(3.12) Our Father

The real hero is always a hero by mistake; he dreams of being an honest coward like everybody else.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

(3.12) Our Father

Bericht door Jim »

nou
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: (3.12) Our Father

Bericht door X-File »

Synopsis en dergelijke graag. Eigen mening is ook leuk voor de verandering. Anders kan ik ook wel de toekomstige episode titels hier neer kwakken en alleen maar een woord erin flikkeren. Kom op Jim, een beetje moeite graag voor 'jouw' topique.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: (3.12) Our Father

Bericht door Blind Guardian »

Jim schreef:nou
wanne, he ! :lachhuil:
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Re: (3.12) Our Father

Bericht door extatix »

Verrassend eind toch wel, Sylar die Arthur om zeep helpt. Nou ja, of dat zeker zo is weten we niet, Sylar en Claire leken ook dood in een vorige aflevering.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: (3.12) Our Father

Bericht door captain crash »

...en ik vond het dus helemaal niet verrassend dat Sylar dat deed...was eigenlijk al zeker na het redden van Peter. Maargoed, het was in ieder geval minder ergerlijk dan ik had verwacht en ik heb goede hoop voor het tweede deel van dit seizoen.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.12) Our Father

Bericht door Raynor's Revenge »

wat sylar deed was idd niet onverwacht, maar wat mij betreft wél erg wenselijk :) ook leuk dat ze z'n oude thema meteen terugbrachten *D

en dan doet peter eindelijk eens iets goeds, is hiro weer een ontzettende sukkel >_< nouja, hij is iig niet 10 meer, dat is iets....
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: (3.12) Our Father

Bericht door Trekscaper »

Raynor's Revenge schreef:wat sylar deed was idd niet onverwacht, maar wat mij betreft wél erg wenselijk :) ook leuk dat ze z'n oude thema meteen terugbrachten *D.
Dat was inderdaad cool 8-) Wat me wel stoorde, en dat is al de laatste 2 afleveringen gaande, is hoe snel Nathan een badguy werd. In dit seizoen is ie van neergeschoten, naar God gelovige naar badguy gegaan. Rare karakterwendingen.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.12) Our Father

Bericht door Raynor's Revenge »

hoe is nathan een bad guy?

wie zegt dat hij het niet daadwerkelijk bij het juiste eind heeft en peter er niet weer (zoals we van m gewend zijn) eeen zooitje van maakt? :P
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Re: (3.12) Our Father

Bericht door Jim »

X-File schreef:Synopsis en dergelijke graag. Eigen mening is ook leuk voor de verandering. Anders kan ik ook wel de toekomstige episode titels hier neer kwakken en alleen maar een woord erin flikkeren. Kom op Jim, een beetje moeite graag voor 'jouw' topique.
anders kijk je de epi even :lachhuil:
ben alleen maar benieuwd wat andere mensen van de aflevering dachten, mijn mening is dus niet relevant op zo'n moment

omdat jij er om vraagt;
wel leuke aflevering, beetje raar weer though, snap niet waarom sylar arthur afmaakt die straks toch weer opstaat
ze raken een beetje in de knup met al die heroes met godlike skills
daarnaast weer dat gezeur met het niet achter in de kop neerschieten
wel leuk dat ze geprobeerd hebben om de scene met claire en hiro vooruitgepland te laten lijken, alsof ze er vorig seizoen al naar toe bouwden :lachhuil:

'nou' vind k t wel aardig samenvatten eigenlijk 'weer een aflevering van heroes zonder zinvolle shit', misschien moet er een . achter om het te nuanceren: nou.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: (3.12) Our Father

Bericht door Raynor's Revenge »

Jim schreef:
X-File schreef:Synopsis en dergelijke graag. Eigen mening is ook leuk voor de verandering. Anders kan ik ook wel de toekomstige episode titels hier neer kwakken en alleen maar een woord erin flikkeren. Kom op Jim, een beetje moeite graag voor 'jouw' topique.
anders kijk je de epi even :lachhuil:
ben alleen maar benieuwd wat andere mensen van de aflevering dachten, mijn mening is dus niet relevant op zo'n moment
synopsis is wel het minste dat je kan doen bij het maken van een topic over een aflevering die al is uitgezonden.
Plaats reactie