Bespreek hier de DS9 extra's met de making off's

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Bespreek hier de DS9 extra's met de making off's

Bericht door Miriam »

Voyager 1x kijken ging mij al te ver, daarom ben ik nooit met ENT begonnen :roll:
roelofjan1986
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 01 feb 2012, 02:48

Re: Bespreek hier de DS9 extra's met de making off's

Bericht door roelofjan1986 »

Nijntje schreef:
Vis schreef:
Nijntje schreef:DS9.. whehe.. Weet nog 8/9 jaar geleden dat DS9 echt té geniaal was.. maar toen ik het laatst voor de grap eens terugkeek kon het me niet meer boeien ;-(
Keek je een willekeurige aflevering terug, of heel de serie vanaf 't begin?
Willekeurig, aflevering: The Visitor. Vond 'm vroeger helemaal geweldig, nu had ik zoiets van mêh, tis wel aardig..
Ik weet nog dat ik bij het zien van The Visitor erg onder de indruk was. Het zijn dit soort afleveringen met dit soort emotionele beladenheid die mij tot een Star Trek fan gemaakt hebben. Al dat science fiction babble eromheen kwam later pas haha.
Misschien kwam het ook omdat mijn vader in die tijd ernstig ziek was toen ik die aflevering zag, en het mij erg raakte dat
Jake als tiener zijn vader moest verliezen, en na het enigszins verwerken hiervan, z'n vader er ineens weer was, en weer verdween
waardoor het rouwen helemaal weer overnieuw begon. Een prachtige aflevering!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Bespreek hier de DS9 extra's met de making off's

Bericht door Miriam »

De Visitor is een ideale stand-alone aflevering om te kijken. Hij ziet goed in elkaar, het acteer werk is uitstekend en het verhaal ook. Je hoeft er geen verdere achtergrond kennis voor te hebben, om deze te zien. Kortom een ideale aflevering om mensen met Star trek kennis te laten maken.
Plaats reactie