Als je een hekel hebt aan Voyager...

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Als je een hekel hebt aan Voyager...

Bericht door Chantal »

...of het een slechte serie vindt, waarom kijk je er dan naar? Ik zie op dit forum meer negatieve berichten (bashing) dan positieve berichten. Uiteraard is het prettig om ergens een discussie over te kunnen voeren waarbij iedereen recht heeft op een eigen mening. Maar het begint er steeds meer op te lijken dat er mensen zijn die wel elke week naar Voyager kijken maar er eigenlijk niets goeds aan vinden. Vind je Voyager dan echt zo beroerd of doe je maar alsof? En begin nou effe niet weer over de Borg want dat verhaal kennen we nu wel.
Laatst gewijzigd door Chantal op 20 jun 2002, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

wil je altjeblieft niet meer doen alsof het hele forum van jou is?! Ik word er langzamerhand een beetje zat van! :r :(
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

voyager-girl schreef:wil je altjeblieft niet meer doen alsof het hele forum van jou is?! Ik word er langzamerhand een beetje zat van! :r :(
Pardonnez moi? Waar heeft u het over? Ik mag toch wel een vraag stellen, of niet soms?
tuvok4774
Commander
Commander
Berichten: 1187
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:34
Locatie: Huizen

Bericht door tuvok4774 »

V-G dit is idd een beetje overdreven
Wat heeft ze fout gedaan?
Oke... de andere topics zijn een beetje hetzelfde.... maar ik vind het wel meevallen dat ze doet alsof het hele forum van haar is....En als je dat vind, is het niet aardiger dat eerst even in PM te zeggen, dan opeens er mee te komen dat iemand iets fout doet de hele tijd?

No offence.....
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Ik bedoel ermee dat ze overal meteen commentaar op heeft!
Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Ja echt, chantal is bijna het irritanste van het forum, dat haar berichten tenminste ergens over gaan maakt niet uit, maar ze post teveel, en dat kan de positie van anderen in gevaar brengen!
Voyager-girl is de koningin hier, probeer niet in haar buurt te komen!
En als je je postcount wil opkrikken, doe je dat op een heel andere manier!
Dat doe je dan met berichten als 'hai' en 'bye', je moet nog veel leren Chantal...

Om maar on-topic te gaan, ik kijk voyager omdat ik het op zijn tijd leuk vind om te zien,
ik vind alleen de andere series zo veel beter, en ik kan de constante ophemeling van voyager gewoon niet uitstaan :).
Zelf vind ik dat ik niet bash, bashen doe je met berichten als 'voy sucks', en van die figuren lopen hier niet veel rond, al de kritiek die ik heb gezien is onderbouwd.
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

:lol:

En de hai en bye berichten staan in de mess hall, die tellen toch niet mee... :P
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

Dak'kon schreef:Ja echt, chantal is bijna het irritanste van het forum, dat haar berichten tenminste ergens over gaan maakt niet uit, maar ze post teveel, en dat kan de positie van anderen in gevaar brengen!
Voyager-girl is de koningin hier, probeer niet in haar buurt te komen!
En als je je postcount wil opkrikken, doe je dat op een heel andere manier!
Dat doe je dan met berichten als 'hai' en 'bye', je moet nog veel leren Chantal...
Positie van anderen in gevaar brengen? Teveel posten? Sorry hoor, maar heb je al naar mijn postcount gekeken? Ik ben vandaag pas over de 50 gegaan, zit op een gemiddelde van nog geen 4 posts per dag en in TMH kom ik zelden. Dusse...misschien heb je iemand anders in gedachten? No offense hoor ;)

Correctie: na het checken van mijn profiel blijkt dat ik nu een gemiddelde van 5.7 posts per dag heb.

Je hoeft me heus niet aardig te vinden. Het interesseert me geen reet of je me nou een trut of een tof wijf vindt. Ik ben wie ik ben en ik ga mijn manier van posten niet veranderen omdat de intonatie niet goed overkomt of omdat iemand mijn mening gezeik vindt. Als je een serieus probleem met me hebt, kan je me altijd PM-en of mailen want ik kan namelijk heel goed tegen kritiek t.a.v. mijn persoon :)
Dakkon
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 333
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:02
Contacteer:

Bericht door Dakkon »

Blijkbaar is mijn intonatie ook niet goed overgekomen :)

Wel eens van sarcasme gehoord? ;)
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Ik begreep het nog! ;) :p 8-) :-D :Y) :naughty: :huh: :smoke:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Houden we het gezellig?

Wat voy betreft, het is gewoon qua karakterontwikkeling de zwakste serie als je kijkt over zeven jaar. Dat zou ik na de eerste vier seizoenen niet gezegd hebben, zeker na seizoen vier niet wat in mijn ogen het beste van voy is en waar eps in zitten die klassiek zijn. Maar...voy als geheel is het gewoon allemaal net niet. Zeker de laatste seizoenen, teveel aandacht voor een paar karakters die idd wel goed zijn maar op deze manier overontwikkeld worden (zeker de dokter...dat verhaal ging echt te ver met die hologrammenopstand en seven, nouja...zelfde verhaal in zekere zin) en andere karakters die boeiend hadden kunnzen zijn worden onderbelicht. En dan ga ik het nog niet hebben over Tom en Torres, die relatie is heel goed maar ook daarvoor geldt: met een beetje meer fantasie had het meer kunnen zijn.
Dan zijn er natuurlijk nog de zogenaamde 'fouten' ed, daar erger ik mij niet altijd evenveel aan maar het is wel opvallend dat het in voy extreem veel is. Dat is ook jammer. Voyager heeft het gewoon allemaal net niet, het is niet echt een slechte serie maar tja, als ik keuze heb uit voy en andere trekseries dan blijft voy vaak liggen en dat had niet gehoeven.
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

Dak'kon schreef:Blijkbaar is mijn intonatie ook niet goed overgekomen :)

Wel eens van sarcasme gehoord? ;)
Oeps...lol Ja, nu ik weet dat het sarcasme was zie ik het er wel in terug ;)

Enniwee, het is waar dat er dingen zijn blijven liggen in Voyager; de serie had veel beter kunnen zijn. Toch vind ik het onzin dat er dingen worden geroepen als "Janeway is een doos" en "Voyager zuigt". Niemand is perfect en Brannon & Braga al helemaal niet. Ik vond Rick Berman een betere schrijver maarja...wie ben ik? Ondanks alles blijf ik met plezier naar VOY kijken en ik ben dan ook zeer blij dat het maandag weer komt :D
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Brandon Braga is dezelfde persoon, B&B staat voor Beramn en Braga.
Dan moet er ook nog ff vermeldt worden dat Braga de laatste twee seizoenen niet veel geschreven heeft. Voyager is gewoon de zwakste serie en jah, Janeway is de zwakste captain. Ook voor HAAR geldt dat HAAR karakter meer had kunen zijn als ze HAAR meer een HAAR hadden laten zijn.
En tja, je moet ook niet kijken naar mensen die roepen 'janeway is een doos' kijk naar de argumenten van 3rd, die zijn goed (ookal ben ik 't niet altijd met 'm eens, maar dat hoeft niet).
Chantal
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:16
Locatie: Sliedrecht
Contacteer:

Bericht door Chantal »

Hihihihih...en ik ben niet eens blond. Nou ja, ik moet eerlijk toegeven dat ik meestal maar met een half oog naar de credits kijk dus wie de schrijvers allemaal zijn weet ik niet precies. }:O

Ik heb idd geen probleem met goed onderbouwde kritiek hoewel ik wel heel vaak dezelfde dingen hoor. Maar wat ik me echt nog steeds afvraag is waarom de mensen die VOY echt slecht vinden er naar kijken.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Omdat het Star Trek fans zijn en voyager nog steeds STAR TREK voyager heet misschien?

Ik bedoelde btw met de foutgetypte naam BERMAN
Gebruikersavatar
Scorpius
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2002, 18:17

Bericht door Scorpius »

Voyager is Star Trek, daarom kijk ik ernaar. Het is vermakelijk, maar meer ook niet. Ik kijk er ook naar bij gebrek aan beter, er is niks anders op hetzelfde tijdstip wat ik wil zien. En ik moet de aflevering hebben gezien om er op forums m'n mening over te geven :)
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Voyager is - hoewel het in mijn ogen (Enterprise even buiten beschouwing gelaten) de slechtste Star Trek serie is - nog steeds beter dan veel andere series.

En er zijn ook veel goede Voyager afleveringen. Deze werden met het verlopen van de seizoenen wel steeds dunner gezaaid.

Ergens hoop je ook dat het nog beter gaat worden.

En je wilt natuurlijk toch weten hoe het afloopt.

En ik kijk trouwens ook niet meer naar Voyager. Ik heb de hele serie gezien en daarop mijn eindoordeel gebaseerd. Een aantal goede afleveringen als The 37's en Eye of the Needle, etc kijk ik natuurlijk wel nog af en toe, maar de rest hoeft voor mij niet zo. Het was leuk om ze een keer te zien, maar dat is dan ook genoeg.

Voyager is voor mij gewoon een leuke serie, die je 1x kijkt, terwijl je TOS, TNG en DS9 steeds opnieuw kunt kijken, zonder je te gaan ergeren of vervelen.
Gebruikersavatar
First Contact
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 100
Lid geworden op: 20 jun 2002, 23:23
Locatie: Nergenshuyzen

Bericht door First Contact »

Voyager heeft wel een beetje een soap-gehalte, maar dat stoort mij niet zo; kijkt lekker weg. Wel vind ik, net als meer mensen hier, dat bijvoorbeeld Seven wel een heeeel grote rol heeft. :-)
Gebruikersavatar
[-Mic-]
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 272
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:23

Bericht door [-Mic-] »

First Contact schreef:Voyager heeft wel een beetje een soap-gehalte, maar dat stoort mij niet zo; kijkt lekker weg. Wel vind ik, net als meer mensen hier, dat bijvoorbeeld Seven wel een heeeel grote rol heeft. :-)
Eén grote rol, ze heeft er wel 2 :-D

Als je in de Enterprise forum kijkt zie je ook mensen die de serie nix vinden, maarja ze blijven wel kijken... We blijven toch allemaal alle series toch wel volgen die iets met Star Trek te maken hebben.
Gebruikersavatar
Eagle
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 541
Lid geworden op: 11 jun 2002, 16:37
Locatie: Wezep

Bericht door Eagle »

First Contact schreef:Voyager heeft wel een beetje een soap-gehalte, maar dat stoort mij niet zo; kijkt lekker weg. Wel vind ik, net als meer mensen hier, dat bijvoorbeeld Seven wel een heeeel grote rol heeft. :-)
Hmmm, ik vind juist DS 9 weer meer een soap, Voyager heeft tenminste een beetje actie! Maar Enterprise heeft nog weer meer!
Gebruikersavatar
Scorpius
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2002, 18:17

Bericht door Scorpius »

Eagle schreef: Hmmm, ik vind juist DS 9 weer meer een soap, Voyager heeft tenminste een beetje actie! Maar Enterprise heeft nog weer meer!
... dan heb je nog nooit de space battles van ds9 gezien zeker? En waarom noemt iedereen het soap, als ze drama bedoelen? ER is ook geen soap, dat is een drama serie. DS9 weet aktie en drama goed te combineren, dat maakt het realistisch.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Ds9 is GEEN soap want de karakters ONTWIKKELEN zich, allemaal. Een soap is een serie waarin karkaters niet echt uitgebreid zijn, ze zijn goed of slecht enz, er eendimensionaal en waar de karakters ook maar LANGZAAM ontwikkelingen meemaken. Deze dingen gaan wél op voor voyager (in zekere zin) maar niet voor ds9. Ds9 had ook negatieve kanten hoor, daar niet van, maar het was GEEN soap.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

TOS TNG en DS9 RULEZZZZ!!!

ik heb geen hekel aan voyager ze hebben alleen de borg verneukt.
of beter gezecht B&B hebben de borg verneukt.
Afbeelding
giziagirl
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:19

Bericht door giziagirl »

Jaja,iedereen heeft zijn eigen mening,zullen we nu met dit gezeik kappen?
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

lijkt mijn idd heel wijs dit is toch een eindeloze discussie.

en voyager is niet slecht hij is alleen minder dan zijn voorgangers maar ik kijk er graag naar hoor.
Gebruikersavatar
Die_ene
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:07
Locatie: Gehucht op de Veluwe

Bericht door Die_ene »

Oke, de discussie is vaak gevoerd, maar toch is het leuk om erover te discusseren, je moet toch ergens over discusseren, en misschien het niveau van het Voy-forum wat omhaag halen :-P
Ik ben het er wel mee eens dat Voyager de slechtste serie is, zelfs Enterprise is nog beter, maar ik heb toch bijna alle afleveringen gezien. Waarom? Omdat het toch een aardig goede serie is, die ik toch wel (meestal) met plezier kijk, als ik even niet denk aan alle fouten en verneuk van B&B. Dat wil wel zeggen hoe goed alle andere Treks zijn! :)
De karakters van Voy worden inderdaad helemaal niet goed ontwikkeld, Tom Paris die in het begin een crimineel is, is later opeens een voorbeeldige Starfleet Officer, Chakotay is opeens geen rebel meer, net zoals alle andere maquis (behalve B'Ellana misschien een beetje...) .
B&B hadden vind ik veel meer afleveringen moeten steken in hoe het nou ging met die 2 crews samen, de wrijvingen tussen Starfleet en Maquis, daar hebben we echt heeel (veel te) weinig van gezien vind ik. En Harry, die na 7 jaar goede dienst nog nooit gepromoveerd is...
Maar dat sluit allemaal niet uit dat het een slechte serie is en dat ik het haat.'
Gebruikersavatar
Anika
Ensign
Ensign
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 jun 2002, 18:05
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Anika »

hmmz ik vind als juh niet van voyager moet juh juh mond houden
en het niet lopen zwart maken
en als juh dat wel doet dan ben juh zielig
najz een beetjuh...
Gebruikersavatar
Scorpius
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 268
Lid geworden op: 23 jun 2002, 18:17

Bericht door Scorpius »

Anika schreef:hmmz ik vind als juh niet van voyager moet juh juh mond houden
en het niet lopen zwart maken
en als juh dat wel doet dan ben juh zielig
najz een beetjuh...
... en wat vind je van mensen die niet kunnen spellen en typen?
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Anika schreef:hmmz ik vind als juh niet van voyager moet juh juh mond houden
Volgens mij was het doel van een forum juist discussieren? En dat gaat moeilijk als je niets zegt. Het lijkt me heel logisch dat we over de goede en over de slechte punten van Star Trek.
en het niet lopen zwart maken
Dan is de vraag: wanneer kraak je iets af? Ik kijk met plezier naar Voyager, maar ik vind het toch niet zo goed als de andere Star Trek.
Kadet
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 29 jun 2002, 16:10
Locatie: den dungen
Contacteer:

Bericht door Kadet »

ik vind voyager niet slecht maarde next generation is de leukste vind ik
dan
Gesloten