Neelix in endgame (pas op: spoiler)

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nelleash schreef:Dat ze geen Farewell hebben gezegd is nie waar. Je ziet het alleen niet.
VOY had er een handje van om dingen niet te laten zien. Maar het was er wel hoor!!! whatever. ;)
Nelleash schreef:Waarom zou hij mee zijn gegaan mag ik vragen? Wat the hell moet hij op Aarde doen?? Dit is toch veel beter?!?!? :-P
Waarom was ie dan in de eerste instantie meegegaan? Het is niet zo dat hij had gedacht ooit nog Talaxians tegen te komen. Puur toeval (lees bar slecht schrijfwerk) dat er ineens Talaxians opduiken tigduizend lichtjaar van Talaxia.
Nelleash schreef:Verder/ Endgame is een onwijs gave eps. Ik heb er wel van genoten,,,het einde suckt aleen wel heeeeeeel erg, het beging NIET!
Het einde, DE CLIMAX VAN ZEVEN JAAR VOY, suckt heeeeeeel erg maar verder is het een onwijs gave ep??? :-? ;)
Nelleash schreef:"You know where i am going Harry, and that is not to your ship"
"No, you're going to screw around with the timeline. I finally made it past ensign and now you're going to alter that! You f*cking b*tch!!!"
8-)
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Die laatste opmerking lijkt mij niet echt typisch Harry Kim :-D
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Dr. Pulaski schreef:Die laatste opmerking lijkt mij niet echt typisch Harry Kim :-D
Wel van de Harry Kim die ineens een ruggegraat heeft. :D
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

3rd RemataKlan schreef: "No, you're going to screw around with the timeline. I finally made it past ensign and now you're going to alter that! You f*cking b*tch!!!"
8-)
die moet je insturen bij sev-trek !!!!! :-D 8-) :-D
Gesloten