Star Trek Voyager Slimline Boxart

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Star Trek Voyager Slimline Boxart

Bericht door clentjes »

Is dit dan de boxart van Star Trek Voyager Slimline?
Ziet er bijna hetzelfde uit als DS9 Slimline... Maar wel een stuk beter als die rode doosjes (maar da's mijn mening)...

Afbeelding
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

Ja lijkt idd veel op die van DS9 en ook wel mooier dan die rode boxen. Ik had alleen nogmaar seizoen 1 van Voyager dus ik denk dat ik op deze overstap en de box die ik heb te koop ga zetten
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

JANEWAY OP ELKE VOORKANT 8-)
Jammer dat ik die andere boxen al heb :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Janeway op elke voorkant, gelukkig heb ik de andere boxen al. :+
Gebruikersavatar
starbuck
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 441
Lid geworden op: 05 dec 2004, 01:09
Locatie: Zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door starbuck »

Ben het met EMH eens :+
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Vind de normale boxen eigenlijk mooier
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ik niet. Ik vind het maar afzichtelijke nerd-kasten. Geef mij maar die slimlines. Past sowieso makkelijker tussen alle andere DVD's die je verzameld
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Star Trek zet je niet zomaar tussen de andere DVD's, die hebben bij mij een apart plekje :+
Die plastic boxen zijn een stuk degelijker. Die kartonnen verpakkingen beschadigen sneller.
Laatst gewijzigd door EMH op 28 aug 2007, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

De "normale" boxen zagen er i.m.o. absoluut niet uit:

- rare inkepingen aan de zijkant (soort gat met daarachter het kartonnen doosje);
- alle doosjes zien er hetzelfde uit;
- kartonnen hoesjes zijn lastig en gingen makkelijk kapot (door het schuiven over de plastic dvd cases).

(DS9 heb ik wel in "normale" edite. Zagen er supergoed uit.)

De nieuwe covers zien er veel beter uit dan die plastice dozen... alleen idd op elke cover Janeway :+
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

gatver op elke doos die lelijke kop van mulgore, ze kunnen het echt vergeten nou :nothanks:
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ieder ziet Star Trek op zijn of haar manier. Star Trek is voor mij niet iets heiligs en krijgt daarom GEWOON een plekje tussen alle andere DVD's: van James Bond tot American Beauty. Ik heb niks op volgorde........alles staat door elkaar. Kleurt zo leuk

En hou eens op met dat zielige gemekker over Mulgrew/Janeway. Sinds 2000, het einde van Voyager, gaat dat gemekker maar door en door en door. :slap2:. Dat bashen wordt beetje saai. Zelfs nog als ik Sisko 10X beter vind. En ook met de naderende film Star Trek XI.

Trouwens.................gestemd in de Episode Contest? Wees objectief en beoordeel van ELKE serie de allerbeste afleveringen. Krijg je meteen een ander prespectief op Star Trek.
Gebruikersavatar
Thierry
Captain
Captain
Berichten: 2154
Lid geworden op: 18 aug 2004, 21:20
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door Thierry »

Neelix op Season 3, die haal ik dus niet :*)
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

Mr Hayes schreef:Ieder ziet Star Trek op zijn of haar manier. Star Trek is voor mij niet iets heiligs en krijgt daarom GEWOON een plekje tussen alle andere DVD's: van James Bond tot American Beauty. Ik heb niks op volgorde........alles staat door elkaar. Kleurt zo leuk

En hou eens op met dat zielige gemekker over Mulgrew/Janeway. Sinds 2000, het einde van Voyager, gaat dat gemekker maar door en door en door. :slap2:. Dat bashen wordt beetje saai. Zelfs nog als ik Sisko 10X beter vind. En ook met de naderende film Star Trek XI.

Trouwens.................gestemd in de Episode Contest? Wees objectief en beoordeel van ELKE serie de allerbeste afleveringen. Krijg je meteen een ander prespectief op Star Trek.
I agree. Ben lange tijd niet meer op dit forum geweest en merk dat dezelfde grappen nog steeds gemaakt worden... Het begint een klein beetje saai te worden. Maar goed: just try to ignore :*D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Deze uitgave zal vroeg of laat hier in huis komen. Eerder laat dan vroeg denk ik want veel wil ik er niet voor betalen. Ziet er in ieder geval veel beter uit dan de rode dozen.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Mr Hayes schreef:Ieder ziet Star Trek op zijn of haar manier. Star Trek is voor mij niet iets heiligs en krijgt daarom GEWOON een plekje tussen alle andere DVD's: van James Bond tot American Beauty. Ik heb niks op volgorde........alles staat door elkaar. Kleurt zo leuk

En hou eens op met dat zielige gemekker over Mulgrew/Janeway. Sinds 2000, het einde van Voyager, gaat dat gemekker maar door en door en door. :slap2:. Dat bashen wordt beetje saai. Zelfs nog als ik Sisko 10X beter vind. En ook met de naderende film Star Trek XI.

Trouwens.................gestemd in de Episode Contest? Wees objectief en beoordeel van ELKE serie de allerbeste afleveringen. Krijg je meteen een ander prespectief op Star Trek.
idd
echt waar er is wat dat betreft niets veranderd en dat vind ik best zwaar irritant, ik reageer er al niet eens meer op :P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

:Z
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Waarom melden dat je slaap krijgt EMH. Das ook weer zo saai :+
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Zie je, Mr Hayes heeft wel humor. :+
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

Als je niets zinnigs te vertellen hebt flikkerstraal dan een eind op. Reageer serieus op een onderwerp. Als je dat niet kan, vervuil dan een ander forum of zo. Je lijkt verdomme wel een kleuter.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

clentjes schreef:Als je niets zinnigs te vertellen hebt flikkerstraal dan een eind op. Reageer serieus op een onderwerp. Als je dat niet kan, vervuil dan een ander forum of zo. Je lijkt verdomme wel een kleuter.
Zeg, kan 't wat minder? Als je het ergens niet mee eens bent kun je dat ook wel op een normale manier zeggen.
Gebruikersavatar
clentjes
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 484
Lid geworden op: 02 jul 2002, 19:28
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door clentjes »

grappig dat mensen die topics niet serieus nemen hier niet aangemaand worden maar als je een keer opstaat tegen belachelijk-makende reacties dan word je meteen op je plaats gezet... (en niet eens door de persoon zelf maar door een handlanger)...

BLEH wat is dit toch een onwijs triest forum.

1.2.3. delete en nooit meer terugkom!!!!

sukkels
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

:bye:
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

clentjes schreef:Als je niets zinnigs te vertellen hebt flikkerstraal dan een eind op. Reageer serieus op een onderwerp. Als je dat niet kan, vervuil dan een ander forum of zo. Je lijkt verdomme wel een kleuter.
kan het wat minder ajb?
volgende keer is officiele waarschuwing;
daarna volgt tempban
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Damn, is hier iemand met het verkeerde been uit bed gestapt zeg :') .
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Neu, denk ik niet hoor. Maar de sfeer in dit Voyager sub-forum is nooit eens een keertje serieus. Lees: Objectief. Ik bedoel.......laten we voor de gein es over de beste Voyager-afleveringen zeuren ofzo.

Effe grappig doen is leuk.............maar alleen maar smileys posten begint echt te vervelen. Vergeleken met andere sub-fora is het Voyager forum constant de pineut als één enkel iemand het scheldwoordje 'Insaneway' gebruikt. Ja, tis grappig hoor, maar de draad in zo'n topic wordt dan nooit meer opgepakt. En dat geldt vooral voor het Voyager sub-forum.

De beste moderator zou hier ook eens naar moeten kijken. Juist dan voorkom je misschien überschreeuwende scheldmensen. Tip voor de moderator dus :).

PS: Ik vind -en dan ben ik echt objectief- de slimline packs van Voyager de mooiste tot dusver. Grafisch gezien, qua kleur en het 'Star Trek: Voyager-logo' is ook helemaal intact gelaten qua kleur: goud met zilver.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Meh, ik ben ben persoonlijk voor die plastic gevallen. Die ogen zo gaaf en hebben iets speciaals. Deze dozen lijken ook allemaal op elkaar en de art is niet helemaal niet zo geweldig. Hetzelfde concept als alle andere slimline verpakkingen, ander poppetje met een een ander kleurtje.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

clentjes schreef:grappig dat mensen die topics niet serieus nemen hier niet aangemaand worden maar als je een keer opstaat tegen belachelijk-makende reacties dan word je meteen op je plaats gezet... (en niet eens door de persoon zelf maar door een handlanger)...

BLEH wat is dit toch een onwijs triest forum.

1.2.3. delete en nooit meer terugkom!!!!

sukkels
Oké, Wat er na jouw post is gezegd, laat ik even buiten beschouwing. Daar heb ik niets mee te maken (wel een mening over, maar die is nu niet relevant)

Het gaat mij er niet om dat je opstaat (zo als je het zelf noemt) tegen de reacties die je om wat voor reden niet aanstaan. Het gaat mij om de manier waarop.
Natuurlijk mag je zeggen dat je posts weinig of niets vindt toevoegen, natuurlijk mag je vragen of de makers hun posts willen motiveren of stoppen. Dat gebeurt in andere topics ook. Dus waarom hier niet? Doe het alleen wat minder agressief.

Dan ook nog even on-topic: ik vind deze boxen pracktiser. Want ik berg m'n dvd's op in laden die oorspronkelijk voor video banden waren bedoeld. Daar past dit soort boxen heel mooi in. Verder heeft de buitenkant of verpakking van welke box/film me nog nooit kunnen boeien, dat zie ik in die la toch niet. Het gaat mij om de film die op dat schijfje staat. Maar wat een ander van de verpakking vindt, moet die weten. Iedereen heeft het recht om iets mooi of lelijk te vinden. Heel eerlijk, ik vind zowel de oude als de nieuwe verpakking lelijk.

Tot slot: ik ben geen handlanger, die heb ik.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

wat ik alleen jammer vind is dat het steeds dezelfde janeway is, zij verandert ook door de jaren heen, was misschien wel leuk geweest als ze gewoon een foto van janeway uit elk seizoen hadden genomen
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ze hebben gewoon een template gemaakt en de acteur die bij Mulgrew staat en de kleur voor elk seizoen aangepast.



@clentjes :zbye:
Laatst gewijzigd door EMH op 30 aug 2007, 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

snap ik ook wel, ik zeg alleen maar dat ik het mooier had gevonden als Janeway ook veranderde met de seizoenen mee
Plaats reactie