veronica is dom bezig

Archer, T'Pol, Tucker... Neptune and back in six minutes.

Moderator: Trekscaper

Gebruikersavatar
seven of nine 3
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 253
Lid geworden op: 11 aug 2003, 22:22

veronica is dom bezig

Bericht door seven of nine 3 »

Ik vind het dom de veronica enterprise pas in september weer voortzet.
Want in november komt seizoen 4 al op dvd. ik denk dat veronica hier door kijkers gaat verliezen om dat er ook mensen zijn die liever op de dvds wachten. Verder vind ik dat een zender een serie achter elkaar moet uit zenden en niet 10 afleveringen en dan zegen we doen de ander 12 afleveringen een paar maanden later uit zenden. Ook hier door kunnen ze kijkers verliezen. De kijkcijfers kunnen als enterprise weer terug keert in september veel lager liggen als nu. Veronica doet zich hier zelfs ook schade mee minder kijkers is ook minder geld. dit duit er op dat ik als nog gelijk heb gehad. Veronica heeft geen respect
Voor startrek fans. De hele wereld doet zijn best om enterprise te reden en zei gooien nog even olie op het vuur. Verder ben ik het er niet mee eens dat zoon flut zender als veronica
Enterprise uitzend. Ik had liever gehad dat startrek bij Nederland 2 was gebleven. Verder heb ik ook gemerkt dat de kijkcijfers van startrek series op Nederland 2 vaak veel hoger liggen.
Dan bijvoorbeeld SBS6 RTL5 of VERONICA Ik vraag mij soms af hoe komt dat. Kan het aan het feit liggen dat Nederland 2 startrek niet om de 15 minuten onder breekt voor reclame. Wat ik zeer storend vind. Voorbeeld vroeger haalde startrek op Nederland 2 soms meer dan 500.000 kijkers. Maar toen startrek bij RTL5 liep haalde deze tussen de 100 en 120.000 kijkers een stuk minder dan Nederland 2. En enterprise haalt bij veronica ook maar een paar honderd duizend kijkers. Op Nederland 2 had dat veel hoger gelegen denk ik. Verder vind ik dat de kwaliteit van de Nederlandse tv zenders de laatste jaren achter uit is gegaan. Zenders als NET5 en veronica mochten verdwijnen van mij om dat er naar mijn idee teveel zenders zijn En NET5 en veronica nauwelijks iets bij dragen.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

:roll:
Gebruikersavatar
Mr. Janeway
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 72
Lid geworden op: 08 sep 2004, 19:05
Locatie: Oostrozebeke (België)
Contacteer:

Bericht door Mr. Janeway »

het zou wel beter zijn voor Belgische kijkers (zoals ik) als Enterprise op Nederland 2 zou uitgezonden worden aangezien we hier Veronica niet kunnen ontvangen en op Kanaal 2 slechts aan seizoen 2 zitten ;-(
Gebruikersavatar
Troy
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 259
Lid geworden op: 03 okt 2004, 13:56
Locatie: Nederland

Re: veronica is dom bezig

Bericht door Troy »

seven of nine 3 schreef:Ik vind het dom de veronica enterprise pas in september weer voortzet.
Verdiep je eens wat meer in de feiten voordat je iets dergelijks post. Afbeelding

In de VS zitten er nu zo'n 2 weken tussen twee afleveringen. Als Veronica zou doorgaan elke week een aflevering uit te zenden, zijn over een aantal weken de afleveringen 'op'. Bovendien wordt het uitzenden duurder naarmate je dichter bij het uitzendschema van de VS komt.
Daarom doen ze dit dus.
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

het is stom dat ze Voyager weer alleen op zaterdag uit gaan zenden. ik zat er net zo goed in.

maar dit van Enterprise is gewoon nodig anders hadden ze het echt wel verder uitgezonden.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Lezen is voor sommige mensen echt heel moeiljk he...EMH heeft op MEERDERE plaatsten uitgelegd hoe het komt...maar ik denk dat ie het met liefde speciaal voor jou nog wel een keer doet hoor.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Zeker weer een kloon...


ps.. '7of9 3'. Ga eens naar school ofzo.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

captain crash schreef:Lezen is voor sommige mensen echt heel moeiljk he...EMH heeft op MEERDERE plaatsten uitgelegd hoe het komt...maar ik denk dat ie het met liefde speciaal voor jou nog wel een keer doet hoor.

Ik ben weer te lief vandaag. :-P


Voor alle duidelijkheid: de laatste aflveringen van ENT zijn in de VS momenteel op TV. m.a.w deze episodes moet Paramount nog leveren aan SBS. Gezien het feit dat daar enge tijd overheen gaat en de aflveringen ook nog eens overgezet moeten worden en vertaald is er weinig keus dan de laaste 12 voor een later tijdstip te bewaren.
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ga jij weer de vette trailer/reclamefilmpjes voor ons maken? 8-)
Die zijn bijna cooler dan de serie zelf. :p

Maarre, gaan die hi-fi sets en DVD Boxen er nou echt uit????
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

mr_Vulcan schreef: Maarre, gaan die hi-fi sets en DVD Boxen er nou echt uit????
hoe bedoel je? :o
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Bericht door mr_Vulcan »

Ik heb het over die prijsvragen die je bij die filmpjes altijd krijgt. SMS nu! En dan kun je zo'n Hi-Fi set en TOS DVD BOxen winnen. (Al een half jaar of langer). Ik vraag me af of ze:

1. Heel veel van die dingen hebben
2. Nooit een prijs uitreiken en alleen het SMS en Telefoongeld innen.

Ik denk het laatste. :)
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

lijkt me wel een beetje raar eigenlijk. :P
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

mr_Vulcan schreef:1. Heel veel van die dingen hebben
2. Nooit een prijs uitreiken en alleen het SMS en Telefoongeld innen.

Ik denk het laatste. :)
Ik geloof ook niet echt in de eerlijkheid van dat gedoe :)

Maar zou er niet iets van 'n controleorgaan zijn die daar op toekijkt? Zoniet dan wordt het tijd }:O
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Er is vast wel een controle-orgaan...maar dat zal wel corrupt zijn...weet je meteen waar al die dvd-stes die ze wel echt hadden heen gegaan zijn ;)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Is wel waarschijnlijk...

Is bij TMF ook niet al vaak aangetoond dat al die bel-spelletjes zo nep zijn als maar kan, en dat de 'prijzen' worden verdeeld onder de medewerkers? :P


(Ik wil de West Wing S4 dvd-boxset waar ik een mail-form voor heb ingevuld :()
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

vorig jaar met de meimaand filmmaand hadden ze toen die startrek films uitgezonden. Daar hadden ze toen de complete voyager dvd serie als prijs. Ik had toen een paar keer meegedaan ik heb nix gewonnen maar ze hadden wel netjes elke keer een naam van wie de winnaar was terug gestuurd :)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

MajinSource schreef:vorig jaar met de meimaand filmmaand hadden ze toen die startrek films uitgezonden. Daar hadden ze toen de complete voyager dvd serie als prijs. Ik had toen een paar keer meegedaan ik heb nix gewonnen maar ze hadden wel netjes elke keer een naam van wie de winnaar was terug gestuurd :)
en maar incashen daar bij Veronica door mensen die zich er door laten verleiden >:)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

captain crash schreef:Er is vast wel een controle-orgaan...maar dat zal wel corrupt zijn...weet je meteen waar al die dvd-stes die ze wel echt hadden heen gegaan zijn ;)

Hoe denk je dat ik de Star Trek series compleet heb gekregen op DVD.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

mr_Vulcan schreef:..........Ik vraag me af of ze:

1. Heel veel van die dingen hebben
2. Nooit een prijs uitreiken en alleen het SMS en Telefoongeld innen.

Ik denk het laatste. :)
Ken iemand die bij het bedrijf dat die sms spelletjes voor SBS 6 verzorgde gewerkt heeft. Hij heeft ze geloof ik wel gedaan ook. Zal het hem eens vragen? >:)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

EMH schreef:
captain crash schreef:Er is vast wel een controle-orgaan...maar dat zal wel corrupt zijn...weet je meteen waar al die dvd-stes die ze wel echt hadden heen gegaan zijn ;)

Hoe denk je dat ik de Star Trek series compleet heb gekregen op DVD.
Ik had ook niets ander verwacht :p
T'Vlaming
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2004, 13:21
Locatie: Vlaanderen

Re: veronica is dom bezig

Bericht door T'Vlaming »

seven of nine 3 schreef:Ik vind het dom de veronica enterprise pas in september weer voortzet.
Want in november komt seizoen 4 al op dvd. ik denk dat veronica hier door kijkers gaat verliezen om dat er ook mensen zijn die liever op de dvds wachten. Verder vind ik dat een zender een serie achter elkaar moet uit zenden en niet 10 afleveringen en dan zegen we doen de ander 12 afleveringen een paar maanden later uit zenden. Ook hier door kunnen ze kijkers verliezen. De kijkcijfers kunnen als enterprise weer terug keert in september veel lager liggen als nu. Veronica doet zich hier zelfs ook schade mee minder kijkers is ook minder geld. dit duit er op dat ik als nog gelijk heb gehad. Veronica heeft geen respect
Voor startrek fans. De hele wereld doet zijn best om enterprise te reden en zei gooien nog even olie op het vuur. Verder ben ik het er niet mee eens dat zoon flut zender als veronica
Enterprise uitzend. Ik had liever gehad dat startrek bij Nederland 2 was gebleven. Verder heb ik ook gemerkt dat de kijkcijfers van startrek series op Nederland 2 vaak veel hoger liggen.
Dan bijvoorbeeld SBS6 RTL5 of VERONICA Ik vraag mij soms af hoe komt dat. Kan het aan het feit liggen dat Nederland 2 startrek niet om de 15 minuten onder breekt voor reclame. Wat ik zeer storend vind. Voorbeeld vroeger haalde startrek op Nederland 2 soms meer dan 500.000 kijkers. Maar toen startrek bij RTL5 liep haalde deze tussen de 100 en 120.000 kijkers een stuk minder dan Nederland 2. En enterprise haalt bij veronica ook maar een paar honderd duizend kijkers. Op Nederland 2 had dat veel hoger gelegen denk ik. Verder vind ik dat de kwaliteit van de Nederlandse tv zenders de laatste jaren achter uit is gegaan. Zenders als NET5 en veronica mochten verdwijnen van mij om dat er naar mijn idee teveel zenders zijn En NET5 en veronica nauwelijks iets bij dragen.
Kom in Vlaanderen wonen, dan krijg je geen ander Star Trek series op TV, wordt Enterprise pas uitgezonden als Veronica al aan seizoen 3 zit en wordt je show gestopt begin seizoen 2 om te plaats te maken voor een lullige special van een talentloze Star Academy.
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen tegen een Nederlander, voor een Vlaamse Star Trek fan is Nederland een paradijs. Dus verman je in plaats van te klagen.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Ik heb al een email verstuurd naar de webmaster van Kanaal 2 met de vraag wanneer ze Enterprise gaan hervatten.

Nu ben ik wel geen fan van de serie maar wat ze in de plaats uitzenden is warempel nog slechter. :r
T'Vlaming
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 13
Lid geworden op: 29 nov 2004, 13:21
Locatie: Vlaanderen

Bericht door T'Vlaming »

sonpas schreef:Ik heb al een email verstuurd naar de webmaster van Kanaal 2 met de vraag wanneer ze Enterprise gaan hervatten.

Nu ben ik wel geen fan van de serie maar wat ze in de plaats uitzenden is warempel nog slechter. :r
Ik heb eerst al anderhalf jaar e-mails gestuurd om Enterprise op de buis te krijgen op Kanaal 2. Werd om onder andere reality zo lang in de kast gehouden.
toen kwam het er eindelijk en kwam er zelfs een onverhoopte koppeling aan SG-1. Iets wat ze op Veronica dus al veel langer deden maar in Vlaanderen nooit was aan gedacht. Beide fanbasisen aanspreken.
Want SG-1 diende seizoen 6 en 7 nog in te halen voor dat ze op een deftige manier aan seizoen 8 konden beginnen , vooral om de koppeling met Stargate Atlantis dat ook al in hun bezit is, te maken.
Als ze twee seizoenen SG-1 uitzonden, kon gemakkelijk ook twee seizoenen Enterprise uitgezonden worden. Op die manier waren de twee saaiste seizoenen er toch al door.
Maar neen dus, gooi er Star Academy in, een zoveelste samenvatting van de voorbije week, en laat een Buffy doorlopen dat inmiddels aan zijn tweede of derde rerun begint.
By the way , dit komt in Vlaanderen dan nog allemaal op zondag op buis , rond 18u en niet in prime time op een weekdag zoals Nederland.
Gebruikersavatar
Tpol
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 707
Lid geworden op: 22 apr 2004, 08:34
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door Tpol »

heb echt medelij hoor met jullie (die in vlaanderen wonen)
marre ff over dat ent is gestopt op veronica tja moest er toch eens van komen en wie weet miss gaat veronica ook el eerder uitzenden weer deden ze de vorige keer ook hha ;)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

*zucht*

Zie post van EMH...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ach CC, lezen blijft moeilijk. Vooral voor n00bs
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

lezen, wasda?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Ace of Spades schreef:lezen, wasda?
n00b. :-P :+
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

EMH schreef:
Ace of Spades schreef:lezen, wasda?
n00b. :-P :+
Hoe lees je een nOOb? :?
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

GPS schreef:
EMH schreef:
Ace of Spades schreef:lezen, wasda?
n00b. :-P :+
Hoe lees je een nOOb? :?
Die lees je niet, die begrijp je niet, die zijn hopeloos.
Plaats reactie