Star Trek Movies Remastered

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Star Trek Movies Remastered

Bericht door Mansfeld »

ik weet niet of we het over dezelfde remasterde versies hebben.
De eerste film van Star Trek : 'the motion picture' dus die was helemaal niet remasterd, wat opgepoetst zodat de kleurtjes er weer fris uitzagen, maar voor de rest was het zo origineel als wat!!
Dit gezegd zijnde , daar was ik zelfs blij om. 'k hou wel van originelen zonder dat er digitaal aan geknoeid is.

Een pijnlijke les echter hierbij,: ' The Wrath of Kahn' is eigenlijk helemaal zo goed niet als altijd wel beweerd wordt.

Tweede pijnlijke vaststelling, de special features op deze remasterde versies stellen geen ene fluit voor.
Een zichzelf respecterende dvdbox hoort toch waardige special features te hebben, zelfs al heb je geen zin om er naar te kijken.

Het probleem is, : als je wel zin hebt om er naar te kijken en je merkt dat ze maar half in mekaar geflanst zijn!!

Beter dan helemaal geen special features eropzetten, dat is mijn mening daarover, en moest ik Warner Bros zijn of Paramount of Metro Goldwin Meyer, dan zou dat de te volgen politiek zijn voor alle medewerkers van captain james T Kirk tot Steven Spielberg, zucht,
'k ben me precies weer wat aan het opwinden :) :)
Gebruikersavatar
Khan Noonien Singh
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 43
Lid geworden op: 19 feb 2011, 17:12
Locatie: SS Botany Bay

Re: Star Trek Movies Remastered

Bericht door Khan Noonien Singh »

Guess who? schreef:Kahn :9~
met zn geile borsthaar :*)
O-)
:@
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Movies Remastered

Bericht door Miriam »

Khan Noonien Singh schreef:
Guess who? schreef:Kahn :9~
met zn geile borsthaar :*)
O-)
:@
Pics :lachhuil:
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek Movies Remastered

Bericht door X-File »

Ligt het aan mij, of was er nu juist wel geknoeid met de Motion Picture? Volgens mij was die scene waarin men vanaf de Enterprise naar de kern van V'ger wandelde nieuw, het stuk met de hexagonale tegels die verschenen tijdens de wandeling.

Wrath of Khan... hoewel overduidelijk een van de betere TOS films, vind ik persoonlijk niet de beste. Die eer gaat naar de Undiscoverd Country.

Khan was een dreiging van de week, vreemd dat men over zo'n krakter een hele film willen maken. Nee, in de Undiscovered Country kwam de ware tegenstander van Kirk/de Federatie naar voren: de Klingons. En in tegenstelling tot alle voorafgaande films waren het geen klungelige Klingons, maar waardige tegenstanders.

Jammer dat de Romulans verder nooit zo'n behandeling hebben gehad in de film reeks. Nemesis ging over een totaal onbekend ras (ook al het zwaktebod bij Insurrection) en niet de Romulans zelf. De reboot was wat dat betreft ook niet een echte Romulan dreiging.
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Star Trek Movies Remastered

Bericht door Mansfeld »

@ X-file , was even niet zeker naar welke van de films je verwees. het is te zeggen ik kan ze niet allemaal even goed uit mekaar houden. Maar ik heb het even nagekeken , ja ja zeer zeker. Undiscovered Country is waarschijnlijk wel de beste. First Contact was natuurlijk ook wel goed. En Wrath of Kahn, maar 'k denk dat mijn voorkeur ook naar Undiscovered Country gaat. :)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Movies Remastered

Bericht door Miriam »

the son'a waren inderdaad best onrealistisch :lachhuil:
Plaats reactie