<Reviewtopic> 1.04 Time and Again

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Wat geef je Time and Again

*****
1
6%
****
4
22%
***
5
28%
**
5
28%
*
3
17%
anders namelijk
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 18

Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

aardige aflevering, vind weleens leuk om kinderen te zien in afleveringen, in sommige series mis je ze behoorlijk (en ook in sommige computer spellen, maar dat terzijde)... aardige aflevering, doch niet über bijzonder, dus *** lijkt me redelijk, wie heeft trouwens ***** ingevuld ?
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ik niet iig
5 sterren vind ik hem niet waard

maar het valt me van je tegen dat je een aardig goede mening hebt over Voyager BG
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

nu jij nog over ENT! :-D
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

T_C, ik ben altijd zo ver geweest om te zeggen dat ik ook ooit een periode heb gehad, dat ik vol verlangen na voyager zat te kijken... Maar ja dat zakt wat weg, en er zijn nog steeds afleveringen die echt niet zo slecht zijn...

ik heb daarnaast ook nog de neiging om dit forum als afreageer middel te gebruiken...

mats sorry, enterprise komt er niet bij mij in, doch daar zelfs her en der nog leuke afleveringen zijn...
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

:Y) kben opnieuw begonnen met voyager voor de 3/4 e keer ofzo en het blijft leuk en tussendoor kijk ik eps die ik echt leuk vind soms nog een keer
phage heb ik laatst gezien

ik kijk ze nu allemaal zonder ondertiteling en dan valt je veel meer op en bij voyager word het alleen maar leuker
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

maakt niet uit hoor, BG! :-D
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: <Reviewtopic> 1.04 Time and Again

Bericht door Nemesis »

wat een poepaflevering. Echt vreselijk. Tweede timetravel story achter elkaar in voyager, na caretaker, wat ook al niet zo'n beste is. Ik vond ook dat de beslissing voor chief engineer veel te snel werd genomen terwijl het wel enkele seizoen duurt voordat de dokter een beetje geaccepteerd wordt.

Daarnaast was de manier zoals paris en janeway te werk gingen bij die powerplant echt prut. ik snap niet dat ze dat anders hadden gedaan, want kennelijk moet janeway niet achterlijk zijn. Wat dat betreft vond ik Tom Paris beter, al is het jammer dat het gehele geleuter uit Caretaker kennelijk redundant is gebleken en er niet meer over gesproken wordt.

gelukkig zijn de vervolgafleveringen wel beter.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Re: <Reviewtopic> 1.04 Time and Again

Bericht door Ronald42 »

Vond het wel amusant (3 uit 5) maar feit blijft wel dat het zo een TNG episode had kunnen zijn het DQ idee is hierbij niet aanwezig. Nu hoeft dit niet altijd maar om nu al zo snel in de serie hier van (tijdelijk) af te stappen was erg snel.
Plaats reactie