kapotte disc

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gesloten
mart
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 sep 2012, 20:20

kapotte disc

Bericht door mart »

wie heeft er voor mij van seizoen 3 dic 4 origineel en ddar een kopie van , de mijne is doormidden gebroken bij het uit de box halen .
kan hem dus niet meer bekijken, zou fijn zijn als iemand een kopietje had is de serie weer compleet.
groetjes mart
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: kapotte disc

Bericht door Guess who? »

Vis schreef:
mart schreef:heb je toevallig de originele seizoen 3 disc 4, ben daarnaar op zoek, de mijne is doorgescheurd toen ik hem uit de box wilde halen.
Kun je geen garantie claimen? Als je er gewoon normaal mee omgaat moet zoiets niet voor kunnen komen.

Verder is het verspreiden van copyrighted material niet toegestaan, en proberen we discussies daarover te vermijden op dit forum om eventuele problemen te voorkomen. Maar als zoiets via PM gebeurt kunnen we daar natuurlijk weinig aan doen :)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: kapotte disc

Bericht door Blind Guardian »

Maar let op geruchten gaan dat Vis eigenlijk Tim Kuik is en Wilson het grote opperhoofd van dit forum een flink bedrag op zijn bankrekening laat bijschrijven zodat Tim Kuik en Brein hier actief kunnen opereren dadelijk als downloaden illegaal is ook mensen in martelkelders onder Tim Kuik zijn kantoor zullen verdwijnen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: kapotte disc

Bericht door The Silencer »

Guess who? schreef:
Hauptschwimmbahnführer Kampfisch schreef:
mart schreef:heb je toevallig de originele seizoen 3 disc 4, ben daarnaar op zoek, de mijne is doorgescheurd toen ik hem uit de box wilde halen.
Kun je geen garantie claimen? Als je er gewoon normaal mee omgaat moet zoiets niet voor kunnen komen.

Verder is het verspreiden van copyrighted material niet toegestaan, en proberen we discussies daarover te vermijden op dit forum om eventuele problemen te voorkomen. Maar als zoiets via PM gebeurt kunnen we daar natuurlijk weinig aan doen :)
The Silencer schreef:
Aquatic Terror schreef:
mart schreef:heb je toevallig de originele seizoen 3 disc 4, ben daarnaar op zoek, de mijne is doorgescheurd toen ik hem uit de box wilde halen.
Kun je geen garantie claimen? Als je er gewoon normaal mee omgaat moet zoiets niet voor kunnen komen.

Verder is het verspreiden van copyrighted material niet toegestaan, en proberen we discussies daarover te vermijden op dit forum om eventuele problemen te voorkomen. Maar als zoiets via PM gebeurt kunnen we daar natuurlijk weinig aan doen :)
Was er niet jaren geleden een slechte batch DVDs van DS9 waar scheurtjes in zaten toen ze uit de fabriek kwamen? Of was dat van een andere serie? Ik meen me iig op het forum hier ooit een discussie over slechte kwaliteit DVDs gelezen te hebben in seizoensboxen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: kapotte disc

Bericht door The Silencer »

Als je overigens een foto maakt van de hele box, inclusief de kapotte DVD (en de legale overige DVDs uit die box), dan zijn mensen misschien eerder geneigd om te je helpen. Liefst met een open forum account in de achtergrond (omdat je anders een random foto van internet kunt afplukken). Ook dan is het niet zeker dat het allemaal waar is, maar dan lijkt me de kans vrij klein dat je gewoon probeert illegaal aan een disc te komen. Niet dat ik je van bedriegen wil beschuldigen, ver van hoor. Maar als dan een persoon geholpen wordt (ook al is het legitiem), dan moet je iedereen helpen die met zo een verhaal komt aanzetten, ook al is het een leugen ;)

Ik kan je verder helaas niet helpen, heb de serie niet op DVD, maar ik denk als je even kunt aantonen dat je box echt hebt, dat iemand vast bereid is je via PM te helpen :)
picardje
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2012, 12:39

Re: kapotte disc

Bericht door picardje »

Als je inderdaad kunt aantonen dat je het origineel in bezit hebt wil ik best een kopie voor je maken.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: kapotte disc

Bericht door Vis »

picardje schreef:Als je inderdaad kunt aantonen dat je het origineel in bezit hebt wil ik best een kopie voor je maken.
Dit mag wel allemaal via PM, zie http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... 7#p1014067 :)
Gesloten