Star Trek Voyager Slimline Boxart

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Is dat trouwens bij die DS9 slimlinepacks ook niet dat er dezelfde afbeelding op alle seizoenen staat?

Meen me te herinneren dat de VHS inlays van de laatste seizoenen VOY ook steeds dezelfde janeway was met een ander personage er naast.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: Star Trek Voyager Slimline Boxart

Bericht door HorckDude »

Even om op de oorspronkelijke vraag terug te komen:
clentjes schreef:Is dit dan de boxart van Star Trek Voyager Slimline?
Dat zou kunnen, maar nog nergens wordt dit bevestigd voor zover ik weet. Niet op Star Trek sites nog op DVD sites. Het lukte me ook niet om een online winkel te vinden die de boxart heeft geplaatst. Dus het is niet zeker, maar het lijkt me niet vreemd als dit toch de uiteindelijke boxen gaan worden.
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

zwaar off topic:
Ik heb onderstaand bericht gestuurd naar R2D2:
---------------------------------------------------------------------------------
Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden voor de manier waarop ik reageerde op het forum, laat ik voorop stellen dit is niet mijn manier van "praten". Maar ik heb er wel mee bereikt dat er weer even aandacht besteedt is aan het eeuwige gemekker over Mulgrew (grappen die zo vervelend beginnen te worden en het topic niet serieus nemen).

Het is al jaren hetzelfde. Ik word vervolgens door middel van een sarcastische opmerking van ene EMH ook nog eens belachelijk gemaakt wat voor mij even de druppel was.

Ik vind het absoluut niet nodig om dan ook nog eens en plain publiek te gaan zeggen: eerst volgende keer een waarschuwing en dan een permanente ban. Alsof ik een crimineel ben.

Als dit de werkwijze hier is delete me dan maar gewoon uit deze database want ik vind dit echt onvoorstelbaar.

Nogmaals mijn oprechte excuses voor de manier waarop ik gereageerd heb maar soms is "emotie" tonen een manier om mensen wakker te schudden.

Ik blijf bij mijn besluit en zal niet meer terugkeren. De sfeer in dit forum is gewoon niet aan mij besteed blijkbaar.

Zwaaiende handjes en dat soort zaken vind ik overigens ook ernstig kinderachtig.

Veel succes met uw forum en ik hoop dat mijn excuses aanvaard worden en dat er eens opgetreden wordt tegen de eeuwig kinderachtige grappen.

Met vriendelijke groeten
camiel lentjes
-----------------------------------------------------------------------------------

Ik aanvaard de excuses van R2D2 welke ik ontvangen heb. Ik blijf bij mijn besluit om weg te gaan van dit forum. Voor iedereen die wel serieus kan "kletsen" op dit forum: vaarwel. Aan de rest: nogmaals mijn excuses voor de felle reactie maar ik ben dat soort grappen hier nu écht beu.

Vaarwel :bye:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik word vervolgens door middel van een sarcastische opmerking van ene EMH ook nog eens belachelijk gemaakt wat voor mij even de druppel was.
als ik al een sarcastische opmerking maakte was die niet op jouw persoonlijk bedoeld. En ik reageerde voor jouw post alleen op Hayes en T_C.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

mr_Vulcan schreef:Meh, ik ben ben persoonlijk voor die plastic gevallen. Die ogen zo gaaf en hebben iets speciaals. Deze dozen lijken ook allemaal op elkaar en de art is niet helemaal niet zo geweldig. Hetzelfde concept als alle andere slimline verpakkingen, ander poppetje met een een ander kleurtje.
Dit vat ook zo ongeveer mijn mening samen. Die Platic Boxen hebben gewoon iets bijzonders.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
mr_Vulcan schreef:Meh, ik ben ben persoonlijk voor die plastic gevallen. Die ogen zo gaaf en hebben iets speciaals. Deze dozen lijken ook allemaal op elkaar en de art is niet helemaal niet zo geweldig. Hetzelfde concept als alle andere slimline verpakkingen, ander poppetje met een een ander kleurtje.
Dit vat ook zo ongeveer mijn mening samen. Die Platic Boxen hebben gewoon iets bijzonders.
:stupid: Die plastic boxen vallen gewoon meteen op in de schappen.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

ik zweer bij de plastic boxen van de StarTrek series ( dat kan ook moeilijk anders als je ze allemaal al in je bezit hebt..... :*) )

een eerlijk.......van die boxsets vind ik deze van Enterprise de mooiste kwa design. :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ja wel apart, de slechtste van de series heeft de mooiste uitvoering boxen. :*)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

ik ben nu bezig met het bekijken van S3 van ENT en moet zeggen dat het me al beter beviel dan de eerste twee seizoenen.....

alhoewel ik pas Chosen Realm heb gezien en ik deze weerom niet bijster goed vond.......
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ik bedoel ook de slechtste van de ST series, en niet de slechtste serie voor de duidelijkheid

Ik heb me verder prima vermaakt met ENT over het algemeen. Maar er zitten best een hoop eps tussen die slaapverwekkend zijn. Die hebben de andere reeksen er ook wel tussen zitten maar bij ENT zijn het er veel meer.

Ben benieuwd hoe ze de slimlines van ENT gaan uitvoeren.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

ik was eigenlijk van plan om te wachten op de slimlines van ENT omdat ik niet veel zin had om veel geld uit te geven aan ENT.

maar toen ik zei tegen mijn lieftallig vrouwtje dat ik de ENT boxsets eigenlijk wel de mooiste vond zei ze ........"koop ze dan toch, wees niet te gierig, je gaat toch niet de hollander uithangen" :lachhuil:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Nah ik hou het bij de TNG, DS9 & VOY boxen
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

EMH schreef:Ik bedoel ook de slechtste van de ST series, en niet de slechtste serie voor de duidelijkheid

Ik heb me verder prima vermaakt met ENT over het algemeen. Maar er zitten best een hoop eps tussen die slaapverwekkend zijn. Die hebben de andere reeksen er ook wel tussen zitten maar bij ENT zijn het er veel meer.

Ben benieuwd hoe ze de slimlines van ENT gaan uitvoeren.
Volgens mij is na Voyager eerst TOS aan de beurt om in een slimline verpakking uitgebracht te worden en wie weet ergens begin 2008 TOS Remastered
Plaats reactie