Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Diana333
Ensign
Ensign
Berichten: 191
Lid geworden op: 22 apr 2003, 21:54
Contacteer:

Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door Diana333 »

Heb alle boxen van alle star trek series. Nu is er bij mij een disc kapot. Namelijk van seizoen 1 disc 4. De disc wil echt helemaal niet uitlezen. Heb paramount al geschreven, maar krijg er totaal geen reactie op. Heeft iemand hier toevallig nog de box liggen?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door captain crash »

zoek je alleen de doos of ook de inhoud?
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door MiVo »

Ik heb hier de zwarte doos liggen, met inhoud natuurlijk, die ik eigenlijk wil verkopen, aangezien ik dat als enige heb van de serie in die uitvoering. Ik hoor het wel als er interesse is.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door Nemesis »

Diana333 schreef:Heb alle boxen van alle star trek series. Nu is er bij mij een disc kapot. Namelijk van seizoen 1 disc 4. De disc wil echt helemaal niet uitlezen. Heb paramount al geschreven, maar krijg er totaal geen reactie op. Heeft iemand hier toevallig nog de box liggen?

Als je in de buurt van Zwolle woont.. daar zit een game-mania winkel (o.i.d.) waar je dvd's kan laten repareren. Als het door krassen e.d. komt. Ik heb daar ook mijn TNG Seizoen 2 disc 3 met o.a. Measure of a Man laten fixen.

Er zijn meer van die winkels die dat doen.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door SuperVlaai »

je kan anders kopie maken van iemand die heeft maar ja dat is ilgaal maar ja dan spaar je zeker dvd box uit. Maar beschou het dat dan ook van je zelf is
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door Miriam »

SuperVlaai schreef:je kan anders kopie maken van iemand die heeft maar ja dat is ilgaal maar ja dan spaar je zeker dvd box uit. Maar beschou het dat dan ook van je zelf is
Je kan er ook een cd in doen van Creedence Clearwater Revival met een DS9 plakkertje dan is het hoesje ook gevuld
RoboRob
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 jun 2012, 20:02

Re: Ik zoek de originele seizoen 1 box.

Bericht door RoboRob »

Ik maak graag een kopie voor je, ik heb zelf disk 1 uit seizoen 1 nodig (is gebarsten in mijn set).
Plaats reactie