ST VI The Undiscovered Country, cloaked en kunnen vuren
Moderator: Dark*staR
-
- Lieutenant
mijn puntMiriam schreef:Maar tijdens VOY ging er wel goed iets mis3rd RemataKlan schreef:Tegenspreek?
Je hebt geen idee waar je het over hebt!
Toen Berman werd aangesteld had hij amper inbreng in het creatieve proces bemoeide hij zich niet eens mee. Dus hoe kan dan Star Trek "richting de hel zijn gevallen"? Dan hebben we het over het begin van TNG seizoen 2.

- Tactical_Cube
- Vice Admiral
toen jij geboren werd ook toch?Miriam schreef:Maar tijdens VOY ging er wel goed iets mis3rd RemataKlan schreef:Tegenspreek?
Toen Berman werd aangesteld had hij amper inbreng in het creatieve proces bemoeide hij zich niet eens mee. Dus hoe kan dan Star Trek "richting de hel zijn gevallen"? Dan hebben we het over het begin van TNG seizoen 2.

-
- Admiral
Wat heeft dat met Startrek te makenTactical_Cube schreef:toen jij geboren werd ook toch?Miriam schreef:Maar tijdens VOY ging er wel goed iets mis3rd RemataKlan schreef:Tegenspreek?

-
- Lieutenant
tsss je gaat toch niet zomaar de grootste (vul zelf maar in) van het forum beledigen!?Tactical_Cube schreef:toen jij geboren werd ook toch?Miriam schreef:Maar tijdens VOY ging er wel goed iets mis3rd RemataKlan schreef:Tegenspreek?

- Ace of Spades
- Fleet Admiral
-
- Lieutenant
Ze zei wat over star trek, ik zag geen enkele persoonlijke belediging van haar kant, en toch stond er opeensAce of Spades schreef:*proestMiriam schreef: Of was dat weer zo'n actie reactie opmerking want in dat geval meld ik het bij Wilson of R2
Niet pesten, anders roep ik me mamma :'( - reactie
Besef wel dat je zulke reacties geheel aan jezelf te danken hebt.
Nix met je aan dr zelf te danken.toen jij geboren werd ook toch?
- CmdrCrichton
- Captain
-
- Admiral
- Ace of Spades
- Fleet Admiral
Zorg eerst maar eens dat je weet waar je het over hebt.startrekfan001 schreef:Ze zei wat over star trek, ik zag geen enkele persoonlijke belediging van haar kant, en toch stond er opeensAce of Spades schreef:*proestMiriam schreef: Of was dat weer zo'n actie reactie opmerking want in dat geval meld ik het bij Wilson of R2
Niet pesten, anders roep ik me mamma :'( - reactie
Besef wel dat je zulke reacties geheel aan jezelf te danken hebt.Nix met je aan dr zelf te danken.toen jij geboren werd ook toch?
-
- Lieutenant
-
- Lieutenant
-
- Lieutenant
- CmdrCrichton
- Captain
- CmdrCrichton
- Captain
- 3rd RemataKlan
- Vice Admiral
-
- Ensign
Crisis, wat kunnen een aantal personen hier een topic compleet om zeep helpen met off-topic geneuzel.
Maar na alle onzin doorgelezen te hebben, heb ik toch nog iets on-topics gevonden.
Is dit trouwens het "officiele" antwoord?
Maar na alle onzin doorgelezen te hebben, heb ik toch nog iets on-topics gevonden.
Ja traceerbaar via z'n uitlaatgassen, maar daar moet een beetje ingenieur toch wel iets op kunnen verzinnen? Ik bedoel een BoP ontwikkelen die gecloaked kan vuren lukt ze wel, maar dat uitlaatgas probleem zouden ze niet kunnen omzeilen/aanpassen??3rd RemataKlan schreef:
Om meteen maar een duidelijk antwoord te geven op de vraag.
Het prototype is niet in massaproductie genomen om de simpele reden dat het niet succesvol was. Het schip bleek uiteindelijk traceerbaar te zijn. En zonder shields kon het niet veel verduren.
Is dit trouwens het "officiele" antwoord?
- The Silencer
- Admiral
- Contacteer:
Re:
Baggerder dan Deep Space Boring gaat het niet. Dan kijk ik nog liever The Motion Picture variant van The Final Frontiernemesis en geef me achteraf een lobotomie.
- X-File
- Vice Admiral
Re: ST VI The Undiscovered Country, cloaked en kunnen vuren
Deep Space Nine kijk ik met zeer weinig geskipte episodes graag nog een keer.
TNG daarentegen... slecht bewaard gebleven. Hooguit 3 a 4 episodes per seizoen die de moeite waard zijn, en dan ben ik genereus.
TNG daarentegen... slecht bewaard gebleven. Hooguit 3 a 4 episodes per seizoen die de moeite waard zijn, en dan ben ik genereus.