enterprise dvd box

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Plaats reactie
trekkiedre
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jul 2008, 12:47

enterprise dvd box

Bericht door trekkiedre »

all,ik weet niet of dit het juiste forum is,maar goed. weet iemand het verschil tussen de nieuwe kartonnen box en de oude plastic box? is er verschil in kwaliteit of zo?
de reden van de vraag is dat ik de oude box bezit maar deze is nog niet compleet. heb alleen seizoen 1 en moet de rest9die amper te vinden is) nog aanschaffen
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Re: enterprise dvd box

Bericht door HorckDude »

Voor zover ik weet zijn ze precies hetzelfde, gewoon later uitgebracht en in goedkopere verpakking. Daarom betaal je wat minder.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: enterprise dvd box

Bericht door Nemesis »

trekkiedre schreef:all,ik weet niet of dit het juiste forum is,maar goed. weet iemand het verschil tussen de nieuwe kartonnen box en de oude plastic box? is er verschil in kwaliteit of zo?
de reden van de vraag is dat ik de oude box bezit maar deze is nog niet compleet. heb alleen seizoen 1 en moet de rest9die amper te vinden is) nog aanschaffen

als jij graag de oude boxen wil hebben, betaal je meer. Je kan ze nog wel vinden in de regionale mediamarkt enzo. misschien zelfs via bol. er zijn genoeg plekken.

de nieuwe boxen zijn inderdaad goedkoper. Dit komt omdat de boxen, er in mijn ogen ook minder mooi uitzien. Het is een kartonnetje, dat snel scheurt etc. Verder zitten de dvd's in een dun hoesje. Allemaal net iets minder luxe en mooi. Nu is de vraag waar je voor wilt betalen. Voor de serie, kwaliteit waarin het verpakt zit, of hoe, dat maakt me niet zoveel uit, koop dan de goedkope serie. Wil je pronken met je dvd-setjes, wil je een mooi geheel, ga op zoek naar de originele.

als je een MM in de buurt hebt, vraag er gewoon naar. ze kunnen ze vast bij andere vestigingen vandaan halen, ondanks dat het losse winkels zijn.
Gebruikersavatar
Kor
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 jan 2004, 13:13

Re: enterprise dvd box

Bericht door Kor »

Die nieuwe boxen zien er inderdaad minder duurzaam uit, maar zijn beter betaalbaar. Ik had nog een aantal cadeaubonnen liggen, die heb ik gebruikt om alle vier de seizoenen te kopen.

Waar ik me af en toe wel aan erger zijn de vertalingen, zowel de tekst op de doos als de ondertiteling. Zo werd in één van de afleveringen "target the lead ship" vertaald als "richt op het loden schip". grr. Als ik me goed kan herinneren was dit in Chosen Realm. Volgens mij waren de ondertitels op de TV beter.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: enterprise dvd box

Bericht door captain crash »

Jeh, ik verbaas me er nog over dat daar schijnbaar daadwerkelijk mensen voor betaald worden ;)
Gebruikersavatar
Kor
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 59
Lid geworden op: 13 jan 2004, 13:13

Re: enterprise dvd box

Bericht door Kor »

Zou het wel door mensen gedaan worden? ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: enterprise dvd box

Bericht door captain crash »

jah, ik ken toevallig iemand die het doet. Dat er fouten insluipen is logisch, het moet ontzettend snel. Als het echt goedkoop moet dat doen ze het in India. Hoe dat precies werkt weet ik niet (en wil ik vermoedelijk ook niet weten ;) ).
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Re: enterprise dvd box

Bericht door Tactical_Cube »

Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Re: enterprise dvd box

Bericht door Ronald42 »

Tactical_Cube schreef:http://nl.babelfish.yahoo.com/
Dan krijg je

"richt het loodschip" :lol: |:(
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Re: enterprise dvd box

Bericht door Tactical_Cube »

klopt bijna met de echte ondertiteling toch? :P haha
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

entersheizze dvd box

Bericht door Blind Guardian »

zonde van je geld
Plaats reactie