Nemesis Fouten Waslijst

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Nemesis Fouten Waslijst

Bericht door 3rd RemataKlan »

Okee, IMO verdient de film dit, ik zal alvast de eerste 3 voor mijn rekening nemen:

#1 - Er wordt door de Romulan praetor gezegd dat door een alliantie met Shinzon de Empire niet te stoppen is. Maar later wordt gezegd dat de Remans en dus ook Shinzon slaven zijn van de Romulans, dus al onderdeel zijn van de Empire, en zelfs worden gebruikt als soldaten. Dus wat nou 'krachten bundelen'? Dit is hetzelfde als de VS zouden zeggen dat ze samen met Texas niet meer tegen te houden zijn ook al is Texas een lidstaat.

#2 - Waarom gooi je Shinzon, HET bewijsstuk van je geheime kloonoperatie dat je wilt begraven, de Reman mijnen in om te sterven waarbij elke Reman en elke Romulan bewaker kan zien dat hij menselijk is? Als hij dan niet sterft, leidt je hem nog op tot militair bevelhebber. De kans dat Starfleet achter zijn bestaan komt, wordt alsmaar groter en groter.

#3 - Hoe komt slaaf Shinzon aan zijn gigantische grote en zeer zwaar bewapende schip met een supercloak en supervernietigingswapen die de Romulans zelf niet eens hebben?

;)
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Re: Nemesis Fouten Waslijst

Bericht door Albi »

3rd RemataKlan schreef:#3 - Hoe komt slaaf Shinzon aan zijn gigantische grote en zeer zwaar bewapende schip met een supercloak en supervernietigingswapen die de Romulans zelf niet eens hebben?
Stiekum gebouwd :-P
Vind dit persoonlijk niet zozeer een fout alswel een feit dat de makers van de film misschien beter hadden kunnen verklaren.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Re: Nemesis Fouten Waslijst

Bericht door 3rd RemataKlan »

Albi schreef:Stiekum gebouwd :-P
Hoe? Hij was een slaaf, alle Remans waren slaven. Niet alleen had hij dit extreem sterke schip hebben moeten bouwen maar de technologie die het had ook moeten ontwikkelen, de cloak en het massavernietigingswapen. Allemaal in het geheim.
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Waarschijnlijker is dan misschien dat het ontwikkeld is door de Romulans en dat zij het gestolen hebben.
Romulans hebben wel de resources daarvoor en Shinzon zou, nadat hij de macht had gekregen, dat ding da natuurlijk gewoon mogen gebruiken als hij dat wil.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Albi schreef:Waarschijnlijker is dan misschien dat het ontwikkeld is door de Romulans en dat zij het gestolen hebben. Romulans hebben wel de resources daarvoor en Shinzon zou, nadat hij de macht had gekregen, dat ding da natuurlijk gewoon mogen gebruiken als hij dat wil.
Als de Romulans het schip zelfl hadden kunnen bouwen dan hadden ze heel Shinzon niet nodig gehad (Senate scene in het begin van de film). Het schip zag er trouwens ook niet Romulan uit.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 28 mar 2003, 17:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Re: Nemesis Fouten Waslijst

Bericht door Section31 »

3rd RemataKlan schreef:Okee, IMO verdient de film dit, ik zal alvast de eerste 3 voor mijn rekening nemen:

Hele lap tekst
#4 - Picard pakt op gegeven moment een foto van zichzelf, daarop staat hijzelf toen hij nog op de Academy zat, zijn hoofd is kaal. Dat is erg vreemd want in de TNG aflevering Tapestry, in een flashback naar 2327, heeft hij gewoon haar op zijn hoofd.
Het kan natuurlijk dat hij zijn hoofd heeft kaalgeschoren, maar dat lijkt me een vreemde verklaring.
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Romulans kwamen ook met nieuwe schepen in Nemesis en die zagen er gewoon Romulan uit. Sluit echter niet uit dat dit nieuwe schip door hen ontwikkeld kan zijn...

Shinzon was toch gekozen??
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nemesis Fouten Waslijst

Bericht door Nemesis »

Section31 schreef:
3rd RemataKlan schreef:Okee, IMO verdient de film dit, ik zal alvast de eerste 3 voor mijn rekening nemen:

Hele lap tekst
#4 - Picard pakt op gegeven moment een foto van zichzelf, daarop staat hijzelf toen hij nog op de Academy zat, zijn hoofd is kaal. Dat is erg vreemd want in de TNG aflevering Tapestry, in een flashback naar 2327, heeft hij gewoon haar op zijn hoofd.
Het kan natuurlijk dat hij zijn hoofd heeft kaalgeschoren, maar dat lijkt me een vreemde verklaring.
Grootste blunder!! ^^^

ander blundertje
#5 - De Enterprise-E kan extreem veel klappen opvangen in de battle met het reman schip. Zelfs veel dingen functioneren nog terwijl ze al met het schip geramd hebben.
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Veel systemen zullen wel dubbel uitgevoerd zijn plus dat ze dan ook nog verspreid zijn over het schip waardoor ze minder kwetsbaar worden.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Albi schreef:Romulans kwamen ook met nieuwe schepen in Nemesis en die zagen er gewoon Romulan uit. Sluit echter niet uit dat dit nieuwe schip door hen ontwikkeld kan zijn...
Maar als de Romulans het schip zelf hadden ontwikkeld dan hadden ze Shinzon niet nodig. Dan hadden ze zelf met een vlootje van zulke schepen naar de Aarde kunnen gaan.

Ook hadden Romulan schepen altijd een typisch Romulan naam, Shinzon's schip heette de Scimitar wat een Aziaatisch zwaard is.
Albi schreef:Shinzon was toch gekozen??
Shinzon had de macht gegrepen.
Section31 schreef:#4 - Picard pakt op gegeven moment een foto van zichzelf, daarop staat hijzelf toen hij nog op de Academy zat, zijn hoofd is kaal. Dat is erg vreemd want in de TNG aflevering Tapestry, in een flashback naar 2327, heeft hij gewoon haar op zijn hoofd.
Het kan natuurlijk dat hij zijn hoofd heeft kaalgeschoren, maar dat lijkt me een vreemde verklaring.
Inderdaad. Je kunt wel gaan roepen van "kaalgeschoren" maar het feit dat je dit al moet doen, is al vreemd. In alle keren dat we Picard in zijn jonge jaren zagen, had hij haar en altijd een volle bos.
In "Rascals" als Picard een 15 jarige is, voelt ie aan zijn haar als ie in de spiegel kijkt.
In "The First Duty" zegt Boothby "what happened to your hair?"
In "Tapestry" zien we een Picard die net is geslaagd en hij heeft haar.
In "Violations" zien we een oudere Picard die zich ontfermt over Beverly als haar man Jack is omgekomen. Picard heeft nog wat haar op zijn schedel, het is dun maar net genoeg om het te kammen.
Nemesis schreef:#5 - De Enterprise-E kan extreem veel klappen opvangen in de battle met het reman schip. Zelfs veel dingen functioneren nog terwijl ze al met het schip geramd hebben.
Uh nee, een hoop cruciale systemen deden het al heel snel niet meer.
Met één voltreffer wordt de warp drive uitgeschakeld.

Vervolgens gaan de transporters offline net als Picard getransporteerd is ah toevallig zeg. Maar Geordi de shuttles hebben ook transporters!

De self-destruct is offline, dit was al buitengewoon achterlijk in VOY "Basics" en nu is dat nog steeds het geval.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 19 apr 2003, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Geordi is niet slim genoeg om daar aan te denken :-P

#6 Je zag draadjes in de phaser rifle van Picard (toen hij die als knuppel gebruikte in in tween brak), in de 24e eeuw hadden ze toch isolinear chips en eps conduits, en geen goedkope draadjes net als in een radio uit 1970???
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

3rd RemataKlan schreef:
Albi schreef:Romulans kwamen ook met nieuwe schepen in Nemesis en die zagen er gewoon Romulan uit. Sluit echter niet uit dat dit nieuwe schip door hen ontwikkeld kan zijn...
Maar als de Romulans het schip zelf hadden ontwikkeld dan hadden ze Shinzon niet nodig. Dan hadden ze zelf met een vlootje van zulke schepen naar de Aarde kunnen gaan.

Ook hadden Romulan schepen altijd een typisch Romulan naam, Shinzon's schip heette de Scimitar wat een Aziaatisch zwaard is.
Albi schreef:Shinzon was toch gekozen??
Shinzon had de macht gegrepen.
Nadat Shinzon de macht had gegrepen kon hij dus gebruik maken van dat schip (dat moet dan net klaar zijn geweest ofzo) nog voordat de Romulans ermee naar Aarde zouden gaan. En wie zegt dat de Romulans van plan waren om het leven op Aarde te vernietigen, misschien was dit wel een plan van Shinzon alleen, en omdat hij op dat moment de machtigste persoon in het Romulaanse rijk is kan hij doen en laten wat hij wil.

Misschien heeft Shinzon (een mens immers) het schip wel die naam gegeven...
sonix666
Ensign
Ensign
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 jun 2002, 20:16

Bericht door sonix666 »

#1 - Er wordt door de Romulan praetor gezegd dat door een alliantie met Shinzon de Empire niet te stoppen is. Maar later wordt gezegd dat de Remans en dus ook Shinzon slaven zijn van de Romulans, dus al onderdeel zijn van de Empire, en zelfs worden gebruikt als soldaten. Dus wat nou 'krachten bundelen'? Dit is hetzelfde als de VS zouden zeggen dat ze samen met Texas niet meer tegen te houden zijn ook al is Texas een lidstaat.
Slaven zijn kun je niet echt samenwerking noemen. Texas is een lidstaat maar wordt niet onderdrukt en gedwongen om te werken voor Amerika.
#2 - Waarom gooi je Shinzon, HET bewijsstuk van je geheime kloonoperatie dat je wilt begraven, de Reman mijnen in om te sterven waarbij elke Reman en elke Romulan bewaker kan zien dat hij menselijk is? Als hij dan niet sterft, leidt je hem nog op tot militair bevelhebber. De kans dat Starfleet achter zijn bestaan komt, wordt alsmaar groter en groter.
Tsja, dat is in veel films zo. Niet logisch in het echt, maar wel een noodzaak voor films. Welke gek probeert Batman nou iedere keer weer een ontzettend langzame dood te geven waardoor ie telkens genoeg tijd heeft te ontsnappen? Dat soort scenes zijn effectief onder de loep genomen in Austin Powers. ;)
#3 - Hoe komt slaaf Shinzon aan zijn gigantische grote en zeer zwaar bewapende schip met een supercloak en supervernietigingswapen die de Romulans zelf niet eens hebben?
In de film zeggen ze, meen ik, dat ze die tijdens de jaren van onderdrukking in het geheim hebben ontwikkeld.
Hoe? Hij was een slaaf, alle Remans waren slaven. Niet alleen had hij dit extreem sterke schip hebben moeten bouwen maar de technologie die het had ook moeten ontwikkelen, de cloak en het massavernietigingswapen. Allemaal in het geheim.
Tsja, Irak wordt ook continu in de gaten gehouden, maar zelfs nu tijdens de oorlog is nog niet bewezen dat ze daadwerkelijk chemische wapens. Die discussie wil ik verder niet gaan voeren, maar ik geef het even als voorbeeld dat iets in het geheim doen best gemakkelijk gaat als de Amerikanen gelijk hebben. ;)
#5 - De Enterprise-E kan extreem veel klappen opvangen in de battle met het reman schip. Zelfs veel dingen functioneren nog terwijl ze al met het schip geramd hebben.
Regel een, zorg dat je backup systemen hebt. Net zoals dat bedrijven een operationele server als backup hebben, verwacht ik helemaal dat een oorlogs/onderzoekstuig dat heeft.

Het enige wat ik altijd grandioos grappig vind is dat als Star Trek schepen geraakt worden in de schilden waar dan ook dat op de brug de vonken overal vanaf spatten. Als dat door een energieschok komt dan moeten die computerchips toch enorm veel kunnen doorstaan of ze hebben er duizenden als backup in die computers zitten. ;) [/quote]
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Albi schreef:Nadat Shinzon de macht had gegrepen kon hij dus gebruik maken van dat schip (dat moet dan net klaar zijn geweest ofzo) nog voordat de Romulans ermee naar Aarde zouden gaan.
Shinzon zegt dat hij het schip heeft laten bouwen.
Albi schreef:Misschien heeft Shinzon (een mens immers) het schip wel die naam gegeven...
Shinzon zag niet als een Mens maar als een Reman. Hij wilde zelfs al het leven op de Aarde vernietigen!
sonix666 schreef:Slaven zijn kun je niet echt samenwerking noemen. Texas is een lidstaat maar wordt niet onderdrukt en gedwongen om te werken voor Amerika
Doet er niet toe. De Remans waren al onderdeel van het Romulan Star Empire. Net als Texas onderdeel is van de Verenigde Staten.
sonix666 schreef:Tsja, dat is in veel films zo. Niet logisch in het echt, maar wel een noodzaak voor films. Welke gek probeert Batman nou iedere keer weer een ontzettend langzame dood te geven waardoor ie telkens genoeg tijd heeft te ontsnappen? Dat soort scenes zijn effectief onder de loep genomen in Austin Powers.
Dit was niet de held een langzame, pijnlijke dood geven maar belangrijk bewijsmateriaal vernietigen om een mogelijke oorlog met de Federatie te voorkomen.
sonix666 schreef:In de film zeggen ze, meen ik, dat ze die tijdens de jaren van onderdrukking in het geheim hebben ontwikkeld.
Hoe? Ze zijn slaven. Hun thuisplaneet ligt in het Romulan thuisstelsel.
sonix666 schreef:Tsja, Irak wordt ook continu in de gaten gehouden, maar zelfs nu tijdens de oorlog is nog niet bewezen dat ze daadwerkelijk chemische wapens. Die discussie wil ik verder niet gaan voeren, maar ik geef het even als voorbeeld dat iets in het geheim doen best gemakkelijk gaat als de Amerikanen gelijk hebben.
Irak ligt niet in de VS terwijl Remus in het Romulan THUISstelsel ligt en Shinzon's zogenaamde geheime basis ook in Romulan ruimte zal moeten liggen. Irak wordt niet onderdrukt door de VS.
sonix666 schreef:Regel een, zorg dat je backup systemen hebt.
Jammer dat Starfleet niet aan gedacht hebben toen het de Enterprise-E aan het bouwen was.
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

3rd RemataKlan schreef:
Albi schreef:Nadat Shinzon de macht had gegrepen kon hij dus gebruik maken van dat schip (dat moet dan net klaar zijn geweest ofzo) nog voordat de Romulans ermee naar Aarde zouden gaan.
Shinzon zegt dat hij het schip heeft laten bouwen.
Dat zei ik eerder ook al maar toen klopte dat volgens jou niet :{
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik wist niet meer of Shinzon zei dat hij het schip had laten bouwen. :o
Daarom ging het een beetje mis en kwam het idee dat de Romulans het mogelijk zelf hadden gebouwd. ;)

Als ik zo de posts terug lees, zie ik niet dat ik zeg dat je het fout hebt door te zeggen dat Shinzon het schip heeft laten bouwen. Ik vraag me dus alleen af hoe hij dat heeft kunnen doen.
Gebruikersavatar
onok
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 129
Lid geworden op: 12 dec 2002, 18:56
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door onok »

boeiend :) tis toch een kewl schip, dr zitten zoveel fouten in het startrek universe,a ls je die echt allemaal wil ontleden ben je echt jaren bezig :p
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nou het aantal fouten is de laatste jaren wel erg gestegen...
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Lijkt me ook niet makkelijk om nu nog een story te schrijven,
die perfect klopt met de hele ST voorgeschiedenis.
Alhoewel er (kwa kennis) hier op dit forum wel enkele goeie rondzwerven..... ;)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

sonpas schreef:Lijkt me ook niet makkelijk om nu nog een story te schrijven,
die perfect klopt met de hele ST voorgeschiedenis.
Goh en Star Trek boekenschrijvers kunnen het wel. De logica ook weer he:
'Star Trek is niet goed meer omdat het niet meer goed kan zijn'.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Als de ST-boekenschrijvers werkelijk zo goed zijn, stel ik me
de vraag waarom ze dan niet de scripts schrijven van de
films of serie's.
Of is dat wel het geval? :?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

sonpas schreef:Als de ST-boekenschrijvers werkelijk zo goed zijn, stel ik me de vraag waarom ze dan niet de scripts schrijven van de
films of serie's.
Boeken schrijven en scripts schrijven zijn wel twee verschillende dingen.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Ohja, ik dacht dat van de beste films toch meestal eerst
een boek uit was, waar dan de film op gebasseerd is?
Dus lijkt het mij perfect mogelijk, of niet?
Gebruikersavatar
Tom
Commander
Commander
Berichten: 1728
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:05
Locatie: Barneveld

Bericht door Tom »

even off-topic:
Kun je een zin niet telkens midden in afbreken? Dat leest heel irritant.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

boeken hebben het voordeel dat ze niet zo'n grote commerciele druk hebben om geld te verdienen, wat films wel hebben....

bovendien zien er net zoveel goede films die niet op een boek gebaseerd zijn als goede films die wel op een boek gebaseerd zijn, daarnaast zijn er genoeg slechte films die op een boek gebaseerd zijn....
maw. die opmerking slaat nergens op...


een boek verfilmen is makkelijker gezegd dan gedaan, kijk bv. naar lotr, hele stukken worden weggeknipt en alles wordt versimpelt om te zorgen dat het boek in (pak em beet) 10 uur verfilmt kan worden, maw. er zou een star trek film moeten komen van minstens 3 uur....
niet als het aan B&B ligt! dat is niet commercieel genog en kan wel eens een intilegente verhaallijn hebben waarbij je na moet denken(help)
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Punisher schreef:en kan wel eens een intilegente verhaallijn hebben waarbij je na moet denken(help)
Daarvoor hebbeb ze toch Yoyager en Enterprise (ik heb niks tegen die series, wel tegen de verhaallijnen, of wat op verhaallijnen moet lijken)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Nemesis Fouten Waslijst

Bericht door mr_Vulcan »

[quote=
[b]#5 -[/b] De Enterprise-E kan extreem veel klappen opvangen in de battle met het reman schip. Zelfs veel dingen functioneren nog terwijl ze al met het schip geramd hebben.[/quote]

Ja hallo! Eerst zijn er mensen die zeuren dat als een schip geraakt wordt en er vonken afvliegen dat die bak niks kan hebben, en dan gaat de Ent-E lang mee is het nog niet goed!

(moest er ff uit)
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Foutjes foutjes foutjes. Ach ja, zo kan ik dat hele verdomde Genesis project uit 'The Wrath Of Kahn' en de daaropvolgende film, ook zien als een stom te makkelijk project wat nooit never nooit kan. Hebben we toen ooit zitten klagen? :{
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Mr Hayes schreef:Foutjes foutjes foutjes. Ach ja, zo kan ik dat hele verdomde Genesis project uit 'The Wrath Of Kahn' en de daaropvolgende film, ook zien als een stom te makkelijk project wat nooit never nooit kan. Hebben we toen ooit zitten klagen? :{
En warp kan ook niet...
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Nou, gelukkig is het 'warp idee' wel IETS overtuigender ter wereld gebracht hoooor. Toch? :-P
Gesloten