DS9 Boeken

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

Gedachte is interessant! Toch echt wel benieuwd wie daarachter steekt hoor! :?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Moeders onze tolk als het gaat om christmas presents... is er iets mis ga je naar moeders.. die vraagt het dan aan de persoon... zo kwam ze ook langs bij mij... de boeken zijn alleen in het engels.... ik zeg jah.. das niet erg...

geloof dat ik het er ook bij had gezet maar jah... :D Dus als het meezit krijg ik dus drie boeken (avatar I II en A Stich in Time) met kerst.. in het Engels :D
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

ik heb nu mijn Dominion War collectie kompleet. Na beide TNG boeken van de serie heb ik nu ook beide DS9 boeken. Die boeken zijn gebasseerd op de occupation-arc, dus in de tijd dat de Dominion bezit hebben van DS9.

Kan niet wachten totdat ik ze ga lezen :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

hmmm bijna kerst nog 1 ruime week wachten.. en dan hopelijk drie boekjes erbij :D
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Met kerst komen hier hopelijk Mission Gamma 3 en 4. Die dan snel uitlezen voordat Rising Son komt. ;)
Om de periode tussen RS en Unity te overleven heb ik dan nog 3 section31 boeken. :)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

HorckDude schreef:Met kerst komen hier hopelijk Mission Gamma 3 en 4. Die dan snel uitlezen voordat Rising Son komt. ;)
Om de periode tussen RS en Unity te overleven heb ik dan nog 3 section31 boeken. :)
en heb je ze gekregen.. ik wel

de boeken zijn kleiner dan ik had verwacht en zijn qua dikte niks vergeleken met de duin boeken. Maar ik kijk er wel naar uit om ze te gaan lezen, vooral a stitch in time.. Garak is heel interessant!! Bedankt voor de tips mensen.!!
Gebruikersavatar
Admiraal Benson
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 393
Lid geworden op: 12 jun 2002, 12:57
Locatie: Axel
Contacteer:

Bericht door Admiraal Benson »

ja die boeken met Garak vond ik ook mooi
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

heb nu ook drie nieuwe boeken aangeschaft:

a stitch in time en allebei de Avatar boeken :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Damn, jullie lopen achter zeg.

;)

Ik hoop dat de boekenwinkel nog voor 5 januari Rising Son en The Lives Of Dax binnenkrijgt ivm met de korting.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

3rd RemataKlan schreef:Damn, jullie lopen achter zeg.

;)

Ik hoop dat de boekenwinkel nog voor 5 januari Rising Son en The Lives Of Dax binnenkrijgt ivm met de korting.
wees blij dat ik er eindelijk eens aan ga beginnen ;)

en ik heb net een paar andere boeken uit (nl: Two towers en de Dominion War boeken-serie), dus nu moet ik weer wat nieuw leesvoer hebben he :)
Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

Ik las al jaren alles door elkaar, maar nu ben ik echt erg heftig bezig... Ik lees:
Mission Gamma 2
New frontier boek 4 (voor de 3e keer)
Elfquest "Blood of ten chiefs".
Inspector Morse omnibus 4


Allemaal door elkaar!

Nu heb ik in de Mission Gamma boeken zitten bladeren die nog volgen: de letters worden groter en de boeken dunner...
Boek 2 vind ik trouwens tot nu toe het minst interessante relaunch boek. Gaat me wat langdradig door over die blauwe gasten met die voelsprieten...
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Vandaag MG3 binnen gekregen. *D

Alleen nog ff MG2 uitlezen. :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Kheb net alvast bij Bol.com een bestelling geplaatst:

- DS9: Mission Gamma 4
- DS9: Rising Son
- DS9 Companion (nee, die had ik nog niet, maar leek me wel gepast met de 10e verjaardag :) )

Nu maar hopen dat Bol.com een beetje rap is.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

ik heb gister mijn companion ontvangen, en daardoor mijn huiswerk weer een dagje uitgesteld :D

nu nog even wachten op mijn leesboeken en ik ben weer helemaal zoet :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

ottooo schreef:ik heb gister mijn companion ontvangen, en daardoor mijn huiswerk weer een dagje uitgesteld :D
Gaat bij mij ook gebeuren. :)
Ik had een erg goed rapport (geen ego, echt waar!) en zou zelfs met het verkloten van een heel trimester er nog makkelijk bovenop kunnen komen. Dus een beetje minder tijd aan huiswerk besteden kan geen kwaad. :)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Dit las ik op Trektoday :D

!!!!!BOEKSPOILERS!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

http://www.trektoday.com/news/060103_01.shtml

Afbeelding

By Caillan
January 6, 2003 - 10:58 PM

'Unity,' the Deep Space Nine tenth anniversary novel, is set to provide a momentous climax to the events of the DS9 novel relaunch.

Written by S.D. Perry, the hardcover novel will feature "the return of Captain Sisko, the birth of his child, and Bajor's entry into the Federation," according to the Star Trek Communicator.

The first two events are a payoff to DS9's final episodes. Kasidy Yates told Benjamin Sisko she was pregnant in 'Dogs of War,' only to lose her new husband when he joined the Prophets in 'What You Leave Behind.' But Sisko appeared to Kasidy in a vision, telling her that he would return in the future.

Bajor's entry into the Federation is a plot thread which goes back to the DS9 premiere, 'Emissary,' when Sisko was given the job of preparing its people to join the alliance. Although Bajor's application was eventually accepted, Sisko advised against them against joining the Federation in 'Rapture,' and Bajor was never admitted during the show's run.

Designed as a continuation of the events of the series, the DS9 relaunch began in 2001 with Perry's 'Avatar, Book One' and 'Avatar, Book 2'. The book series continued with 'Abyss', 'Demons of Air and Darkness', the four-part 'Mission Gamma' series, and the Jake-centric 'Rising Son', out this month.

'Unity' is currently scheduled to be published in April, 2003. The book can currently be pre-ordered from Amazon.com for $17.50, 30% off the list price. To order your copy and support TrekToday, please use the following links: Amazon.com - Amazon.ca - Amazon.co.uk - Amazon.de.

Further information on the DS9 relaunch can be found at Psi Phi. Thanks to Doug Wilson for this!


hehe, Return of the Sisko :)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Ik heb mijn bestelde boeken binnen (Stitch en beide Avatar) dus ik ben voorlopig weer even zoet :D

ook iets opvallends wat ik ergens las: Voyager krijgt ook een relaunch-serie... Hoe willen ze dat doen, ze zijn toch al terug??? :X
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Klopt, het gaat beginnen met de thuiskomst en het eerste boek in het voorjaar van 2003 heeft dan ook de originele naam 'Homecoming'.

Ik zit overigens nog te wachten op bol.com voor mijn MG4 en Rising Son boek. Volgens de aangegeven levertijd zal ik ze komende week binnen moeten krijgen dus ik wacht het met spanning af. :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Bol.com schreef:Mission Gamma 4: Lesser Evil
1 € 10,50 € 10,50 Verzonden
:D
Can't wait!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

volgens mij moeten we collectieve startrek.nl korting gaan vragen bij bol.com, zouden die zich niet gaan afvragen wat al die mensen toch met precies dezelfde boeken moeten? Heb vandaag alle mission gamma boeken bestelt, a stitch in time (nog een keer, lang verhaal), de starcharts, een statistiek boek, star wars ep 1 dvd en rising son :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

captain crash schreef:volgens mij moeten we collectieve startrek.nl korting gaan vragen bij bol.com, zouden die zich niet gaan afvragen wat al die mensen toch met precies dezelfde boeken moeten?
Zou Wilson anders geen online shop kunnen beginnen? ;)
Heb vandaag alle mission gamma boeken bestelt, a stitch in time (nog een keer, lang verhaal), de starcharts, een statistiek boek, star wars ep 1 dvd en rising son :)
:thumb:

Ik heb net MG4 binnen gekregen en dat maakt mijn MG verzameling compleet. :)

Rising Son heeft wat vertraging opgelopen ('in bestelling bij leverancier') evenals de bestelde DS9 Companion.
Maar ik heb geduld. :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

LOL, ik ben dit topic vol aant spammen :P

Ik kreeg net dit binnen:

Star Trek: Deep Space Nine Companion - Terry J. Erdmann
Verzonden op 21.01.2003

Uw bestelling zal binnen 2 dagen arriveren.

:)

Ze versturen nu alles apart maar ik hoef maar één keer verzendkosten te betalen. Vage mensen bij bol.com
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

HorckDude schreef:Ze versturen nu alles apart maar ik hoef maar één keer verzendkosten te betalen. Vage mensen bij bol.com
Jij krijgt nog de emails voordat je de boeken binnen hebt. Ik heb al verschillende keren gehad ik het boek al binnen had en later op de dag of zelfs de volgende pas het verzendingsemailtje kreeg. :D

Ook ooit een gratis boek. 8-)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Bol.com is snel deze keer, de companion lag om half 12 in de brievenbus :)

En het is een TOF boek. Veel coole backstage info waardoor ik wel voor een dilemma kom te staan. Besteed ik mijn vrije tijd vandaag aan de pc, companion, een van de relaunch boeken, de verkiezingen of zal ik toch maar huiswerk maken? ;)

Lastig, lastig...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Waar ken ik dat van, maar bij mij is het erger: besteed ik de tijd totdat ik een tijdje echt geen tijd meer heb aan: a. het leren van tentames b. het sociaal doen thuis zodat men denkt dat ik nog leef c. het lezen van al die mooie boeken die ik heb binnengekregen d. het bijwerken van nog niet afgekomen opdrachten e. mijn internetrelaties aanhalen f. geen van allen, en ik doe zoals gewoonlijk gewoon niets :)

Nee, 't wordt een combinatie van a, d en b (in die volgorde, de rest komt ooit nog wel eens...ofzo)
Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

Nog even, en dan gaat deze jongen ook weer naar school! Jawel, ook na je 25e kun je naar school gaan! Ik lees niet echt superveel op 't moment, ondanks dat ik inmiddels in 5 titels tegelijk bezig ben...
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

ik ben nu bezig in A stitch in Time bezig en ik vind het echt een fantastisch boek. Ik heb nu net deel 1 uit (ben niet zo'n snelle lezer), en kan eigenlijk niet wachten totdat ik het uit heb :)

Alleen een beetje jammer dat school nog altijd voorrang heeft he ;)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Bajor komt op de nieuwe Unity cover :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

da's toch mooier dan het plaatje van unity wat ik eerder heb gepost :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Marco heeft goed en slecht nieuws bekend gemaakt:

http://www.psiphi.org/book-bbs/get/startrek/44131.html

Dus we moeten nog tot November wachten op Unity! ;(

Ach ja, iig krijgen we de Worlds of DS9 boeken begin volgend jaar dus geen al te lange pauze na de release of Unity. Ook ziet P&C er veelbelovend uit met schrijvers als Andrew Robinson en KRAD.

Maar ik vind het slechte nieuws toch erger. We moeten nu GVD tot de volgende winter wachten op de terugkeer van Sisko! :(
Plaats reactie