!!!!Mijn DS9 Ervaring!!!!

Sisko, Kira, Odo... door het wormhole.

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

!!!!Mijn DS9 Ervaring!!!!

Bericht door Jason B »

Ik heb nu box 3 van Deep Space Nine te leen, en ben dus gaan kijken. Nou het begon met The Search wat een mooie ep was.

Daarna kwamen nog meer leuke (en goeie) eps zoals: Equilibrium, Second Skin, The Abandoned, Civil Defense, Defiant enzo.

Maar daarna komt toch zo'n goeie ep. :pray2: Past Tense :pray2:

Wat is dat een super ep zeg. Ik ben al onwijs fan van Time Travel Eps en deze spant tochwel de kroon. Mooi verhaal, goed uitgewerkt en leuk gedaan.

Ik wil hierbij ook maar even aangeven dat ik mijn mening toch flink bij moet stellen. DS9 is niet saai, DS9 Rocksssssss :pray2:

(nou ga ik gauw weer verder kijken. Moet meer zien!!!!!!!! :o )
Laatst gewijzigd door Jason B op 09 feb 2005, 18:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

^
Kijk, das 'n goede ontwikkeling ;) Veel plezier nog :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Past tense was wel leuk ja en had een goed verhaal, maar geef mij maar eps in de richting van Time and Again/Shattered

Civil Defense was erg leuk iig
En op zich heel seizoen 3 van ds9 wel
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Past Tense vind ik een goede aflevering (beter dan Shattered en Time and Again :) ). Aan de ene kant goede aandacht voor Sisko en aan de andere kant een verhaal dat voor Star Trek geloofwaardig over komt. Betere kijk op de 21ste eeuw dan bijv. TNG wat mij betreft. Fijn ook dat de nadruk niet ligt op de manier van tijdreizen.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

kvond het wel mooi toen kira en o'brien voor die hippys kwamen

maar het hoe is hier niet zo belangrijk nee, maar past tense is wel leuk dat niet maar ... laat maar :P
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

ik kan niet wachten tot ik die boxen heb. :9~
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:kvond het wel mooi toen kira en o'brien voor die hippys kwamen

maar het hoe is hier niet zo belangrijk nee,
Omdat het ook niet belangrijk is. En alsof je ook echt iets wijzer wordt van een compleet verzonnen technobabble reden...
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ik heb nu (op de laatste twee afleveringen nog na) heel het seizoen nummero 3 gezien en ik zat er echt finaal naast. Dit seizoen is echt zo ontzettend goed. Ik vat nu echt wat er mis is met de continuiteit van Voyager (en ook bij TNG) wat er bij DS9 wel was.

Ik krijg vandaag seizoen 1 en 4 te leen op DVD, dus ik ga zeker weer verder kijken. Maar wat er tijden geleden al gezegd werd, sta ik nu helemaal achter (met een kleine modificatie :-P ):

Voyager is erg leuk!
DS9 is Goed!
:pray2:
Gebruikersavatar
Star Trek Voyager
Ensign
Ensign
Berichten: 240
Lid geworden op: 18 jun 2002, 17:40
Locatie: In het noorden

Bericht door Star Trek Voyager »

Ik denk dat Past Tense het als Star Trek film ook erg goed gedaan had. Ik had zoiets graag gezien als Deep Space Nine ook een film kreeg.
Vooral omdat het ook een aflevering is waarvoor je niet de hele serie hoeft te kennen. Wat vinden jullie van deze gedachte?
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

Star Trek Voyager schreef:Ik denk dat Past Tense het als Star Trek film ook erg goed gedaan had. Ik had zoiets graag gezien als Deep Space Nine ook een film kreeg.
Vooral omdat het ook een aflevering is waarvoor je niet de hele serie hoeft te kennen. Wat vinden jullie van deze gedachte?
Weet het niet. Het is wel iets heel anders als het leven op DS9. Wel erg goed, daar niet van. Maar ik denk dat het voor een film toch te ver weg zou staan van de serie.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Ik denk ook dat het als film misschien niet echt geschikt is. Voor mensen 'buiten Star Trek' is het time travel aspect gerelateerd aan toch meer een 'historisch' verhaal misschien niet echt aanlokkelijk. En voor de SF-fans staat het misschien weer net iets te veel buiten wat ze verwachten.

Als onderdeel van DS9 werkt het wel heel goed.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Gisteren The Sacrifice of Angels gezien.... Weer een machtige ep. Wat ik hier vooral het leukste vind is dat in deze ep eindelijk iets gebeurd wat niet lukt. Normaal (in alle ST afleveringen die ik heb gezien) heeft iemand een plan en uiteindelijk lukt het hoe dan ook. Maar hier gebeurd dat eens niet. Het lukt Kira en Rom wel op de wapens uit te schakelen maar het was net te laat....wat zo'n gevoel van wanhoop geeft....Erg leuk!
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Jason B schreef:Gisteren The Sacrifice of Angels gezien.... Weer een machtige ep. Wat ik hier vooral het leukste vind is dat in deze ep eindelijk iets gebeurd wat niet lukt. Normaal (in alle ST afleveringen die ik heb gezien) heeft iemand een plan en uiteindelijk lukt het hoe dan ook. Maar hier gebeurd dat eens niet. Het lukt Kira en Rom wel op de wapens uit te schakelen maar het was net te laat....wat zo'n gevoel van wanhoop geeft....Erg leuk!
Die hele arc is gewoon schitterend. :)
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ja oke, maar ik moet ook nog verder kijken. Ik vond het van deze ep zo goed dat het eindelijk eens niet goed gaat in een ST ep :-P ;)
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Natuurlijk weer verder gekeken in Seizoen 6 en daar is toch 1 aflevering die ik toch echt zo geweldig vind:

Far beyond the stars!

Wat een heerlijke ep was dit zeg. Niet alleen om iedereen te zien in een normale staat, maar ook vanwege het acteren van Sisko.

natuurlijk waren er nog veel meer: The magnificent ferengi, Waltz, Who mourns for Morn?, One little ship, Change of Heart, Enzo.... enzo....
Gesloten