dvd boxen bij play.com

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
DMaarten
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:22

dvd boxen bij play.com

Bericht door DMaarten »

Weet iemand of deze ondertiteling hebben? Ze schelen toch wat in prijs in verlijking met de nl release, maar de site is er niet duidelijk over
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Nee
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

:lol: Antwoord je nee dat je het niet weet, of antwoord je nee dat er geen ondertitels zijn :*)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja dat vroeg ik me dus ook af :)
ben ik niet de enige :D
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Alle ST:DS9 boxen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland hadden Nederlandse ondertitels.Voor zover ik weet geldt dat eigenlijk voor alle Europese landen.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Mr Hayes schreef:Alle ST:DS9 boxen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland hadden Nederlandse ondertitels.Voor zover ik weet geldt dat eigenlijk voor alle Europese landen.
Die ik daar heb gekocht van TNG hadden het niet. Zit er nog verschil in de oude en de nieuwe verpakkingen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

alleen de verpakking en de prijs.

inderdaad hebben bij mijn weten de boxen uit de UK geen NL subs. De benelux/Europa boxen zijn allemaal hetzelfde en hebben ondertitel tracks voor alle landen waar ze uitgebracht worden, netzo als dat ze meer taal tracks hebben. Hierdoor is de beeldkwaliteit trouwens ook minder! UK doet niet mee aan deze uitgave en deelt met Ierland een Engelstalige uitgave. Ik weet trouwens niet of die uberhaupt op Engels na nog andere subs heeft. Beeldkwaliteit is in ieder geval beter doordat ze minder op een disc hoefden te zetten.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

captain crash schreef:alleen de verpakking en de prijs.

inderdaad hebben bij mijn weten de boxen uit de UK geen NL subs. De benelux/Europa boxen zijn allemaal hetzelfde en hebben ondertitel tracks voor alle landen waar ze uitgebracht worden, netzo als dat ze meer taal tracks hebben. Hierdoor is de beeldkwaliteit trouwens ook minder! UK doet niet mee aan deze uitgave en deelt met Ierland een Engelstalige uitgave. Ik weet trouwens niet of die uberhaupt op Engels na nog andere subs heeft. Beeldkwaliteit is in ieder geval beter doordat ze minder op een disc hoefden te zetten.
Dat is pertinent niet waar. Eerder dit jaar heb ik vrienden opgezocht in Londen en heb toen twee DVD-boxen gekocht bij de Virgin Megastore. De slimline editions van DS9 waren daar toen allang uit. Ik heb toen TNG seizoen 3 gekocht en DS9 seizoen 3, allebei de slimline editions. Ze hebben allebei Nederlandse ondertitels.

Ik heb het ook specifiek gevraagd aan de verkoper bij Virgin. De kale disc's zijn identiek aan de Nederlandse. Enige verschil is dat er Engelse leeftijdswaarschuwingen op zitten en geen Nederlandse kijkwijzerlogo's. That's all.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

In het promotiespul van Paramount dat wij hier voorbij hebben zien komen toen de originele boxen kwamen (die met plastic dozen) stond dus zeer nadrukkelijk dat dit niet zo was. Hoe het met de kartonne versies zit weet ik niet zeker. Het verschil in beeldkwaliteit was ook evident, dat is onder andere op dvd.com (of dvd.nl) uitgebreid besproken in recensies toen der tijd. Volgens mij zelfs in dit forum of in het tng forum nog wel restanten van terug te vinden.

Oh en de regio1 versies schijnen meer extra's te hebben...als je dan toch wil importeren...niet dat die extra's zoveel voorstellen maar toch.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Kan best dat ze dat dan hebben veranderd.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

martine schreef:Kan best dat ze dat dan hebben veranderd.
najah dan hebben de britten voor minder geld al ook mindere beeldkwaliteit...toch nog iets van rechtvaardigheid in dit alles ;)
DMaarten
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:22

Bericht door DMaarten »

dus als ik het goed begrijp hebben de engelse slimcases WEL nl ondertiteling?

Jammer dat play.com dat soort info er niet bij heeft staan :(
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

DMaarten schreef:dus als ik het goed begrijp hebben de engelse slimcases WEL nl ondertiteling?

Jammer dat play.com dat soort info er niet bij heeft staan :(
Het is een engelstalige website dus zal het hun niks uitmaken of er ook NL ondertitleling op staat.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nadrukkelijk: Ik weet het niet, ik weet alleen dat de oude boxen het niet hadden. Zijn mensen hier die beweren dat de huidige versies hetzelfde zijn. Zou kunnen, maar ik weet het dus niet. Wat je altijd kan doen is de lieve mensen van de klantenservice van play.com een mailtje sturen, die zijn ervoor...
DMaarten
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:22

Bericht door DMaarten »

Graag, maar ik kan geen e-mail vinden op de site, alleen stomme faq's :(
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

d'r is volgens mij net als bij bol.com ergens zo goed mogelijk verborgens een mogelijkheid om te reageren/vragen te stellen. Men verbergt dit zo goed mogelijk omdat mensen in dienst hebben geld kost en ze willen dus zo min mogelijk mensen in dienst hebben die "stomme" vragen van klanten beantwoorden. Tjah, we leven toch in mooie tijden he ;)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Het is er wel want ik moest ook een keer klagen over vermiste dvd's. Ze hebben me toen nieuwe dvd's gestuurd.

Maar de oude boxen hadden definately geen ondertitels. Daar ben ik wel zeker van.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik ook, maar de nieuwe misschien wel. Ik heb zelf het promotiespul daarvoor niet gezien (zullen het wel gehad hebben).
DMaarten
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 okt 2007, 16:22

Bericht door DMaarten »

Ik heb een mailtje gestuurd naar ze via het mailadres dat ik via de Tweakers pricewatch heb gevonden, ik ben benieuwd of ze een antwoord geven of een standaard antwoord..
Plaats reactie