Als ik Voyager dvd sets koop, ben ik dan een...

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Peiling

Ja
6
21%
Nee
11
38%
Alleen als je (ook) Enterprise dvd sets koopt
9
31%
Geen mening
3
10%
 
Totaal aantal stemmen: 29

Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Vis schreef:
Rogueborg schreef:Wie denkt er nu over om een serie die hij niet leuk vind aan te schaffen?
Dat is niet hypocriet maar gewoon dom.
Leuk topic he Rogueborg, vrijuit inkoppen!
Hij is zelf ook niet vies van een belediging op zijn tijd, en deze kon ik inderdaad niet laten liggen.
En jij geeft ook al aan dat het een inkopper is, dus zal er wel een aardige kern van waarheid inzitten.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Tenzij 3rd zichzelf als Star Trek fan ziet...dan moet hij de serie dus gewoon hebben. Trouwens, het kan ook nog zo zijn dat 3rd (netzo als een aantal andere mensen hier) veel kritiek heeft op Voyager, de serie op sommige punten niet kan uitstaan, maar het ondertussen wel leuk vindt om ernaar te kijken. Dit geldt zeker voor mij, niet dat de kritiek op de serie daarom minder wordt...maar zoals ik al wel vaker gezegd heb, ik kijk ook naar As the World Turns omdat ik het leuk vind...sommige mensen begrijpen hier het verschillen tussen kritiek hebben op en ergens met plezier naar kijken nog steeds niet. Je kan best met plezier naar Voyager kijken en de serie ondertussen kwalitatief slecht vinden...komop...zijn ook zat mensen die The A Team op dvd aanschaffen he ;)
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

captain crash schreef:Tenzij 3rd zichzelf als Star Trek fan ziet...dan moet hij de serie dus gewoon hebben. Trouwens, het kan ook nog zo zijn dat 3rd (netzo als een aantal andere mensen hier) veel kritiek heeft op Voyager, de serie op sommige punten niet kan uitstaan, maar het ondertussen wel leuk vindt om ernaar te kijken.
Maar dat is het hem nou juist, hij zegt zelf in dit topic dat hij dat niet vind.
captain crash schreef:Dit geldt zeker voor mij, niet dat de kritiek op de serie daarom minder wordt...maar zoals ik al wel vaker gezegd heb, ik kijk ook naar As the World Turns omdat ik het leuk vind...sommige mensen begrijpen hier het verschillen tussen kritiek hebben op en ergens met plezier naar kijken nog steeds niet. Je kan best met plezier naar Voyager kijken en de serie ondertussen kwalitatief slecht vinden...komop...zijn ook zat mensen die The A Team op dvd aanschaffen he
Het kan nog erger, ik vind Walker wel leuk om te kijken. Terwijl dat toch echt een van de slechtste series is die je kunt verzinnen :*D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ik dus niet. Verschillende afleveringen wel maar de serie in zijn geheel vind ik niet erg vermakelijk.
Hier zegt hij dat hij verschillende afleveringen zeker wel vermakelijk vindt. De juiste vraag aan het adres van 3rd zou dus eigenlijk zijn: Hoe ligt de verhouding vermakelijk/niet vermakelijke afleveringen. Als 3rd dan bijvoorbeeld zegt zo'n 70% vind ik vermakelijk en zo'n 30% niet dan kan je rustig stellen dat hij de dvd's moet aanschaffen. Als het minder is kan hij beter de afleveringen die hij wel vermakelijk vindt gewoon downloaden...3rd kennende heeft hij dat allang gedaan. Vergeet niet dat 3rd hier een van de weinige mensen is die daadwerkelijk alles gezien heeft en dus zijn mening ook echt wel ergens op baseerd...ook al horen sommige mensen die mening liever niet.
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

captain crash schreef:
Ik dus niet. Verschillende afleveringen wel maar de serie in zijn geheel vind ik niet erg vermakelijk.
Hier zegt hij dat hij verschillende afleveringen zeker wel vermakelijk vindt. De juiste vraag aan het adres van 3rd zou dus eigenlijk zijn: Hoe ligt de verhouding vermakelijk/niet vermakelijke afleveringen. Als 3rd dan bijvoorbeeld zegt zo'n 70% vind ik vermakelijk en zo'n 30% niet dan kan je rustig stellen dat hij de dvd's moet aanschaffen. Als het minder is kan hij beter de afleveringen die hij wel vermakelijk vindt gewoon downloaden...3rd kennende heeft hij dat allang gedaan. Vergeet niet dat 3rd hier een van de weinige mensen is die daadwerkelijk alles gezien heeft en dus zijn mening ook echt wel ergens op baseerd...ook al horen sommige mensen die mening liever niet.
Als je uitgaat van Uur voor Uur ligt het percentage lager dan 30%.

Natuurlijk is zijn mening ergens op gebaseerd. Maar zijn uitingen zijn eenzijdig, hij geeft nauwelijks kritiek op DS9. En als hij kritiek op DS9 heeft, dan worden er zeker twee keer zoveel pluspuntjes bij gedaan. En dat terwijl er, zoals je zelf al aangaf in het andere topic, genoeg te bekritiseren valt. En mijn mening is ook gebaseerd op alle series (ik moet alleen The Animated Series nog zien).
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Iedereen zijn uitingen hier zijn eenzijdig, die van jou netzo goed als die van 3rd. Trouwens, het is jammer dat het oude forum niet meer online is maar het is bij 3rd ook helemaal niet zo dat zijn uitingen beperkt zijn maar dat de onderwerpen waar wij het tegenwoordig over hebben beperkt geworden zijn. En natuurlijk kiest hij in uur voor uur voor de beste aflevering...en Voyager heeft tot nu toe eigenlijk aldoor de pech gehad dat als er een goede aflevering meedeed er vaak een betere aflevering van een andere serie tegenover stond...zo werkt dat helaas als je vijf series hebt. Het niet kiezen voor een voyagerep hoeft dus nog helemaal niet te betekenen dat je de ep zelf niet goed vindt.

Over ds9 hebben we trouwens een topic in het algemene forum dus voer die discussie maar niet hier maar daar...ik heb je daar nog niet met daadwerkelijk argumenten gezien waarom ds9 een mindere serie is dan de andere series (niemand van de grote monders trouwens) terwijl die argumenten er wel zijn...ook argumenten waar 3rd niks mee kan.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

captain crash schreef: Vergeet niet dat 3rd hier een van de weinige mensen is die daadwerkelijk alles gezien heeft en dus zijn mening ook echt wel ergens op baseerd...ook al horen sommige mensen die mening liever niet.
Iedereen heeft een eigen mening.....het gaat erom hoe je met een andere mening omgaat....... :huh3:
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Inderdaad ben ik helemaal mee eens ieder mag uiten wat ie wilt zolang hij of zij maar de mening van de ander respecteert wat de een leuk vind vind de ander niet leuk.... ;)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Alleen gaat de discussie meestal niet over het leuk vinden, maar over het al dan niet goed zijn van een aflevering/serie. Maar ook dan moet je een andere mening respecteren, al is dat soms erg lastig ]:( .
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Inderdaad want men kan soms de eigen mening als de beste beschouwen terwijl ik zelf heb dat ik van andere meningen wat kan opsteken ik hoef dan mijn mening niet te veranderen maar ik kan respect tonen en begrip van he zo kan t dus ook!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

sonpas schreef:
captain crash schreef: Vergeet niet dat 3rd hier een van de weinige mensen is die daadwerkelijk alles gezien heeft en dus zijn mening ook echt wel ergens op baseerd...ook al horen sommige mensen die mening liever niet.
Iedereen heeft een eigen mening.....het gaat erom hoe je met een andere mening omgaat....... :huh3:
Ah gut en daarom hebben we een forum...om te roepen..."je mag wel een andere mening hebben maar ik ga er niet op reageren want dan zou ik wel eens op je teentjes kunnen trappen"

Dit is en blijft een discussieforum (waar het inderdaad eigenlijk al nooit meer over Star Trek gaat, alleen als 3rd zich met een discussie bemoeit gebeurd dat nog wel eens) en daar hoor je dus ook een discussie te hebben. Moet je eens op bbs gaan kijken...zijn we hier nog net en lief voor elkaar.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Wat is BBS beste Chrash? :?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Groot engelstalig Star Trek discussiebord verbonden aan de website van trektoday.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Thanx..... :thumbs:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

In welke zin? Dat forum is allang niet meer wat het geweest is...eigenlijk is het tegenwoordig voornamelijk nog een grote pot gezeur. Jaar of vier geleden was het leuk...maarja toen was Star Trek ook nog leuk (of was er in ieder geval nog iets over te zeggen waar niet iedereen meteen van riep dat je het niet mocht zeggen, je negatief was of dat jij de oorzaak was/bent dat de series gestopt zijn...want zo eindigt zo'n beetje iedere discussie daar tegenwoordig).
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Nee zo bedoelde ik het niet Chrash,ik bedoelde gewoon bedankt dat je me het wilde uitleggen ik heb nog niet veel weet van al die termen en afkortingen........ik kom nooit eigenlijk op andere forums ik heb me ooit aangemeld op The Flying Dutch forum,was wel aardig maar deze was voor mij interessanter
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

captain crash schreef:
sonpas schreef:
captain crash schreef: Vergeet niet dat 3rd hier een van de weinige mensen is die daadwerkelijk alles gezien heeft en dus zijn mening ook echt wel ergens op baseerd...ook al horen sommige mensen die mening liever niet.
Iedereen heeft een eigen mening.....het gaat erom hoe je met een andere mening omgaat....... :huh3:
Ah gut en daarom hebben we een forum...om te roepen..."je mag wel een andere mening hebben maar ik ga er niet op reageren want dan zou ik wel eens op je teentjes kunnen trappen"

Dit is en blijft een discussieforum (waar het inderdaad eigenlijk al nooit meer over Star Trek gaat, alleen als 3rd zich met een discussie bemoeit gebeurd dat nog wel eens) en daar hoor je dus ook een discussie te hebben. Moet je eens op bbs gaan kijken...zijn we hier nog net en lief voor elkaar.
er is een verschil tussen hoe je reageert, zolang het bij het onderwerp blijft kan ik van een goeie discussie wel genieten, maar als er dan weer eens verwijten moeten vallen.....ik denk dat je best wel weet wat ik bedoel.......
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Wat was het topic ook al weer volgens mij zijn we beetje afgedwaald :?
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Zie eerste bericht op de eerste pagina.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

O ja ik zag door de topics het bos niet meer :) Maar afijn ik heb een mix van beiden ik heb enerzijds de boxen gekocht om mijn verzameling completer te maken maar ook omdat in elke serie en ook voyager elementen zitten die mij aantrekken zoals steeds maar weer op creatieve wijze zonder Star fleet middelen een oplossing weten te bedenken
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ik weet niet of dat hypocriet is, maar als het dat is, is het iig net zo hypocriet als je aanschaf van Nemesis, waar ik je toen op msn nog persoonlijk over heb uitgelachen. :*) ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Nemesis dat is volgens mij de meest waardeloze film die ik deze eeuw heb gezien, uhum, was dungeon & dragons ook uit deze eeuw, nou ja dan behalen ze een status quo
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Nemesis was niet de beste inderdaad maar ik vond wel aardig in elkaar gezet........ik vond hem mooi gewoon ook als mooie afsluiting van het TNG hoofdstuk
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Rogueborg schreef:Wie denkt er nu over om een serie die hij niet leuk vind aan te schaffen?
Ik heb niet gezegd dat ik de serie niet leuk vind. Ik heb gezegd dat ik het niet erg vermakelijk vind.

captain crash schreef:Als het minder is kan hij beter de afleveringen die hij wel vermakelijk vindt gewoon downloaden...3rd kennende heeft hij dat allang gedaan.
Ik heb alleen Scorpion, part I dvd rip gedownload en dat was meer toeval dan gepland.


Rogueborg schreef:Als je uitgaat van Uur voor Uur ligt het percentage lager dan 30%.
Bij Uur voor Uur hoort er vergeleken te worden en ja dan vind ik de VOY afleveringen meestal minder dan de afleveringen van de overige series muv Enterprise.
Rogueborg schreef:Natuurlijk is zijn mening ergens op gebaseerd. Maar zijn uitingen zijn eenzijdig, hij geeft nauwelijks kritiek op DS9. En als hij kritiek op DS9 heeft, dan worden er zeker twee keer zoveel pluspuntjes bij gedaan.
:notgood:
Rogueborg schreef:En dat terwijl er, zoals je zelf al aangaf in het andere topic, genoeg te bekritiseren valt. En mijn mening is ook gebaseerd op alle series (ik moet alleen The Animated Series nog zien).
alleen jouw probleem is dat je alles maar voor de helft herinnert. En dan komt er nog een gebrek aan gezond verstand bij kijken. :shake:

HorckDude schreef:Ik weet niet of dat hypocriet is, maar als het dat is, is het iig net zo hypocriet als je aanschaf van Nemesis, waar ik je toen op msn nog persoonlijk over heb uitgelachen.
Dat was omdat ik een derde dvd nodig had voor de 3 voor €33 actie!!! Anders kom ik bij de kassa en wordt er gedacht van "had je nou echt geen derde titel erbij kunnen nemen".
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

ik heb alle boxen die op dit moment uit zijn.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Ik ook ik hoef nog maar 1 box en dan heb ik alle dvd;s van Star Trek :*)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef:ik heb alle boxen die op dit moment uit zijn.
Dus je hebt dvds dubbel. ;)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

mja, ik heb die picard box e.d. niet.

Ik zal het even verduidelijken.

TOS seizoen 1-3
TNG seizoen 1-7
DS9 seizoen 1-7
VOY seizoen 1-7
ENT seizoen 1-3
Films normaal 4 - 10
Films SE/DE 1-5 en 7-9

mis dus nog 2 SE's en de box van ent seizoen 4 en dan evt. nog de boxen van TAS (1 of 2)

ik heb ook nog veel videoboxen.. dus wel het één en ander dubbel natuurlijk, maar vind het sonde om het weg te doen.
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

Laten we hopen dat de technologie van de dvd nog lang blijft :*)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

johnny sisko schreef:Laten we hopen dat de technologie van de dvd nog lang blijft :*)
Laten we hopen van niet, holografische discs zijn toch een stuk interessanter ;)
Gesloten