aerowing shuttle

Janeway, Chakotay, Seven of Nine... eenzaam in het delta kwadrant.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

aerowing shuttle

Bericht door Tactical_Cube »

Heeft iemand hier officiele informatie over?

Zo ja dan zou ik dat erg graag horen
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

waarom post je steeds dubbel :P
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

ziet er wel grappig uit

maar was dit in inter arma dinges dinges?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

;-)

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:Afbeelding

ziet er wel grappig uit

maar was dit in inter arma dinges dinges?
Jah, Admiral Ross, Bashir en Sloan gebruiken het om naar de Romulan oppervlakte te reizen. :)
Gebruikersavatar
Troy
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 259
Lid geworden op: 03 okt 2004, 13:56
Locatie: Nederland

Bericht door Troy »

Tactical_Cube schreef:maar was dit in inter arma dinges dinges?
Inter Arma Enim Silent Leges bedoel je? :+
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

ja die ja :P

maar waarom zou voyager em niet gebruikt hebben?

Was ie nog niet af?
Misten er dingen?

In een boek stond geloof ik dat ie nog niet af was toen ze weg gingen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tja, dat zal dan wel als reden zijn aangevoerd toen de serie was afgelopen en het ding nooit in beeld is geweest.

Wat je ziet zitten aan de onderkant van de schotel is geen plaat of luik maar de onderkant van de Wing. Net als het captain's yacht bij de Ent-D en E.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Ik vind het iig erg vaag dat er nooit wat over gezegd is, ze konden het wel in het dq gebruiken, vooral met alle kapotte shuttles.

Maar wat ook kan zijn geweest is dat hij niet helemaal af was en dat ze onderdelen voor de flyer en andere shuttles uit de gedeeltelijke earowing gebruikten.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Probeer een fatsoenlijke post te maken ja

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:Ik vind het iig erg vaag dat er nooit wat over gezegd is, ze konden het wel in het dq gebruiken, vooral met alle kapotte shuttles.

Maar wat ook kan zijn geweest is dat hij niet helemaal af was en dat ze onderdelen voor de flyer en andere shuttles uit de gedeeltelijke earowing gebruikten.
:roll:

De Aero Wing had aangepast kunnen worden zodat het de Delta Flyer was geworden ipv een compleet nieuwe supershuttle bouwen.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

maar om dat te kunnen zeggen moet je wel de preciese situatie van de shuttle geweten hebben misschien was het net zo voordelig om een nieuwe shuttle te maken, misschien wel beter omdat ze hem sterker konden maken
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:maar om dat te kunnen zeggen moet je wel de preciese situatie van de shuttle geweten hebben misschien was het net zo voordelig om een nieuwe shuttle te maken, misschien wel beter omdat ze hem sterker konden maken
Jaja even een nieuwe shuttle uit het niets maken.

Maar ja jij hebt ook geen enkele moeite met de torpedo, shuttle en bemanningsleden aantallen. Het concept zoals te zien in "Caretaker" en verwoordt door de producers is simpelweg verzonnen door VOY critici.

Dus met het idee dat de bemanning eventjes in no time een compleet nieuwe shuttle, een mini-runabout als het ware, in elkaar zet, heb jij geen enkel probleem.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

het was niet in no time zoals ik me herineer een week of 2 geloof ik

en het bemanningsaantal is idd een klein foutje
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

T_C: Uit jouw mond alweer FOUT 2
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:het was niet in no time zoals ik me herineer een week of 2 geloof ik
Het was binnen een week.
Tactical_Cube schreef:en het bemanningsaantal is idd een klein foutje
Een klein foutje? Dus dat er bemanningsleden uit het niets bijkomen en dat tijdens alle vijandelijkheden met name tegen de Borg er zelden iemand om het leven komt vind jij een klein foutje?

Nou ja, komend van jou is een klein foutje al heel wat. Een paar dagen geleden was het photon torpedo aantal misschien het enige foutje.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Tactical_Cube schreef:maar om dat te kunnen zeggen moet je wel de preciese situatie van de shuttle geweten hebben misschien was het net zo voordelig om een nieuwe shuttle te maken, misschien wel beter omdat ze hem sterker konden maken
de aerowing schijnt wel sterk te zijn geweest staat op die site (eigenschappen van afbeelding)
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ik vind dit niet echt een fout. Niet van Voyager als serie in ieder geval. Over een soort shuttle wordt nooit gepraat en is nooit echt gezien (als ik het goed heb). Ik vind het daarom niet echt een fout zoals vele anderen. De schrijvers hebben er gewoon niets mee gedaan.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

hij zit er toch echt duidelijk onder als je voyager vand eonder kant weer es ziet
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Nee, daar denk je dan verkeerd, lijkt mij. Het zit in de Intrepid Class schepen....dat betekend dat de ontwerpers daar een shuttle geplaatst hebben...Die aanwezig is onder elke Intrepid Class schip...Niet Voyager specifiek...De schrijvers hebben gewoon niets gedaan met de shuttle.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Jason B schreef:Nee, daar denk je dan verkeerd, lijkt mij. Het zit in de Intrepid Class schepen....dat betekend dat de ontwerpers daar een shuttle geplaatst hebben...Die aanwezig is onder elke Intrepid Class schip...Niet Voyager specifiek...De schrijvers hebben gewoon niets gedaan met de shuttle.
maar dan blijft het toch raar dat je m nooit ziet beetje slecht weer
hoefden ze ook niet die delta flyer te bouwen
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Miriam schreef:
Jason B schreef:Nee, daar denk je dan verkeerd, lijkt mij. Het zit in de Intrepid Class schepen....dat betekend dat de ontwerpers daar een shuttle geplaatst hebben...Die aanwezig is onder elke Intrepid Class schip...Niet Voyager specifiek...De schrijvers hebben gewoon niets gedaan met de shuttle.
maar dan blijft het toch raar dat je m nooit ziet beetje slecht weer
hoefden ze ook niet die delta flyer te bouwen
Nee, kijk, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat het niet echt een fout is van Janeway of van Iemand aan boord Voyager, simpel omdat er nooit...maar dan ook nooit gesproken wordt over de shuttle. De shuttle is geïntegreerd in de Intrepid Class schepen...en niet specifiek voyager alleen. Dus for all we know....that shuttle never exists....

(in me hoofd klinkt het echt allemaal zo logisch :*) )
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

De shuttle bestaat niet?

Ben je blind?!?!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Jason B schreef:
Miriam schreef:
Jason B schreef:Nee, daar denk je dan verkeerd, lijkt mij. Het zit in de Intrepid Class schepen....dat betekend dat de ontwerpers daar een shuttle geplaatst hebben...Die aanwezig is onder elke Intrepid Class schip...Niet Voyager specifiek...De schrijvers hebben gewoon niets gedaan met de shuttle.
maar dan blijft het toch raar dat je m nooit ziet beetje slecht weer
hoefden ze ook niet die delta flyer te bouwen
Nee, kijk, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat het niet echt een fout is van Janeway of van Iemand aan boord Voyager, simpel omdat er nooit...maar dan ook nooit gesproken wordt over de shuttle. De shuttle is geïntegreerd in de Intrepid Class schepen...en niet specifiek voyager alleen. Dus for all we know....that shuttle never exists....

(in me hoofd klinkt het echt allemaal zo logisch :*) )
T_C ben jij dat :{
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Jason B schreef:Nee, kijk, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat het niet echt een fout is van Janeway of van Iemand aan boord Voyager, simpel omdat er nooit...maar dan ook nooit gesproken wordt over de shuttle. De shuttle is geïntegreerd in de Intrepid Class schepen...en niet specifiek voyager alleen. Dus for all we know....that shuttle never exists....
Drama e.d. is er in Voyager ook niet, zie je nooit en hebben ze 't ook nooit over. Maar dát is er wel en deze shuttle niet?
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Jason B schreef:
Miriam schreef:
Jason B schreef:Nee, daar denk je dan verkeerd, lijkt mij. Het zit in de Intrepid Class schepen....dat betekend dat de ontwerpers daar een shuttle geplaatst hebben...Die aanwezig is onder elke Intrepid Class schip...Niet Voyager specifiek...De schrijvers hebben gewoon niets gedaan met de shuttle.
maar dan blijft het toch raar dat je m nooit ziet beetje slecht weer
hoefden ze ook niet die delta flyer te bouwen
Nee, kijk, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat het niet echt een fout is van Janeway of van Iemand aan boord Voyager, simpel omdat er nooit...maar dan ook nooit gesproken wordt over de shuttle. De shuttle is geïntegreerd in de Intrepid Class schepen...en niet specifiek voyager alleen. Dus for all we know....that shuttle never exists....

(in me hoofd klinkt het echt allemaal zo logisch :*) )
Nee, inderdaad niet specifiek Voyager, maar wel alle Intrepid-class schepen. Daar hoort Voyager dus WEL bij.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Voyager was toch de eerste van haar klasse? Dan kan, zoals TC eerder al zei, het best zo zijn dat de aerowing nog niet operationeel was. Het zal natuurlijk gewoon zijn dat de schrijvers er niks mee hebben gedaan, omdat ze liever een shuttle in 2 weken wilde bouwen (belachelijk btw. Testen anyone? )
Gebruikersavatar
Henry86
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 709
Lid geworden op: 07 jun 2004, 00:30
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Henry86 »

Het eerste schip van zijn klasse heet volgens mij altijd zoals zijn klasse. In dit geval zou dat dus een USS Intrepid moeten zijn.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Kan ook, of de Intrepid was eerder afgebouwd. (ik verzin ook maar wat :*) )
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

die zie je in Nemesis op de kaart staan als Data en Picard aan het praten zijn.
Gebruikersavatar
wumpus
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 309
Lid geworden op: 06 apr 2003, 22:45
Locatie: Z'Ha'Dum
Contacteer:

Bericht door wumpus »

Ace of Spades schreef:Voyager was toch de eerste van haar klasse? Dan kan, zoals TC eerder al zei, het best zo zijn dat de aerowing nog niet operationeel was. Het zal natuurlijk gewoon zijn dat de schrijvers er niks mee hebben gedaan, omdat ze liever een shuttle in 2 weken wilde bouwen (belachelijk btw. Testen anyone? )
Maar dan was er een risico dat Janeway haar luxe plezierjacht in vlammen op zou gaan! Dat kan toch niet?
Plaats reactie