What we left behind: de crowdfunded DS9 documentaire

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Daenelia
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 30
Lid geworden op: 17 okt 2017, 09:47

What we left behind: de crowdfunded DS9 documentaire

Bericht door Daenelia »

De documentaire over Deep Space Nine wordt verwacht in februari 2018. Wij hebben ook wat gedoneerd, want ik kon niet leven zonder Kira T--shirt. Mijn gozer koos Garak's t-shirt.

De shirts hebben we al, en ze zijn goddelijk.

Nu wachten we dus met smart op de documentaire. Er zijn wat kleine stukjes al naar buiten gebracht en dat was heel leuk om te zien. Toch opvallend natuurlijk dat Avery Brooks er niet aan verbonden is. Maar zijn bijdage aan Shatner's The Captains was ook ... verhelderend.

Ik ben persoonlijk erg benieuwd naar Cirroc Lofton's perspectief, die toch als relatief jonge acteur daar een beetje mocht meedoen met Star Trek. En stiekem had ik gehoopt hem later als volwassene in meer dingen te zien. Maar goed. Soms lopen dingen zo.

Nog 4 maanden. Ik ben niet ongeduldig.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18795
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: What we left behind: de crowdfunded DS9 documentaire

Bericht door Blind Guardian »

Ach moet je Will Wheaton tegenwoordig over The Next Generation horen , ik heb idee dat ze Cirroc serieus hebben benaderd dan Will in zijn serie , die heeft er volgens mij een trauma aan overgehouden :lachhuil:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: What we left behind: de crowdfunded DS9 documentaire

Bericht door Nemesis »

Ik heb de Blu-Ray, maar kan hem nog steeds niet bekijken ivm regio beperking :(
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: What we left behind: de crowdfunded DS9 documentaire

Bericht door X-File »

De bijdrage van Brooks in de Captains docu verhelderend? Ik vond het legendarisch.

Shatner was onuitstaanbaar. Geen enkel moment op zoek naar echte antwoorden. Zodra een vraag beantwoord werd onderbrak hij diegene om zijn eigen gewauwel naar buiten te brengen.

Brooks had daar schijt aan. Brooks ontregelde het gehele gebeuren. Brooks speelde het spelletje geen seconde mee. Brooks wist dat het een ego-strelend relaas van Shatner moest zijn en blokkeerde the Shat op ieder punt. Ik heb genoten van dat stuk alleen al.
Plaats reactie