DS9 Boeken

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

heb inmiddels via Proxis besteld, en tot mijn grote verassing kreeg ik ook nog eens korting :)

en omdat ik geen verzendkosten had (had nog een andere bestelling) en tel uit je winst: nog geen 5 euro :p
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Berichtje over Worlds of DS9
The following was announced at Psi Phi today:

"Worlds of Star Trek: Deep Space Nine" has been rescheduled to
January, 2005.
Kira
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

;(
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

dat is toch wel deel 2 hoop ik he, deel 1 heb ik namelijk al in de bestelling...

[edit]
hij is zelfs al verstuurd volgens proxs... :X
Moosse
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 mar 2004, 23:52

Bericht door Moosse »

Ik zag een aantal startrekboeken bij de Slegte in Utrecht, ook DS9 voor een prikje (ik denk 4,99)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dat klopt, heb er al een heel aantal gehaald daaro, lekker goedkoop :)
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Amazon heeft m samen met mn Firefly dvd set verstuurd. Begin volgende week kan ik beginnen met lezen. *D
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

HorckDude schreef:Amazon heeft m samen met mn Firefly dvd set verstuurd. Begin volgende week kan ik beginnen met lezen. *D
ik kan het al sinds vanmiddag lezen :p
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

bron: www.trektoday.com
Upcoming Star Trek: S.C.E. releases will include a murder mystery, a trip to Risa and a Deep Space Nine crossover, editor Keith R.A. DeCandido has revealed.

Posting at the Trek BBS, DeCandido presented a revised eBook publishing schedule, beginning with SCE #41 in June, Dave Galanter's Bitter Medicine, in which Dr. Lense is faced with a potentially intractable medical crisis.

Volumes 42-46, to be published from July through November, will be stand-alone eBooks, one of which - Dayton Ward & Kevin Dilmore's Where Time Stands Still - sees a return to the 23rd century Corps of Engineers on the U.S.S. Lovell.

In December and January 2005, the two-part Creative Couplings features a wedding between Gold's Jewish granddaughter and her Klingon fiance. Then, in April, Ilsa J. Bick's Lost Time will see the S.C.E. crew assisting the Deep Space Nine crew with a crisis that threatens the entire Bajoran system.

"Lost Time will be a full-blown DS9/S.C.E. crossover," wrote DeCandido. "Don't worry, everything's being carefully coordinated with [editor] Marco Palmieri, and it'll be really really really cool."

DeCandido also quoted author Terri Osborne on her eBook, Malefictorum, to be released in March. "It's a locked-room murder mystery (don't worry, S.C.E. fans, this won't have anywhere near Wildfire's body count)," Osborne promised. "Corsi's investigation will take the crew of the da Vinci all the way to the Gamma Quadrant, with help from and a stopover at DS9 along the way. I can already pretty much guarantee at least one appearance by Kira, Ro and Quark."
[/quote]
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

En inmiddels heb ik Worlds of DS9, vol 1 nog steeds niet gelezen... :o
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Goed nieuws jongens. Nog meer DS9 boeken in aantocht

1. Hollow Men. Dit boek gaat over de nasleep van "In the Pale Moonlight"

Afbeelding

2. Terok Nor#1/4 Deze 4 boeken zullen plaatsvinden tijdens de Bajoran Occupation. Lijkt me wel tof.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

8-)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

yeah dude, da's goed nieuws om te lezen net terug van vakantie.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Niet helemaal een DS9-boek, maar heeft er toch duidelijk mee te maken: Sinds vandaag heb ik Tales of the Dominion War binnen :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

En wanneer ga je het lezen? :-D
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

3rd RemataKlan schreef:En wanneer ga je het lezen? :-D
de grote vraag, maar het staat zo wel leuk in mijn kast, al die boeken op rij :D
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

HorckDude schreef:En inmiddels heb ik Worlds of DS9, vol 1 nog steeds niet gelezen... :o
En nog steeds niet :+
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

HorckDude schreef:
HorckDude schreef:En inmiddels heb ik Worlds of DS9, vol 1 nog steeds niet gelezen... :o
En nog steeds niet :+
ik ken dat... :+
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

HorckDude schreef:
HorckDude schreef:En inmiddels heb ik Worlds of DS9, vol 1 nog steeds niet gelezen... :o
En nog steeds niet :+
Bekend verschijnsel :) Maar, ik heb colleges Historisch Ambacht...twee uur ongestoord lezen...ik verbaas me alleen wel over de blikken van mensen om me heen...is het zo vreemd om naar college te gaan om een boek te lezen omdat je het thuis niet doen...zo boeiend is het college niet hoor.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

captain crash schreef:Maar, ik heb colleges Historisch Ambacht...twee uur ongestoord lezen...ik verbaas me alleen wel over de blikken van mensen om me heen...is het zo vreemd om naar college te gaan om een boek te lezen omdat je het thuis niet doen...zo boeiend is het college niet hoor.
:lol:

Lijkt me alleen vervelend van de 'geluidsoverlast' af en toe. ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik ben vanochtend maar helemaal niet gegaan...en kijk...ik ben op het forum en lees geen boek. Volgende week toch maar weer wel ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

boeken scherpen de geest toch ;)
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Ik lees over een Companion boek en een cd-rom...wat moet ik nu bestellen?
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Galenfuinion schreef:Ik lees over een Companion boek en een cd-rom...wat moet ik nu bestellen?
Je moet niks natuurlijk :p

Maar ikzelf ben zeer tevreden over mijn DS9 Companion, omdat daar echt alles over in staat over alle DS9-afleveringen, plus nog wat achtergrond-info.

Ik geloof ook dat er een cd-rom versie van was, maar dat weet ik niet zeker. Of bedoelde je die cd-rom niet?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

De cdrom bevat geen achtergrondinformatie, het bevat wel de scripts en de previews. Dom dat zoiets niet op de dvds zijn gezet.

De scripts zijn toch al te lezen op internet dus daar hoef je het niet voor te doen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ok ik heb Tales of the Dominion War net uitgelezen. Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet vinden (geloof dat er ergens een apart topic is, zal ik ook nog wel ff in reageren). Ik heb een groot aantal voor mij nieuwe karakters leren kennen (lees eigenlijk alleen maar ds9 boeken en zo nu en dan een tng boek tussendoor) maar ook weer niet echt. De meerste verhalen waar nieuwe karakters in geintroduceerd worden gaan weer niet echt op deze nieuwe karakters in. Ok, voor sommige lezers zullen de karakters ook niet nieuw zijn maar ze hadden er wat mij betreft wel wat meer rekening mee mogen houden dat er een groot aantal mensen zullen zijn die ze niet kennen.

Dan inhoudelijk...tjah...het is leuk om te lezen wat anderen tijdens de oorlog gedaan hebben maar het komt op mij toch voornamelijk wat gemaakt over. Ergens heeft 3rd aangehaald dat het verhaal over de verdediging van de aarde wat teleurstellend was, vooral vanwege hoe de verdediging beschreven werd, daar moet ik hem geheel gelijk in geven. Het kon mij geen moment overtuichen dat de verdediging van een van de belangrijkste planeten uit die tijd zo 'minimaal' zou zijn. Komop...ze wisten toch ook al een tijd dat die oorlog eraan zat te komen en daarbij zijn ze nog maar kort daarvoor aangevallen door de Borg...ze zouden beter moeten weten.
Heb ik nu meer geleerd over de oorlog? Nee niet echt, ik denk dat daarvoor eigenlijk alle verhalen in dit boek zouden moeten worden uitgediept tot een compleet verhaal. Daarbij snap ik niet helemaal wat de aanvulling van dit boek is op al bestaand materiaal. Er waren al boeken over de TNG crew tijdens de oorlog en de rest kan mij eigenlijk maar matig boeien, juist doordat de karakters zo minimaal geintroduceerd worden. Jah, misschien moet ik van die andere karakters dan ook eerst andere boeken lezen...maargoed daar heb ik a. geen zin in en b. geen tijd voor.

Alles met elkaar vond ik het een aardig boek maar niet meer dan middelmatig. Prophecy and Change was een stuk beter. Niet helemaal eerlijk vergelijken, maar het zijn beide verhalenbundels met verschillende schrijvers.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

De DS9 boeken vind ik over het algemeen erg goed. Stitch in Time, 34th Rule en Section 31: Abyss waren allemaal heel goed te lezen, leuke verhalen en interessant.

De 2 Avatar-boeken zijn mijn absolute favoriete Star Trek boeken. Mission Gamma vond ik persoonlijk daarentegen onnoemelijk saai. Rising Son, was leuk voor tussendoor. Unity kwam weer redelijk in de richting van Avatar.

Nu ben ik aan het lezen in de Worlds of DS9. Heb het verhaal over Cardassia uit, was erg interessant, en ben nu bezig in het verhaal over Andor. Lijkt me ook leuk te worden. Volgende maand weer een nieuwe 'World of DS9'! Heb er nu al zin in (al is het jammer dat in de ene Ezri waarschijnlijk de hoofdrol gaat spelen).
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Volume 2 komt helaas pas in februari uit. Is tijdje geleden utigesteld.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

HorckDude schreef:Volume 2 komt helaas pas in februari uit. Is tijdje geleden utigesteld.
jammer! volgens mij worden alle DS9 boeken nu zo'n beetje uitgesteld, of niet? Unity was ook al veel later dan die eerst zou komen.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

WeyounsLastClone schreef:
HorckDude schreef:Volume 2 komt helaas pas in februari uit. Is tijdje geleden utigesteld.
jammer! volgens mij worden alle DS9 boeken nu zo'n beetje uitgesteld, of niet? Unity was ook al veel later dan die eerst zou komen.
Worden nog wel veel moeten gekocht want dvds zijn zo populair geworden dat boeken lezen minder gedaan word voor een startrek fan toch want dan mis je de effecten en het idee uitgeven van hoe het schip er uit zo zien ec...
Plaats reactie