Hallo nova

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gesloten
rsdtgdfh
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2010, 07:57

Hallo nova

Bericht door rsdtgdfh »

Hallo nova :) :) :)

ik vind de echt uggs erg duur ..dus ben op zoek of er site s zijn die goedkopere echte aanbieden,weet je misschien zo " n site ?
ik zag deze site: http://www.shoes-trader.com
maar hier zijn ze wel heel goedkoop!!!
weet je misschien of het dan wel de echte ziji...
en dat ik er zeker van ben dat als ik het beste wel binnen krijg.. ik hoop dat ik reactie krijg......
vriendelijke groet
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Hallo nova

Bericht door X-File »

Hallo rsdtgdfh ,

Hoewel ik niet in de aangewezen persoon ben om op uw bericht te reageren, ik ben immers nova niet, voel ik mij enigszins geroepen om u van repliek te dienen.

Uw Nederlands taalgebruik lijkt niet geheel op een acceptabel niveau te liggen. Misschien is het verstandig dat u bijscholing zoekt omtrent uw beheersing van de Nederlandse taal. Met name het gebruik van leestekens lijkt u een vreemd gegeven.

Het schijnt dat de LIO tegenwoordig een pracht van een cursus aanbiedt, welke direct toepasbaar is op uw bevolkingsgroep. U weet wel: het type opdringerige verkoper die niet geheel de moeite wenst te nemen om duidelijk met de beoogde doelgroep te communiceren.

Had u echter de moeite genomen om kennis te maken met de verscheidene gebruikers van dit forum, dan had u wellicht kunnen vernemen dat de mensen hier over het algemeen niet op zoek zijn naar opgewaardeerde sloffen. Het kan dan wel zo zijn dat heel hollywood achter de uggs trend wenst aan te lopen, om vervolgens vele jeugdige dames in de kielzog mee te slepen, maar de gemiddelde forum gebruiker hier is niet bepaald fan van te dure en alsmede lelijk schoeisel.

Wellicht neem ik ooit eens een kijkje op uw website, wanneer het taalgebruik van een niveau is die ik als acceptabel beschouw. Tot dan toe, ben ik helaas niet van goede wille om enige waren van uw af te nemen.

Overigens, de nova waar u naar refereert is al zo'n 7,5 jaar niet meer actief op dit forum. Wellicht dient u even uw klantenbestand na te kijken.

Vriendelijk groet.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Hallo nova

Bericht door EMH »

Zelfs de bots zijn slecht in ABN.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Hallo nova

Bericht door CmdrCrichton »

X-File :rofl:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Hallo nova

Bericht door Miriam »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Hallo nova

Bericht door Dark*staR »

Hallo nova...

...dag nova.

:bye:
Gesloten