Wat verwacht jij van Nemesis?

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Wat verwacht je van Nemesis?

Ik verwacht een regelrecht kassucces.
12
22%
Ik verwacht een prachtige film voor trekkies, maar niet voor niet-trekkies.
18
33%
Ik verwacht dat het een aardige film gaat worden.
13
24%
Ik verwacht geen groot succes.
6
11%
Ik verwacht dat het de grootste flop van 2002 gaat worden.
2
4%
Ik durf er echt geen uitspraak over te doen.
3
6%
 
Totaal aantal stemmen: 54

Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Dr. Pulaski schreef:Ik doelde op iemand anders... :-D
Oke, Trip dan die Seven of Chakotay met gel insmeert. ;)
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Oke, Trip dan die Seven of Chakotay met gel insmeert.
kan ook leuk zijn...maar ik dacht toch aan iemand anders...hint: Ze viel aan het einde van een seizoen in een turboliftshaft en niemand heeft ooit nog van haar gehoord er na...LOL
Laatst gewijzigd door Dr. Pulaski op 19 jun 2002, 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Ehm die quote liep een beetje mis...
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Afbeelding

Zit er niet voor niets. 8-)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

sorry hoor ik weet alleen een algemene verhaallijn.. picard gaat naar remus..en komt daar een dubbelganger tegen die hem gijzelt en er is een trouwerij...

de rest van het verhaal is misschien gepubliceert.. maar er klopt vast geen bal van... rematklan.. volgens mij ben jij geen startrek fan.. een fan loopt niet alles zo gigantisch af te kraken... je beredeneert het allemaal wel leuk... maar doe alsjeblieft niet zo vergezocht... als ik ergens een hekel aan heb.. dan is het zoiets...

Ik ga niet naar lord of the rings.. dat zuigt...vind ik.. nou james bond ga ik ook naar toe, maar wil je soms zeggen dat de mensen maar 1 film mogen zien...?? ik ga waarschijnlijk ook naar sjakie chan.. waarom.. omdat dat ook een leuke film is(ken shanghai noon) dus.. jah.. dat wordt wel mooi... je kan alles kijken.,. dus ook nemesis
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef:sorry hoor ik weet alleen een algemene verhaallijn.. picard gaat naar remus..en komt daar een dubbelganger tegen die hem gijzelt en er is een trouwerij...

de rest van het verhaal is misschien gepubliceert.. maar er klopt vast geen bal van... rematklan.. volgens mij ben jij geen startrek fan.. een fan loopt niet alles zo gigantisch af te kraken... je beredeneert het allemaal wel leuk... maar doe alsjeblieft niet zo vergezocht... als ik ergens een hekel aan heb.. dan is het zoiets...
:shake:

Je weet er dus geen zak vanaf maar gaat mij dan nog eens veroordelen ook nog? Lekker is dat.

'Er klopt vast geen bal van' :roll:

Jaja, de scripts die al online stonden voordat veel interviews en de ET Online clips er waren kloppen met datgene wat te lezen is in de interviews, officiële informatie en ET clips!!!

Oh maar Nemesis zegt dat er geen bal van klopt vlak nadat ie heeft bekend dat ie er bar weinig van afweet dus zal het zo wel zijn...

Nemesis, die er amper iets van afweet, 2 kleine dingetjes maar weet, vind wel dat hij zich lyrisch mag uitlaten over de film maar iemand die hele scripts heeft doorgelezen en kijkt naar het andere Berman werk mag er niets van zeggen tenzij hij/zij net zo lyrisch is als Nemesis...
Nemesis schreef:Ik ga niet naar lord of the rings.. dat zuigt...vind ik.. nou james bond ga ik ook naar toe, maar wil je soms zeggen dat de mensen maar 1 film mogen zien...?? ik ga waarschijnlijk ook naar sjakie chan.. waarom.. omdat dat ook een leuke film is(ken shanghai noon) dus.. jah.. dat wordt wel mooi... je kan alles kijken.,. dus ook nemesis
Ja, jij gaat misschien naar 3 films in 1 maand (en het akn ook zijn dat de films hier in NL met wat meer spreiding uitkomen) maar heel veel mensen doen dat niet. Die gaan maar 1 keer in de maand naar de bioscoop, moet wel leuk blijven he.

Het zal niet de eerste keer zijn dat een film, zelfs een grote film, ondergesneeuwd wordt door concurrentie.

Als iedereen naar bijna elke film in de bioscoop zou gaan als jij doet dan zou het niets uitmaken wanneer een film uitgebracht wordt maar de meeste mensen gaan niet naar bijna elke film in de bioscoop.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

sorry hoor, maar Generations en First Contact en Insurrection zijn goede films.. dus jah.. bermans werk is wel goed..

ennuh wie zegt dat het script klotp.. i kzei btw in zijn algemeenheid...

waaar moet het volgens jouw dan om gaan.. sorry hoor, je hoeft echt niet lirisch te zijn, maar hoe kan jij jezelf nu een startrek fan noemen als je alles van startrek ook maar loopt te mierenneuken en af te zeiken en te kraken.. das toch niet leuk.. geniet er gewoon van..
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Advies: Ga zo'n 1 a 2 keer peer jaar lekker hard in op het commentaar van 3rd Remata Klan. Als je het vaker doet, wordt het van jouw eigen kant een gefurstreerd zooitje. Toen ik op m'n enkele zinnen kritiek weer een berg goed kloppende, grammaticaal uitstekend in elkaar zittende TrekkieZOOI om m'n kop geslingerd kreeg van 3rd Remata Klan dacht ik: ach laat hem ook maar. Misschien moet je deze persoon folteren wil je hem wijs maken dat Star Trek een vermakelijk stuk science fiction is, en dat er ook binnen de Star Trek franchise veel veranderingen optreden.

Maar Mr. Hyes: HOU JIJ HET NU OOK KORT, WANT JIJ WIL TOCH NIET OP DEZE GEOBESEDEERDE TREKKIE LIJKEN? Nee, je hebt gelijk, ik zal NU stoppen, om de eer voor mezelf te houden en om een doodnormale jongen te zijn die GEEN overgeobsedeerde Trekkie is.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Mr Hayes schreef:Advies: Ga zo'n 1 a 2 keer peer jaar lekker hard in op het commentaar van 3rd Remata Klan. Als je het vaker doet, wordt het van jouw eigen kant een gefurstreerd zooitje. Toen ik op m'n enkele zinnen kritiek weer een berg goed kloppende, grammaticaal uitstekend in elkaar zittende TrekkieZOOI om m'n kop geslingerd kreeg van 3rd Remata Klan dacht ik: ach laat hem ook maar.
Waarom kom je eigenlijk op deze board? Om te spammen?
Mr Hayes schreef:Misschien moet je deze persoon folteren wil je hem wijs maken dat Star Trek een vermakelijk stuk science fiction is, en dat er ook binnen de Star Trek franchise veel veranderingen optreden.
Exact hetzelfde kan worden gezegd over de James Bond franchise, ik heb jou daar enkele serieuze vragen over gesteld maar een serieus antwood terugkrijgen is teveel gevraagd.

Wat als ze voor James Bond de acteur Jean-Claude van Damme zouden casten? Wat als ze dan van James Bond een Fransman maakte die voor de Franse geheime dienst gaat werken? Vervolgens maken ze van James Bond een homofiel die niets heeft met vrouwen maar ook niets klaarmaakt bij de mannen (erectieproblemen = vernederend voor het JB personage) en is hij nooit getrouwd geweest.

Dit zijn allemaal 'veranderingen, zijn die dan ook goed?

Je hebt het over een 'vermakelijk stuk science fiction' maar zoals iedereen hoort te weten, heb je in alles verschil van kwaliteit.
Mr Hayes schreef:Maar Mr. Hyes: HOU JIJ HET NU OOK KORT, WANT JIJ WIL TOCH NIET OP DEZE GEOBESEDEERDE TREKKIE LIJKEN? Nee, je hebt gelijk, ik zal NU stoppen, om de eer voor mezelf te houden en om een doodnormale jongen te zijn die GEEN overgeobsedeerde Trekkie is.
Ik ga serieus in op jouw posts en ik wordt dan uitgemaakt voor GEOBESEDEERDE TREKKIE. :roll:

Nogmaals hoe kan een acteur met zijn acteerwerk het verhaal (=schrijfwerk) veranderen? Acteren en schrijven zijn twee totaal verschillende dingen.

Noem eens wat goede films op met slechte scripts maar met een goede cast.
Misschien doe je dat niet omdat erk geen goede films met een slecht script zijn!

Het script en de cast zijn wel de twee belangrijkste zaken voor een film.

Het script zorgt voor het verhaal, de dialogen en de personages, de acteurs geven gestalte aan die personages en beelden het verhaal uit.

Er zijn goede films en TV afleveringen (ook van Star Trek) die simpelweg gaan over 2 of meer personages die in een ruimte met elkaar praten, meer niet! Gewoon acteurs die hun werk goed doen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

3rd RemataKlan schreef:
Noem eens wat goede films op met slechte scripts maar met een goede cast.
Mars Attacks
Lord Of The Rings
Titanic

:-D
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Thanks Bas :-D . Ik ga ook niet meer op hem in praten.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Mr Hayes schreef:Thanks Bas :-D . Ik ga ook niet meer op hem in praten.
Wwaarom flikker je niet gewoon op? Ik stel serieuze vragen aan jou maar reageren ho maar...
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

TERING zeg wat is dit: |:(

Nou dit is nou een forum.
  • Waar de meeste het niet met elkaar eens zijn....
  • omdat iedereen een eigemening heeft....
  • waarover weer gediscuZEURT kan worden.....
  • Je hebt natuurlijk ook mensen die stomweg disscussies uit de weg lopen....
  • (hello this is an disscussion-forum :roll:)
En o ja idereen loopt 3rd ramata wel af te zeiken maar hij is wel de enige die zijn mening goed onderbouwd..... en nog eens bereid is om over te discussieren ook.

Heb je geen zin in discussies ga je maar naar msn of the mess-hall ;)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef:sorry hoor, maar Generations en First Contact en Insurrection zijn goede films.. dus jah.. bermans werk is wel goed..
:roll:

Generations
Nimoy en McCoy haakten af, hun tekst werd ietwat aangepast voor Scotty "I have a theory" en Dokter Chekovu.
De hele crew bestaat uit idoten. Elke tragedie in de film kon voorkomen worden door de Nexus. Picard had verder terug in de tijd kunnen gaan om zijn familie te waarschuwen en Soran al te arresteren toen op de Ent-D was. Amargosa had dan nog bestaan. Maar wat doet Picard? Hij maakt een ongeloofelijk domme, tactische beslissing. 5 minuten voor de lancering van de raket ga ik terug! IDIOOT!

Riker, Data en de hele Brug crew 'vergeten' dat de shield frequenties kunt aanpassen, iets wat als EERSTE wordt gedaan als iemand door je shields heen schiet (TNG, DS9, VOY). Zelfs zonder shields had de Ent-D, het VLAGGESCHIP, van zo'n stokoude BoP moeten kunnen winnen. Alle phasers en full spread torpedoes, het schip kan vanuit elke lanceerder er VIJF tegelijk afschieten. Maar nee, er moet een debiele technobabble manier moeten worden gevonden waardoor die BoP met 1 torpedoe gericht op de warp core vernietigd wordt. Ook leuk is dat Riker een full spread wilde en Worf maar ÉÉN torpedo afvuurde!

Kirk's eerste doodscene was zo dieptriest dat ie opnieuw gefilmd moest worden wat een onverwachte aanslag was op het budget.

Ze waren met het filmen over het budget gegaan, FX shots moesten worden hergebruikt (BoP explosie -> ST6), Jerry Goldsmit kon niet meer worden betaald dus ga je voor de goedkope Dennis McCarthy die ook nog eens precies weet hoe het eraan toe gaat onder Berman's restricties met muziek.

First Contact
Na het leven en dood verhaal wat teveel hooi op de vork was en resulteerde in een grote rotzooi kozen Moore en Braga voor een recht toe recht aan actiespektakel. Ze wilden tijdreizen, Berman wilde de Borg. Combinatie werd gemaakt.

First Contact heeft alleen maar problemen in het script. Er wordt teruggevallen op de oude cliches, de Aarde is in groot gevaar, alleen de Ent crew kan er iets tegen doen, tijdreizen komt aan bod. Continuity gaat er ook aan met de komst van de Borg Queen. Een collectief bewustzijn met een individuele leider. Het had nog gekund als het collectief een lichaam aannam als er iemand gemarteld/gebroken moest worden (Data, Seven in Dark Frontier) maar waarom geeft die Queen dan bevelen? En waarom als zij sterft, slaan alle Borg aan boord op tilt? Locutes was niet eens een individu en hij moest alleen maar de Queen's vriendje zijn.
Het aantal dekken verschilt ook (24 of 26, in een Nemesis script wordt er verwezen naar deck 29!).

Het is wederom een Picard-Data verhaal. Deze keer is Geordi, Riker's sidekick, in Generations ging ie nog met Data om. Andere personages (zoals Troi en met name Crusher) krijgen weer weinig te doen. Waarom kon Crusher niet de Lily scene in de Observation Lounge spelen? Picard waarvan je dacht dat hij zijn haat jegens de Borg (voor een groot deel) kwijt was na "I'Borg" gaat hier als een bezetene tekeer. Ook dat Starfleet hem niet wil hebben maar hem wel hoofd maakte van een taskforce in "Descent".

Ondanks de problemenn in het script is de film toch leuk om naar te kijken.

Insurrection
Braga en Moore willen niet, Piller wel. Hij komt met 2 ideeën, 1 is een donkere film waarbij Picard gedwongen wordt Data te doden de andere is een lichtee Fontein van Verjonging. Berman en Paramount vinden optie 1 goed, Stewart wilt 2. En toen ging alles bergafwaarts.

Zowat elke Paramount executive heeft wat aan te merken, het script wordt continu herschreven, steeds dommer gemaakt tot we de verwaterde versie krijgen die uiteindelijk op het scherm te zien is. Het is allemaal een beetje te lollig, een hoop geforceerde humor (Picard's mambo, Data's boobs, Worf's puist), de personages zelf zijn ook niet echt wat je noemt, Picard gaat tenminste niet als een bezetene tekeer maar het is wel weer gung ho Picard, Data lijkt enkele seizoenen te zijn teruggezet in groei, Worf wordt vernederd.

Het hele verhaal zakt weg tot een schoolplein scheldpartijtje. Er wonen maar 600 Ba'Ku op de planeet en Starfleet denk dat het normaal is, het is een duidelijk teken dat ze niet van die planeet vandaan komen. De Ba'Ku zijn ook zo heerlijk prekerig met hun anti-technologie instelling. Hmm, een bijl is ook een vorm van technologie, ze deden dan wel een hoop met de hand maar wel met behulp van gereedschappen! En hoe konden ze Data repareren zonder geavanceerde gereedschappen? Ze zijn zo verlichtend dat ze besloten om al die helende kracht voor zichzelf te houden, waarom konden de Ba'Ku de wel wat technologie wilden (Son'a) niet aan de andere kant van de planeet gaan wonen? Starten ze toch gewoon hun eigen kolonie.

En waarom is Starfleet eigenlijk in zee gegaan met een volk dat Ketracel White maakt? En waarom zou het Dominion de produtie van Ketracel White uit handen geven aangezien ze je met White de controle kunt hebben over de Jem'hadar? Waarom had dat holo-schip een een cloack? Als er iemand eens heel diep in dat meer gaat duiken, zonder zuurstoffles en duikbril, (beetje moeilijk te maken zonder technologie...) Waarom denkt de Federatie dat de planeet van hen is? Omdat het simpelweg in hun ruimte ligt? Lekker is dat...

De tijd in de film klopt ook niet. Picard zegt zodra ze de Briar Patch binnengaan (= verlies communicatie), dat Riker en Troi 2 dagen de tijd hebben om alles te leren over de Son'a en de Ba'Ku. Maar als Riker teruggaat met de Enterprise om contact te maken met de Federatie Council is ie NIET 4 dagen weg. (2 heen en 2 terug)

Het gevecht tussen de Enterpris-E en 2 Son'a schepen is te triest voor woorden.
De Enterprise-E, het VLAGGESCHIP van de Federatie kan niet op tegen 2 schepen van een klein groepje tuig!

Broken Trigger Finger Riker schiet niet meteen terug maar gaat op volle kracht vooruit waardoor het schip beschadigd raakt. Pas als de Enterprise-E zware klappen heeft gehad en de warp core kwijt is, besluit de lul eindelijk terug te vechten. En het moet natuurlijk op een technobabble manier. Gas inslaan, vrij laten op de Son'a schepen en dan aantsteken. 1 Son'a schip wordt vernietigd, 1 Son'a schip zwaar beschadigd en de al beschadigde Enterprise wordt heen en weer geslingerd.

Even voor de goede orde. 1 Son'a schip wordt vernietigd door een chemische reactie. Gewoon gas wat aangestoken wordt. Maar een materie/antimaterie explosie komt niet eens door de shields heen? :roll:
Het andere schip raakt zwaar beschadigd en gaat bijna over de helft als een langzaam bewegend brokstuk tegen hem aan botst. Maar een zeer snel bewegende quantum torpedoe die bij botsing een M/AM explosie veroorzaakt brengt geen zware schade toe. :roll:

De Enterpris-E had met vollge wapens die 2 schepen zo op moeten blazen.

Later kan de Enterprise met 1 phaser shot van de onderbuik array een ander Son'a schip flinke schade toebrengen. :roll:

De FX waren ook niet wat je noemt. Dat huisdiertje en holoschip zag er goed uit maar de aanval op het Ba'Ku dorp en die kleine drones niet. Die drones waren zo duidelijk blue screen werk. De Briar Patch was ook niet zo best, die planeet leek daar niet te zijn, de Enterprise zag er 'plat' uit toen het in normale ruimte vloog, soms bewogen de schepen zich wat schokkerig. En de explosies bij het Enterprise gevecht waren overduidelijk CGI. De FX in latere DS9 en VOY seizoenen zagen er beter uit.

Jerry Goldsmith deed maar middelmatig werk met de soundtrack.
Nemesis schreef:ennuh wie zegt dat het script klotp.. i kzei btw in zijn algemeenheid...
Het verhaal in het script klopt! Het klopt met de officiële informatie, het klopt met de interviews, het klopt met ET Online clips. Als ze alle foute dingen die hier opgenoemd zijn, zouden veranderen krijg je een totaal andere film dus ook een totaal ander script.
Nemesis schreef:waaar moet het volgens jouw dan om gaan..
DS9 gaf zowat de setup voor de film! John Logan zei nog dat hij de Romulans een interessant ras vond en een goede en waardige tegenstander voor de Ent crew. En waar komt die hack mee? De nosferatu, trol-acthige Remans geleidt door Kloon-Picard met Kloon-Data als sidekick. :shake:


"The Dominion will be forced back to the Gamma Quadrant. The Cardassian Empire will be occupied. The Klingon Empire will spend the next ten years recovering from the war and won't pose a serious threat to anyone. That leaves two powers to vie for control of the quadrant - the Federation and the Romulans."

"This war isn't over and you're already planning for the next"

"Well put"

-- Sloan & Bashir, "Inter Arma Enim Silent Leges.

Nemesis schreef:sorry hoor, je hoeft echt niet lirisch te zijn, maar hoe kan jij jezelf nu een startrek fan noemen als je alles van startrek ook maar loopt te mierenneuken en af te zeiken en te kraken.. das toch niet leuk.. geniet er gewoon van..
jij hebt het script niet eens gelezen en weet ook amper iets van het verhaal af maar denkt wel in de positie te zijn om te beweren dat ik aan het 'mierenneuken', 'af te zeiken' en 'af te kraken' ben. Bah bah! Lees eerst het script eens en kom dan terug...

Die dingen die ik heb opgenoemd, over wat er allemaal terugkomt uit de vorige films staat zo precies in het script, verschillende dingen zijn ook al bevestigd in interviews en clips! Dus hoe kan nou zulke dingen opnomen, mierenneuken zijn? :roll:

Jij zou eigenlijk best wel een goede pro-Israelische jood zijn. Je geeft wat kritiek op Israelisch regeringsbeleid, dan ben je een ant-semiet. Je hangt een Palastijne vlag buiten dan ben je een antisemiet. (grappig is dat een semiet ook Arabisch is :lol: )
Je geeft ergens kritiek op wat jij goed vind/niet eens mee bent, en je bent anti...
Nemesis schreef: Mars Attacks
Lord Of The Rings
Titanic
Mars Attacks was een geweldige parodie op de jaren 50 invasie films.
Titanic was een simpel 13 in een dozijn romantisch verhaaltje gesitueerd op de zinkende Titanic, ik vond de film helemaal niet goed.
Lord of the Rings heb ik niet gezien, zou ook niet weten wat er mis is met het verhaal dan...
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Nemesis schreef:sorry hoor, maar Generations en First Contact en Insurrection zijn goede films.. dus jah.. bermans werk is wel goed..
Ik merkte pas op dat er in generations een grote fout zit.

in het begin gaat kirk dood (waar scotty bij is)

Later in de tijd zeg maar de TNG-serie (dus eerder gemaakt) zien we in de aflevering "relics" scotty weer terug die zichzelf heeft opgesloten in de transporter-buffer om zo te overleven. Zodra hij hoort dat de Enterprise er is om hem zeg maar te redden, zegt hij

"i'l bet captain kirk him'self pulled her out of her (grave ofzoow weet ik niet meer) to come and rescue me"

Maar ja in de trek-tijdlijn moet scotty dus weten dat hij dood is. want enige jaren daarvoor heeft hij kirk zelf zien dood gaan.

Als je dat weet als schrijver van Generations zet je Scotty er toch niet neer, maar een ander tos karakter en willen die niet dan doe je alleen bones en kirk.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Maar jee. De reactie DIE ik heb zijn meestal kort! Ik had het b.v. over continuiteit in Star Trek? Ik hoor NIKS van 3rd Remata Klan. Want dan RAMT ie z'n verhaal over mijn korte stukje.

Ik zei b.v. dat ik het goed vind dat Janeway terugkeert, al is het maar even. In de nieuwe film geeft ie dan wat richtlijnen aan Captain Picard. Dat is toch leuk? Ik zou ook geen betere rol voor Janeway kunnen bedenken dan Admiral! Vergeet niet dat ze met haar crew het hele Delta Quadrant doorkruist heeft, en genoeg andere species heeft gezien. Misschien ging dat erg onbenullig soms, door Brannon Braga en Rick Berman, maar de FEITEN liggen er. En die FEITEN over species, zoals 8472, de Borg, de Kazon, de Vidians, de Vaudwaar, enz.enz. zitten nu allemaal in de Federation Database. Wie kan nu op dit moment in de vorm van Admiral daar nu het beste advies over geven aan Admiral Hendricks, Admiral Hayes en Admiral Paris????? Precies Janeway!

Kijk, zo zie ik het allemaal. en Johnnie? Ik heb jouw kritiek heus wel gelezen hoor, maar zelf heb ik eerlijk gezegd nooit stilgestaan bij de slechte dingen van de laatste drie films? Waarom niet? Omdat ik ze na 1 keer kijken al superleuk vond. Ik hou gewoon van dat Star Trek gevoel, en dan kunnen me soms heel veel details niet schelen. Zo heb jij, Johnnie, het over die stomme beslissing van Picard door dat ie 5 min. eerder teruggaat in de NEXUS en niet veel eeerder! Jezus, daar heb ik gewoon nog nooit bij stilgestaan. Daarom leuk om even te weten, maar wat dan? Zou Generations een leukere film zijn geweest als al die 'fouten'er uit waren gehaald, en als het een superperfecte alleskloppenden, goed geschreven film was? Ik weet het niet.

Ik denk ook dat het falen qua kijkcijfers van b.v. Star Trek Voyager helemaal niks heeft te maken met al die slechte scripts. Wat kan het de gemiddelde kijker nu schelen dat er wel 200 nieuwe shuttles de revue zijn gepasseerd in Voyager? Wat kan het de kijker nu schelen dat de echte criticus 'Unimatrix Zero' niet meer vind dan het uitmelken van de Borg? Wat kan het de gemiddelde kijker nu schelen dat Janeway zoveel 'verkeerde' beslissingen heeft gemaakt? HELEMAAL NIETS. Dat is ook zeker niet de reden dat b.v Voyager zo faalde in kijkersaantal.

Een onderzoek naar de verschillende commerciele omroepen in Amerika (heeft een vrien van me, die commerciele economie studeert, onderzocht) leert, dat UPN een nog erg nieuwe omroep is. Toen UPN in 1995 startte begonnen ze meteen met de nieuwe Star Trek serie, terwijl er toen al een vast kijkersaantal bij Deep Space Nine. Dat was gelijk al de doodslag voor Star Trek Voyager. Voyager werd gebruikt, net zoals andere Paramount series, om de zender UPN meer faam te geven en om die zender langzaam aan te laten groeien. Vergeet niet dat er al inkomsten waren vanuit de Star Trek franchise uit b.v Deep Space Nine en de films. Voyager werd als een 'extraatje' gezien, om het zo maar grof te zeggen.

DAT is de ware reden dat Voyager mislukte, en niet al die bullshit over slechte scripts of zo en over 'het slechte handelen van Janeway'. Voor mij maakt het niet uit, want ik blijf Voyager een leuke serie vinden.

Juist daarom prijs ik ook de supernieuwe serie Enterprise. Heb alle afleveringen nu gezien en ben er al erg mee betrokken. Als men nog weer een serie had gemaakt over de 24e eeuw (de tijd van Picard en de zijnen), dan werd dat gezien als 'uitmelken van Star Trek'. Veel gemiddelde kijkers haken dan af, en ik moet eerlijk zeggen, wat is er mis met vernieuwing. Door de naam Star Trek weg te laten en de serie in een tijd te laten beginnen die dichter bij de onze ligt, wordt deze serie geapricieerd door een breder publiek, en na wat cijfers te hebben bekeken, met succes.

Star Trek wordt nu gemaakt om geld te verdienen. Dat was eerder ook al zo, maar jeweet hoe het de laatste paar jaren met de economie ging. UITSTEKEND DUS! Winst behalen is dan het devies. DAT is de doelstelling daar in Los Angeles. En wat we dan voorgeschoteld krijgen, is TOCH een erg leuke science fiction serie uit de Star Trek franchise! En elke serie is voor mij weer een feest. Als het nu The Original Series is of Deep Space Nine, als het nu Voyager is of Enterprise, als het nu de films zijn of The Next Generation. Ik GENIET ervan en ben blij dat de continuiteit zich voortzet in de vorm van een nieuwe serie en een nieuwe film. Wat is het toch mooi als je McCoy ziet verschijnen in TNG, evenals Scotty en Bashir. Wat is het dan weer mooi dat je Worf en O Brien, evenals Q en Riker weer ziet in DS9. Wat is het dan gaaf als we Sulu zien in Voyager, evenals Q, Barclay en Troi. Wat is het mooi als we Cochrane weer effies zien in Enterprise. En tot slot.....Wat is het mooi dat we Janeway weer effe zien in Nemesis.

Zo, en nu mag jij, 3rd Remata Klan ff uitleggen waarom ik echt alle series en films leuk vindt. Of het nu Voyager is of Deep Space Nine?
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Zo'n lang stuk schrijven doe ik maar een of twee keer per jaar. Want heb nu al computeroogies :{
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

De FX waren ook niet wat je noemt. Dat huisdiertje en holoschip zag er goed uit maar de aanval op het Ba'Ku dorp en die kleine drones niet. Die drones waren zo duidelijk blue screen werk. De Briar Patch was ook niet zo best, die planeet leek daar niet te zijn, de Enterprise zag er 'plat' uit toen het in normale ruimte vloog, soms bewogen de schepen zich wat schokkerig. En de explosies bij het Enterprise gevecht waren overduidelijk CGI. De FX in latere DS9 en VOY seizoenen zagen er beter uit.
De FX waren idd zwaar teleurstellend in Insurrection, Generations en First Contact zagen er nog beter uit. :nono:
Brengt me bij de volgende vraag, ik weet dat de FX uit Insurrection door een ander bedrijf zijn gemaakt dan de andere Startrek films, die waren dacht ik van George Lucas of een bedrijf van hem.
Maar wie van deze bedrijven verzorgd de FX van Nemesis, toch niet weer diezelfde als in Insurrection? :?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Kijk.. Laat ik het zo stellen 3rd.. je hebt een foutje gemaakt. In insurrection hebben de ba'ku niet data gemaakt.. dat konden ze niet.

De so'na konden niet op de planeet leven, dat zei picard al tegen de admiral, laat ze dan zolang apart wonen, maar dat zouden sommige niet halen en btw.. wie wil er in de briar patch wonen.

Jah ik vind het ook sonde dat enterprise niet meteen wat wapens neerkwakt zodat het klaar is. Daarom is het leuk dat dat juis wel in First Contact gebeurt.

Voor de rest, ik ga het script van Nemesis nog niet lezen, want das geen zak aan. en voor de rest laat ik het daar gewoon ophouden. Ik ben snel tevreden met startrek. jah ik vind het ook jammer dat de tijdlijn niet altijd goed is , maar jah wat kan ik doen moet ik dan boos worden, dan ga ik me alleen maar ergeren.. en ik kijk startrek voor mijn lol.. dus....

Oh jah, jij vindt de muziek bagger, maar ik vind de muziek van Generations, First Contact en Insurrection heel erg mooi. De FX vind ik ook allemaal goed, ik merk nergens een echt blauw scherm geval zoals je wel duidelijk ziet in het begin van TNG.

Oh jah, ik merkte niks van geforceerde humor en ik vond ook niet dat worf naar beneden werd gehaalt.. oh jah.. ik ben met je eens dat van data... das het enige waar ik niet bij kan.. maar das geen mierenneukerij das gewoon kut.

Btw dat zinnentje met mierenneukerij bedoel ik jouw algemeen over startrek algemeen.. over elke serie, elke aflevering heb je wel iets te melken.. zoals ik dus al zei. je kan ook overdrijven ik snap daarom ook niet dat jij geniet van startrek kijken, volgens mij zit je dan net zoals veel jongens bij een voetbal wedstrijd zitten, altijd alles beter weten. Ik zou zeggen Johnie.. meld je bij paramount aan als schrijver.. en maak maar een wat mooie films..
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

:-D
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef: In insurrection hebben de ba'ku niet data gemaakt.. dat konden ze niet.
Okee, vergissing, ze hebben hem wel opengemaakt, wisten wat er mis met hem was en waren niet in staat om het te repareren. Als je kijkt naar het hele Ba'Ku dorpje en de spullen die ze hebben, is het duidelijk dat ze technologie hebben. Het moet wel met de hand worden bediend maar het is technologie. Een echte vent slaat een boom om met zijn handen of schopt het omver zoals Jean Claude van Damme.
Nemesis schreef:De so'na konden niet op de planeet leven, dat zei picard al tegen de admiral, laat ze dan zolang apart wonen, maar dat zouden sommige niet halen en btw.. wie wil er in de briar patch wonen.
De vraag die ik dus stelde, was waarom konden de Ba'Ku die wel technologie wilde (die dus later de Son'a werden) niet ergens anders op de planeet leven? Gewoon meteen al! Waarom moesten ze eerst proberen om het dorpje over te nemen en daardoor verjaagd worden?

Wat als ze succesvol waren met hun overname? Wat dan? Zitten ze nog steeds in de Briar Patch!

Je hebt een HELE planeet tot je beschikking, waarom dan net 1 klotedorpje overnemen?
Nemesis schreef:jah ik vind het ook jammer dat de tijdlijn niet altijd goed is , maar jah wat kan ik doen moet ik dan boos worden, dan ga ik me alleen maar ergeren.. en ik kijk startrek voor mijn lol.. dus....
Dus jij blijft ook gewoon een stuk vlees dooreten ook als het niet goed klaargemaakt is, want als je er iets van zegt moet jezelf maar naar de keuken toegaan en het klaarmaken he toch, of niet soms?
Nemesis schreef:De FX vind ik ook allemaal goed, ik merk nergens een echt blauw scherm geval zoals je wel duidelijk ziet in het begin van TNG.
De hele wereld is al over de tegenvallende FX van Insurrection gevallen maar jij ziet het weer niet. Als die drones met stiften gaan aanvallen terwijl die mensen over de heuvels lopen, moet je eens goed kijken. Je ziet zowat de lijnen om ze heen! Het ziet er nep uit, duidelijk te zien.

En dat het in het begin van TNG slechter was, ja vind je het gek?! TNG seizoen 1 is meer dan 10 jaar oud! CGI bestond nog niet eens!
Btw dat zinnentje met mierenneukerij bedoel ik jouw algemeen over startrek algemeen.. over elke serie, elke aflevering heb je wel iets te melken..
Okee noem dan eens alle afleveringen op waar ik iets negatiefs over heb gezegd hier. Eens kijken of het alle afleveringen zijn. go your gang.

niets op aan te merken

Jij en Mr Hayes denken dat ik niet een goede Trek film wil, dat ik een continuitynazi ben maar jullie kunnen het niet fouter hebben. Ik WIL dat Nemesis een goede film is aar zoals het er nu voor staat, lijkt het me 3 keer niets.

Ik kan me niet voorstellen na het lezen van het script en kijkend naar ander werk van Berman dat Nemesis goed zal zijn. Ook als een hoop zaken in het script worden aangepast zit je nog steeds te kijken met Kloon Picard & sidekick Kloon Data, een vreemd ruimtegevecht, een vergezocht verhaal, wederom nietszeggende rollen voor Crusher en LaForge (ondanks het feit dat Logan zei dat elk personage aandacht krijgt :fire: ).

Hey, misschien heb ik het helemaal mis, zal de film fantastisch zijn, okee dan, hartstikke tof! Ik zal het weten in december als ik de film download, maar tot die tijd betwijfel ik het.
Nemesis schreef:volgens mij zit je dan net zoals veel jongens bij een voetbal wedstrijd zitten, altijd alles beter weten.
Alleen als ze slecht spelen natuurlijk, een slechte voetbalwedstrijd is saaaaaaaai. Wat dat betreft ben ik hetzelde als de meeste Nederlanders, ik wil ze zien winnen maar dan wel met goed voetbal. :)

Kijk bij jou is het zo, dat jij blijft zeggen (in feite de waarheid ONTKENNEN) dat je team nog steeds zo goed speelt als 2 jaar geleden toen ze landskampioen werden en nu onderaan in de Eerste Divisie staan.

Als je kijkt naar de poll resultaten dan zie je dat 2 mensen een grote flop verwachten, 5 verwachten niet een groot succes, 6 mensen maar aardig dus 'mwoah', niet erg optimistisch. Alleen hoor je die mensen hier niet. Dat had ook gekund, gewoon stemmen en verder niets posten. Of alleen Nemesis sucks/rules. Maar daar is geen hol aan en kun je ook maar 1 keer posten.
Eigenlijk zou jij mij dankbaar moeten zijn, je verhoogt wel je postcount zo. Dus :pray: :D

Nemesis schreef:meld je bij paramount aan als schrijver.. en maak maar een wat mooie films..
:roll:
En slik je verrotte stukje vlees maar door...

Het hebben van kritiek, het hebben van een MENING, de bedoeling van een FORUM is in jouw wereldje geheel onbekend. Je mag nergens iets van zeggen tenzij het positief is, maar enige kritiek, nee nooit, never ever dat mag je nooit zeggen tenzij je hetzelf gaat doen.
Iemand die niet alles meteen slikt en er iets van durft te zeggen, een mening heeft die tegenstrijdig is aan de jouwe, die melkt/zeurt/zeikt.

Stel dat in jouw stad, Zwolle, het stadsbestuur van alles fout doet of dingen doet waar jij het niet mee eens bent dan zul jij er absoluut nooit iets van zeggen want zelf zit je niet in het stadhuis en ben je dus een zeikerd...

Nemesis in een andere thread:
In generations zet ie hem erin... schroeit het ding vast.. heeft er geen controle over.

In first contact kan ie hem aan en uit doen... maar als de borg queen hem aan doet.. kan hij hem niet uitzetten..

In Insurrection heeft ie hem niet eens in??? Hij was toch vast geschroeid??


HOLY SHIT, Nemesis, je hebt kritiek :eek: voel je je eigen wel goed? Was je account gehacked ofzo? Je bent er toch wel toe in staat, schaam je, neem snel het vliegtuig naar LA en ga schrijver worden bij Paramount! :D
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

sjee, wat ben jij sneu zeg ;( . Ziekelijk gewoon.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

^ Onbenul!

Wanneer ga je die Bond vragen eens beantwoorden he? Dat doe je niet omdat als ze zulke dingen zouden flikken met Bond je het KUT zou vinden!
Gebruikersavatar
cpt. an
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 97
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:03
Locatie: oud-beijerland.
Contacteer:

Bericht door cpt. an »

Kom op jongens laten we het gezellig houden hier. :)

Verder on-topic:

Wat verwacht jij van Nemesis?
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

ik denk dat het wel een leuke film wordt,

maar cpt an, wat verwacht jij ervan?
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Waarom ik niks over James Bond beantwoord????? Omdat daar goddomme een aparte forum voor is, en jij daar nog NOOIT wat gepost hebt :( .
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Er is niet een apart forum of topic over Bond alleen een topic over de Bond film Die Another Day.

Die Bond vragen hebben betrekking op de discussie hier.

Maar als je wilt dat ik er een apart topic voor aanmaak speciaal voor jou zeg het maar hoor...
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Jongens Ik moet zeggen dat ik het grotendeels met 3rd een ben. De kwaliteit van Star Trek gaat zwaar achteruit. En dan kan je wel zeggen det je het trek-gevoel heb, en dat het vemakelijk is, maar Star Trek was altijd vermakelijk en had tevens "veel" diepgang. En als ik naar veel van de latere VOY afleveringen kijk dan mis ik dat. Als ik naar Enterprise kijk, ga ik ik huilen :( . En ik vind dat ze Star Trek aan het uitmelken zijn. Een slecht in elkaar gezette film, een mindere serie, een slechte serie (iedereen vindt ENT origineel, maar ik vind dat ze even hadden mogen wachten met Trek en met een betere serie op de proppen hadden mogen komen.)
:shake:
Jongens ik verwacht niet veel van Nemesis, Ik vin het jammer, maar de huidige Star Trek interesseert me niet meer. Ik was altijd een Star Trek en een Star Wars fan, en dat liep gelijk op, nu ben ik echt meer een Star Wars fan.

Ik moet ook zeggen dat een paar van jullie echt van die fans zijn die niet de fouten willen zien in hun favoriete serie. Ik was een hele grote die hard Star Trek fan, maar ik kijk niet naar dit soort zwakke varianten.

Nemesis schreef:
Mars Attacks
Lord Of The Rings
Titanic


Lord Of The Rings?
Spoor jij wel? Die film had een goed cast en een goed script, het is een van de betere films ooit gemaakt, sublieme Special Efffects, goed acteerwerk, sterk verhaal (niet mijn smaak maar wel goed), goed verfilmt

Titanic?
Vraag jij je wel eens af hoe je leven eruit gezien zou hebben als je wel genoeg zuurstof gekregen zou hebben bij je geboorte?

Dit was echt een slechte film het enige wat wel goed was, waren de special effects. Het is een slechte tienerfilm met een slechte cast en een slecht script de film was voorspelbaar, het verhaal was flinterdun, en pleur er maar wat Celine Dion nummertjes bij en het wordt een succes want de hele zaal zit te janken. |:( |:( |:(

P.S
(Gene Roddenberry zou zich omdraaien in zijn Space Shuttle)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Kirk.. ik reageer maar niet op jouw... ik ga wel op remataklan reageren
3rd RemataKlan schreef:
Nemesis schreef: In insurrection hebben de ba'ku niet data gemaakt.. dat konden ze niet.
Okee, vergissing, ze hebben hem wel opengemaakt, wisten wat er mis met hem was en waren niet in staat om het te repareren. Als je kijkt naar het hele Ba'Ku dorpje en de spullen die ze hebben, is het duidelijk dat ze technologie hebben. Het moet wel met de hand worden bediend maar het is technologie. Een echte vent slaat een boom om met zijn handen of schopt het omver zoals Jean Claude van Damme.
je hebt technologie en hebt technologie... Als ik wat tegen een engelsman zeg, in gebrekkig engels.. dan begrijpt hij hier ook, het is duidelijk dat hun hier met technologie computers e.d. en machines bedoelen.. en niet gereedschap..
Nemesis schreef:De so'na konden niet op de planeet leven, dat zei picard al tegen de admiral, laat ze dan zolang apart wonen, maar dat zouden sommige niet halen en btw.. wie wil er in de briar patch wonen.
De vraag die ik dus stelde, was waarom konden de Ba'Ku die wel technologie wilde (die dus later de Son'a werden) niet ergens anders op de planeet leven? Gewoon meteen al! Waarom moesten ze eerst proberen om het dorpje over te nemen en daardoor verjaagd worden?

Wat als ze succesvol waren met hun overname? Wat dan? Zitten ze nog steeds in de Briar Patch!

Je hebt een HELE planeet tot je beschikking, waarom dan net 1 klotedorpje overnemen?
Ze wilde niet de mensen verjagen, ze wilde niet op die planeet leven, ze wilden the outworld zien. the faster way of live... jij moet die films nog eens kijken en goed lezen.. Ze wilden dat goedje wat die ringen van de planeet uitstraalde opvangen met een collector, daardoor zou het leven op de planeet vernietigd worden.. daarom werden de baku gespioneerd en wilden men ze daar weghalen.
Nemesis schreef:jah ik vind het ook jammer dat de tijdlijn niet altijd goed is , maar jah wat kan ik doen moet ik dan boos worden, dan ga ik me alleen maar ergeren.. en ik kijk startrek voor mijn lol.. dus....
Dus jij blijft ook gewoon een stuk vlees dooreten ook als het niet goed klaargemaakt is, want als je er iets van zegt moet jezelf maar naar de keuken toegaan en het klaarmaken he toch, of niet soms?
Dit zijn twee dingen die je niet met elkaar kan vergelijken. Van rauw vlees wordt je ziek, van een foute tijdlijn in startrek niet.
Nemesis schreef:De FX vind ik ook allemaal goed, ik merk nergens een echt blauw scherm geval zoals je wel duidelijk ziet in het begin van TNG.
De hele wereld is al over de tegenvallende FX van Insurrection gevallen maar jij ziet het weer niet. Als die drones met stiften gaan aanvallen terwijl die mensen over de heuvels lopen, moet je eens goed kijken. Je ziet zowat de lijnen om ze heen! Het ziet er nep uit, duidelijk te zien.

En dat het in het begin van TNG slechter was, ja vind je het gek?! TNG seizoen 1 is meer dan 10 jaar oud! CGI bestond nog niet eens!
Ik zal we slechte ogen hebbenn, of op dvd ziet alles er beter uit..
Btw dat zinnentje met mierenneukerij bedoel ik jouw algemeen over startrek algemeen.. over elke serie, elke aflevering heb je wel iets te melken..
Okee noem dan eens alle afleveringen op waar ik iets negatiefs over heb gezegd hier. Eens kijken of het alle afleveringen zijn. go your gang.

niets op aan te merken
I don't get it???
Jij en Mr Hayes denken dat ik niet een goede Trek film wil, dat ik een continuitynazi ben maar jullie kunnen het niet fouter hebben. Ik WIL dat Nemesis een goede film is aar zoals het er nu voor staat, lijkt het me 3 keer niets.
Mij heb je niet horen zeggen, dat jij geen goed trek film wil, mij heb je horen zeggen dat je zoveel van startrek afkraakt vooral bermans werk.. nou ja.. jouw favo startrek serie(en de mijne ook) Deep space Nine is gemaakt door onze aller grote vrind.. Berman
Ik kan me niet voorstellen na het lezen van het script en kijkend naar ander werk van Berman dat Nemesis goed zal zijn. Ook als een hoop zaken in het script worden aangepast zit je nog steeds te kijken met Kloon Picard & sidekick Kloon Data, een vreemd ruimtegevecht, een vergezocht verhaal, wederom nietszeggende rollen voor Crusher en LaForge (ondanks het feit dat Logan zei dat elk personage aandacht krijgt :fire: ).
Had het script dan ook niet gelezen.. kijk dat doe ik tenminste... dan zit ik altijd goed... Geld verspillen aan startrek kan toch niet.
Hey, misschien heb ik het helemaal mis, zal de film fantastisch zijn, okee dan, hartstikke tof! Ik zal het weten in december als ik de film download, maar tot die tijd betwijfel ik het.
Wees slim, pak het goed aan, geef 8 euro uit voor 1 avondje bios..
Kijk bij jou is het zo, dat jij blijft zeggen (in feite de waarheid ONTKENNEN) dat je team nog steeds zo goed speelt als 2 jaar geleden toen ze landskampioen werden en nu onderaan in de Eerste Divisie staan.
Overdrijven is ook een vak..
Als je kijkt naar de poll resultaten dan zie je dat 2 mensen een grote flop verwachten, 5 verwachten niet een groot succes, 6 mensen maar aardig dus 'mwoah', niet erg optimistisch. Alleen hoor je die mensen hier niet. Dat had ook gekund, gewoon stemmen en verder niets posten. Of alleen Nemesis sucks/rules. Maar daar is geen hol aan en kun je ook maar 1 keer posten.
Eigenlijk zou jij mij dankbaar moeten zijn, je verhoogt wel je postcount zo. Dus :pray: :D
Nee ik verhoog jouw postaccount nou goed :-? ... dit is het doel van een forum...
Nemesis schreef:meld je bij paramount aan als schrijver.. en maak maar een wat mooie films..
:roll:
En slik je verrotte stukje vlees maar door...
*SLIK*
Het hebben van kritiek, het hebben van een MENING, de bedoeling van een FORUM is in jouw wereldje geheel onbekend. Je mag nergens iets van zeggen tenzij het positief is, maar enige kritiek, nee nooit, never ever dat mag je nooit zeggen tenzij je hetzelf gaat doen.
Iemand die niet alles meteen slikt en er iets van durft te zeggen, een mening heeft die tegenstrijdig is aan de jouwe, die melkt/zeurt/zeikt.
Tuurlijk mag je kritiek hebben.. maar ja kan ook gaan overdrijven... teveel kritiek.. ik heb bij jouw dus het gevoel, omdat je zoveel kritiek geeft dat je startrek eigenlijk geen hol aanvind.. jah alleen deep space nine...
Stel dat in jouw stad, Zwolle, het stadsbestuur van alles fout doet of dingen doet waar jij het niet mee eens bent dan zul jij er absoluut nooit iets van zeggen want zelf zit je niet in het stadhuis en ben je dus een zeikerd...
Nee, ik zal er idd niks van zeggen, omdat ik er ook helemaal niks van merk of wat dan ook..
Nemesis in een andere thread:
In generations zet ie hem erin... schroeit het ding vast.. heeft er geen controle over.

In first contact kan ie hem aan en uit doen... maar als de borg queen hem aan doet.. kan hij hem niet uitzetten..

In Insurrection heeft ie hem niet eens in??? Hij was toch vast geschroeid??


HOLY SHIT, Nemesis, je hebt kritiek :eek: voel je je eigen wel goed? Was je account gehacked ofzo? Je bent er toch wel toe in staat, schaam je, neem snel het vliegtuig naar LA en ga schrijver worden bij Paramount! :D
Tuurlijk heb ik kritiek ik heb op veel meer dingen kritiek.. maar ik ga niet klagen om FX, domme verhaal lijnen, kijk dat het allemaal vergezocht is.. DOH! het is Science-Fiction...
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Tuurlijk heb ik kritiek ik heb op veel meer dingen kritiek.. maar ik ga niet klagen om FX, domme verhaal lijnen, kijk dat het allemaal vergezocht is.. DOH! het is Science-Fiction...
Nee krijgen we dit excuus weer.

We verpesten verhaallijnen, we vernietegen diepgang, we vergeten kwaliteit, wat is continuiteit? als het maar grappig is, we maken personges af, maar wat maakt het uit, het is maar science-fiction
Gesloten