Brannon Braga defends Seven of Nine

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door el spoque »

The Silencer schreef:
Paulstartrek schreef:Tja Vis en The Silencer zijn nu eenmaal eeuwige studenten die maar niet afstuderen en denken dat zij grammar nazi's zijn
Fixed.

:lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door The Silencer »

el spoque schreef:
The Silencer schreef:
Paulstartrek schreef:Tja Vis en The Silencer zijn nu eenmaal eeuwige studenten die maar niet afstuderen en denken dat zij grammar nazi's zijn
Fixed.

:lachhuil:
Ik ben niet alleen hard voor andere maar ook voor mezelf. Zelfkennis noemen ze dat, iets waar enkele niet nader te noemen entiteiten een schromend gebrek aan tonen. Dit is niet specifiek gericht op een individuele entiteit op dit forum, maar een algemene observering van onze maatschappij.
Gebruikersavatar
Voyager
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 814
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:13
Locatie: Mijn Mokums Paradijs: Amsterdam

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door Voyager »

Vis schreef:
Voyager schreef:Als ik een werkstuk of sollicitatiebrief schrijf lees ik hem altijd nog een paar keer over en haal ik de foutjes eruit. Als ik post op een forum, doe ik dat niet. Dan slippen er af en toe wat foutjes door, ja. Maar ik persoonlijk vind dat niet zo irritant, zo lang maar duidelijk is wat je wil zeggen.
Steeds weer "ik wordt" e.d. schrijven heeft niets te maken met fouten die er tussendoor slippen. Dat is gewoon duidelijk een geval van spellingsregels niet onder de knie hebben. Dat je, zeker in een serieuze discussie, niet de moeite wilt nemen dat hier te doen vind ik ook erg jammer. Zijn wij niet goed genoeg? Is dit forum niet goed genoeg? Daarnaast kunnen dit soort fouten de betekenis van een zin compleet veranderen, waardoor het voor ons als lezer alleen maar meer tijd en energie kost om te begrijpen wat je nu precies bedoelde. Er maar vanuit gaan dat anderen deze tijd en energie hebben is niet erg beleefd.
Sorry maar, ja een werkstuk voor mijn opleiding of een sollicitatiebrief is belangrijker voor mij dan een post op dit forum of welk forum dan ook. Dat jij daar vervolgens een minderwaardigheidscomplex uit haalt... eh, tja.
Vis schreef: Je haalt oorzaak en gevolg nu door elkaar. MVB kaatst jouw eigen bal terug, vervolgens begin je zelf over 1) je vriendin en 2) je seksleven.
Dat deed ik uit verdediging, omdat hij tegen mij begon over mijn 'onvoldane seksuele noden'. Vervolgens gaan jullie daarop door en wordt ik nog meer in de verdeging gedwongen. Daardoor escaleerde het. Zie je wel? Ik heb oorzaak en gevolg heel goed op een rijtje. ;)

Jongens, dat was hem voor vandaag. Ik moet weer verder. Ik kijk al uit naar jullie reacties over een paar dagen.
Laatst gewijzigd door Voyager op 21 dec 2011, 14:36, 1 keer totaal gewijzigd.
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door el spoque »

The Silencer schreef:
el spoque schreef:
The Silencer schreef:
Paulstartrek schreef:Tja Vis en The Silencer zijn nu eenmaal eeuwige studenten die maar niet afstuderen en denken dat zij grammar nazi's zijn
Fixed.

:lachhuil:
Ik ben niet alleen hard voor andere maar ook voor mezelf. Zelfkennis noemen ze dat, iets waar enkele niet nader te noemen entiteiten een schromend gebrek aan tonen. Dit is niet specifiek gericht op een individuele entiteit op dit forum, maar een algemene observering van onze maatschappij.
Ik zal dan even de stijl nazi uithangen :
Maar ik persoonlijk vind dat niet zo...
Als je iets vindt, dan is dat altijd persoonlijk.
Contaminatie ? :+


Is ook niet tegen niemand specifiek gericht.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door Vis »

Voyager schreef:Sorry maar, ja een werkstuk voor mijn opleiding of een sollicitatiebrief is belangrijker voor mij dan een post op dit forum of welk forum dan ook. Dat jij daar vervolgens een minderwaardigheidscomplex uithaalt... eh, tja.
Een minderwaardigheidscomplex suggereert een negatief zelfbeeld, wat weer vrij persoonlijk is. Maar nee, ik voel me er niet slechter door om te weten dat jij je studie en werk belangrijker vindt dan dit forum, wel van dat ik me door slechtgeschreven reacties moet worstelen want dat kost me tijd en moeite.
Voyager schreef:Dat deed ik uit verdediging, omdat hij tegen mij begon over mijn 'onvoldane seksuele noden'.
1. Jij maakt een opmerking over dat sommige trekkies seksueel gefrustreerd zijn om reden A.
2. Er volgt een reactie dat sommige trekkies seksueel gefrustreerd zijn om de tegenovergestelde reden B.
3. Je vat dit persoonlijk op en begint met je vriendin te gooien.

Hier kunnen we nog heel lang over door blijven praten, en dit is vrij kinderachtig, maar: jij begon. Je bent inmiddels al vrijwel geheel teruggekrabbeld, dus dat laatste stukje kan ook nog wel ;) . Zie het als een ontwikkeling in je leven.
The Silencer schreef:Ik ben niet alleen hard voor andere maar ook voor mezelf. Zelfkennis noemen ze dat, iets waar enkele niet nader te noemen entiteiten een schromend gebrek aan tonen. Dit is niet specifiek gericht op een individuele entiteit op dit forum, maar een algemene observering van onze maatschappij.
Zichzelf als individuele entiteit als onderdeel van een nieuwe maatschappij zien was een van de belangrijkste en meest behandelde ontwikkelingen van Seven of Nine. En dan nog blijft GPS beweren dat het Seven of Nine-karakter inhoudsloos was.
el spoque schreef:Contaminatie ?
Nee, pleonasme.
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door el spoque »

Vis schreef:
el spoque schreef:Contaminatie ?
Nee, pleonasme.
Thanx. Weer iets opgefrist, mijn humaniora is làng geleden...
Zo leren we alle dagen bij.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door Miriam »

Paulstartrek schreef:Tja Vis is nu eenmaal een eeuwige student die maar niet afstudeert en denk dat hij een grammer nazi is en dus niets beters te doen heeft dan jouw argumenten te ontleden en probeert daardoor jou in verwarring te brengen en toe te laten geven dat hij gelijk heeft.

GPS is nu eenmaal een gepensioneerde oude man die niets beter te doen heeft dan allerlei instanties te bellen omdat hij geen 0 euro wil betalen en dus hier op dit forum maar zijn gelijk probeert te halen.
:stupid:

:pray:

Deze post omschrijft precies zoals het geen dat ik ook al een tijdje wil posten.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door EMH »

Voyager ging in een stijgende lijn en toen kwam de episode Endgame.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door GPS »

Post verwijderd
Laatst gewijzigd door GPS op 22 dec 2011, 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door MajinSource »

GPS schreef:Post verwijderd
:lol:
Spoiler (weergeven)
GPS schreef:Het is het niet.
  :lachhuil:
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door GPS »

Goed, ik heb na het posten van mijn argumentatie, de ontwikkelingen op dit forum even aangekeken. Maar ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben.

In plaats dat er zich een serieuze discussie ontwikkelt, hangt een mod de taal puritein uit en geeft een nogal gekunstelde tegen argumentatie. Hoewel ik ervan overtuigd ben dat hij beter kan, zou ik er serieus op zijn ingegaan als dit topic daarna niet ontsierd werd door gespam. Waarbij elke mogelijkheid tot een goede discussie bij voorbaat belachelijk werd. Het spijt me, maar ik kan het niet anders noemen.
Ook moet ik zeggen dat ik teleurgesteld ben dat een aantal users blijkbaar alleen in dit topic posten om er ook aan meegedaan te hebben.
Ik begrijp niet dat Miriam zich als een trollende Trien moet gedragen. Zij had in dit topic nog geen enkele fatsoenlijke ter zake doende post geplaatst. Ik had toch beter van haar verwacht.
Dat ik verder wordt afgeschilderd als een gepensioneerde die uit verveling belt heeft mij diep gekwetst.

Ik ga hier verder niet op reageren. Daar ben ik te goed voor.Ik heb daarom besloten dit topic te laten voor wat het is. Ik moet me nog beraden of ik nog op het forum actief blijf. Maar zeer beslist niet in dit sub forum.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door The Silencer »

Engelse Ziekte schreef:taal puritein
taalpuritein
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Brannon Braga defends Seven of Nine

Bericht door Raynor's Revenge »

Bij gebrek aan Horck hak ik de knoop hier even door: dit gaat echt helemaal nergens over, zeker niet over de acteerprestaties van wie dan ook. Dit topic is het spoor volledig bijster geraakt, en ik zie dat niet meer goed komen. Slotje dus.
Gesloten