ik echt niet eens met CC, dat vind ik gewoon echt een topper. Het heeft spanning, in een goede setting, en de gedachten van Dexter echt...megaserie!

Maar voor de rest is het allemaal knudde.

En CC, The OC is inderdaad kinderachtig, maar zo ontzettend simpel, dat het leuk en lekker ontspannend is. En een cameo van George Lucas in zo'n serie is natuurlijk fabuleus.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door captain crash »

Mijn probleem met The OC is vooral dat ook voor die serie gold (want bij mijn weten worden er geen nieuwe epjes meer gemaakt) dat hetzelfde concept in eerdere series beter uitgewerkt is. Maargoed, kan me daar inderdaad wel goed van voorstellen dat je er voor ontspanning naar kijkt. Dat heb ik altijd met ER. Is ook niet een serie waarvan ik durf te claimen dat ie goed is, maar wel heerlijk voor de ontspanning. Met Dexter heb ik echt moeite, maar daar zal ik in een ander topic nog wel eens wat verder op in gaan. Denk dat mijn grootste probleem is dat ik al teveel gezien heb en de irrintante "gave" heb om te onthouden wat ik waar gezien heb.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Re: (3.11) The Eclipse, part 2

Bericht door Galenfuinion »

The OC is inderdaad klaar, en voor zover ik kan zien(moet nog 6 eps) precies op het goede moment. Ze vernieuwden te weinig. Maar het is echt een pure brainkiller:)

En snel naar het ander topic waar je Dexter trubbels zitten, want dat begrijp ik niet;)
Plaats reactie