Star Trek Movie Box DVD

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
xproof
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 326
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:01
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Star Trek Movie Box DVD

Bericht door xproof »

Ik zat te surfen en ik kwam dit tegen:

Afbeelding

Een aankomende Star Trek Movies Box (inlusief nemesis). Hier de info:

Official Announcements from the PR companies

2003-07-19 10:35:12

Paramount have announced a "Star Trek: DVD movies Collection" for release August 11th priced at £109.99. The specially boxed set is shown below. Here's what you get:

STAR TREK DVD MOVIES COLLECTION Contents

:
Disc 1: Star Trek: The Motion Picture -Director's Edition
Disc 2: Star Trek II: The Wrath of Khan -Director's Edition
Disc 3: Star Trek III: The Search For Spock -Special Edition
Disc 4: Star Trek IV: The Voyage Home -Special Edition
Disc 5: Star Trek V: The Final Frontier
Disc 6: Star Trek VI: The Undiscovered Country
Disc 7: Star Trek Generations
Disc 8: Star Trek First Contact
Disc 9: Star Trek Insurrection
Disc 10: Star Trek Nemesis
16 page brochure
Film stills -4 exclusive images from Nemesis


bron: www.r2-dvd.org

Ik geloof dat er alleen nog een release plan is voor deze box in de UK.

Ziet er allemaal mooi uit hoor. Maaruhhh, een special edition van de 1e 4 films. Ik vind het nogal stom dat hier niet gewacht wordt tot er een SE uit is van ALLE delen van de films. Maarja...toch zou het best wel verkopen denk ik zo.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Nice! :9~
Beetje erg duur alleen, zeker als ik nu nog 4 seizoenen van DS9 moet kopen. ;-(

Ziet er wel erg gaaf uit :yes:
Gebruikersavatar
xproof
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 326
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:01
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door xproof »

Nou opzich valt het mee als je ziet dat deze box op www.amazon.co.uk te pre orderen is voor £82.49. Dat ligt dus beswel ff wat onder de retail price :).

Ik denk trouwens niet dat ik deze box koop. Zonde dat ze niet eventjes langer hebben gewacht op alle SE's :(. Maaruhhh...zo'n mooie box heeft ook wel weer wat he. Nouja...tis moeilijk :P haha.
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

In Nederland komt de box ook uit...
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

humz zal dit dan ook betekenen dat The Voyage home de laatste Special edition DVD was?
Gebruikersavatar
xproof
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 326
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:01
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door xproof »

Nee, de rest van de films komen volgens mij ook als special edition uit. Deze box betekend eigenlijk dat paramount weer geld wil trekken. De vorige box werd een jaar geleden uitgebracht ongeveer en bevatte de 9 films met van de 1e 2 films een Directors Edition.

Maar ok...ff zonder gezeur tegen paramount. De box ziet er wel errug strak uit en is een mooi object voor je collectie denk ik. Maar alleen zonde dat ze niet wachten totdat de rest van de special editions uit zijn eigenlijk.
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

xproof schreef:Nee, de rest van de films komen volgens mij ook als special edition uit. Deze box betekend eigenlijk dat paramount weer geld wil trekken
Yup zie hier (bron TrekToday.com);

- On the other hand, the DVD collection will not include the recently announced collector's edition of Star Trek V: The Final Frontier. There have also been reports of special editions in the works for Star Trek VI: The Undiscovered Country and Star Trek Generations, but these will not be out in time to be included in this set. -
xproof schreef:Maar alleen zonde dat ze niet wachten totdat de rest van de special editions uit zijn eigenlijk.
Zou het liefst een box met alleen SE's willen, maar dat zal nog wel een jaartje of 2 duren denk ik. Gezien de pauze's tussen de releases van 1 t/m 4.

Maar het ziet er iid heel mooi uit, beter dan dat zilver van de vorige movie box.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ferengi Paramount, om te kotsen. :r

Ik wacht wel op de complete DE/SE boxset.
Gebruikersavatar
xproof
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 326
Lid geworden op: 11 jun 2002, 17:01
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door xproof »

3rd RemataKlan schreef:Ferengi Paramount, om te kotsen. :r

Ik wacht wel op de complete DE/SE boxset.
Ik vind het ook stom hoor. Maar uiteindelijk is dat commerciele meneer/mevrouwtje daar bij paramount best wel slim. Ik bedoel...uiteindelijk verdient paramount er toch weer aan omdat er genoeg mensen zijn die deze box zullen kopen. Maar de manier waarop ben ik met je eens. Dan maar latere release met ALLE DE/SE's.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Ik vraag me af of het wel zo slim is. Die dingen produceren en uitbrengen kost ook geld en veel fans zullen nu het gevoel krijgen dat Paramount hen ziet als idioten die alles kopen met de naam STAR TREK.

Hoe Paramount omgaat met Star Trek DVD's is walgelijk.
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

3rd RemataKlan schreef:Ik vraag me af of het wel zo slim is. Die dingen produceren en uitbrengen kost ook geld en veel fans zullen nu het gevoel krijgen dat Paramount hen ziet als idioten die alles kopen met de naam STAR TREK. Hoe Paramount omgaat met Star Trek DVD's is walgelijk.
Idd, ze doen alsof fans over limitless funds beschikken die alles kunnen kopen wat ze voor hun neus laten bungelen. Ik moet altijd zorgvuldig afwegen of ik het me wel kan veroorloven (niet dat dat altijd lukt :-D ) en ben vast niet de enige.

Daarom koop ik ook alleen maar de DVD boxen van DS9, dit is mijn favoriete serie, en een must have voor mij. De TNG boxen, zijn tof, maar die leen ik wel van iemand om een keer te kijken. Idem met de VGR, en TOS boxen die vast ook zullen komen, maar 24x gemiddeld 85,- E = 2.040,- E zit niet zomaar in m'n portomonee. En voor je het weet komen ze met ENT, als die 7 seizoenen haalt, dan is het nog eens 7x85=595.

Ik wacht op de overige SE edities, om diezelfde reden heb ik ook de vorige box (zilver), die volgens mij nog geen jaar oud is, niet gekocht.
Gebruikersavatar
Highwaij
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 352
Lid geworden op: 29 jun 2003, 11:23
Locatie: Deventer

Bericht door Highwaij »

Das geld verdienen,

want als er ooit weer een nieuwe film uitkomt, zit je met een probleem, en komen ze weer met een nieuwe box................

Das het nadeel hiervan en ga ik voor de Special Editions heb je alles los, en kun je latijd er een doos bijzetten
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Wat ik hoop (en wat ze in USA al hebben gedaan met de gewone uitvoeringen zie afbeeldingen) is een TOS SE box, en een aparte TNG SE box. Dan hoeft als er alsnog een film uitkomt van (hopelijk) DS9 of anders ENT deze niet bij de box.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
RegBarclay
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 438
Lid geworden op: 21 jul 2003, 11:34

Bericht door RegBarclay »

Ik ben wel van plan alle uit te komen seisoensboxen te kopen, tot nu to heb ik ze allemaal al.

Ik zit met smart te wachten op de Voy boxen, dit is in mijn ogen de beste serie.

Wel wacht ik met de film box tot alle SE's uit zijn. van 1-10
En over tig jaar als film 20 is geweest koop ik pas de volgende box. Maar dat zal nog wel een aantal decenia duuren.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Oh, ik wacht rustig op de box met ALLE SE's erin :)
Gebruikersavatar
Locutus66
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 290
Lid geworden op: 05 jul 2002, 14:00
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Locutus66 »

Gave box. Eind augustus zit ik 2 weken in de States, dan daar maar even kijken of'tie daar te krijgen is.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Wat is er gaaf aan een box die nu al hopeloos achterhaald is, puur wordt gemaakt voor wat snel, makkelijk geld en ook eens het beetje waarde dat de naam nog STAR TREK heeft verder onderuit haalt?
Gebruikersavatar
Locutus66
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 290
Lid geworden op: 05 jul 2002, 14:00
Locatie: Gouda
Contacteer:

Bericht door Locutus66 »

3rd RemataKlan schreef:Wat is er gaaf aan een box die nu al hopeloos achterhaald is, puur wordt gemaakt voor wat snel, makkelijk geld en ook eens het beetje waarde dat de naam nog STAR TREK heeft verder onderuit haalt?
Het gaat er niet om wat er gaaf aan "is", maar wat iemand er gaaf aan vind.
Blijkbaar hecht jij waarde aan iets wat jij niet "achterhaald" vind en wat wordt gemaakt zonder winstoogmerk.

Als iemand anders het wel mooi vind en er waarde aan hecht, heb je dan moeite om die mening op waarde te schatten en in zijn waarde te laten?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Locutus66 schreef:Het gaat er niet om wat er gaaf aan "is", maar wat iemand er gaaf aan vind.
En wat is in dit geval nu het verschil? Waarom "is" deze box in "jouw ogen" gaaf? En waarom is deze box in jouw ogen niet overbodig en zorgt het niet voor een waardedaling van het product STAR TREK?
Locutus"66 schreef:Blijkbaar hecht jij waarde aan iets wat jij niet "achterhaald" vind en wat wordt gemaakt zonder winstoogmerk.
Je leest maar weer half wat er staat.

Door telkens inferieure Star Trek producten op de markt te brengen, wordt de waarde van het product STAR TREK verlaagD in de ogen van het publiek. WEER een slecht bedachte boxset die weinig tot niets toevoegt. WEER geldklopperij.

Waarom niet wachten tot één goede, speciale boxset die het waard is om te kopen?

Vorig jaar bracht Paramount een set uit met de bare bones DVD edities van de eerste 9 Star Trek films terwijl er al sprake van DE/SE edities was.

Nu deze waardeloze set. Star Trek 5 SE is al aangekondigd. ST6 zal er ook aankomen. Misschien TNG SE DVDs. Ligt eraan of Berman, die fel tegen het uitbrengen van cut scenes is, overruled wordt zoals met de NEM dvd het geval was.

Heel Paramount's Star Trek DVD line up is shit. Films uitbrengen met amper iets van extra's om vervolgens aan te komen zetten met Special Editions waarvan de meeste de naam Special Edition niet eens waard zijn aangezien de SE extras al op de eerste DVD versies hadden moeten staan. De extras op de series sets vallen ook tegen. Extras die bij een ander seizoen horen, geen cutscenes. Ook nog eens erg domme drukfouten op de dvds. Slecht ontworpen dozen.

Doet Paramount wel aan kwaliteitscontrole?
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Eigenlijk heb je gelijk. Toch koop ik bepaalde dingen, uit angst dat het later niet meer verkrijgbaar is. Met de DVD's wacht ik idd op de SE boxset. Ik twijfel er niet aan dat die komen. Maar andere zaken, die net zo goed geldklopperij zijn van Paramount, moet ik bekennen doe ik aan mee.
Ik kan het niet goed verwoorden, maar angst iets te missen, een collectie van iets niet compleet te krijgen, speelt zeker een rol. En Paramount weet dit, en maakt griftig gebruik van fans zoals ik. Het is een cirkel die ik niet goed weet te doorbreken.
Gebruikersavatar
Radeon_NL
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 02 apr 2003, 11:13
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

Bericht door Radeon_NL »

Kira1701 schreef:Wat ik hoop (en wat ze in USA al hebben gedaan met de gewone uitvoeringen zie afbeeldingen) is een TOS SE box, en een aparte TNG SE box. Dan hoeft als er alsnog een film uitkomt van (hopelijk) DS9 of anders ENT deze niet bij de box.

Afbeelding
Afbeelding
Als deze sets ook hier in Nederland uitkomen met alle SE erin ben ik echt een gelukkig man :) :-D
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

hijs oud, maar ik had het nog niet gelezen. Nou ik heb mijn MM er nog niet over gehoord. Ik weet nog niet of ik Nemesis op dvd koop, misschien wel. en als de Box dan uitkomt met alle se enz. erin dan koop ik die en verkoop ik mijn losse dvd's wel.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ik weet ZEKER dat ik Nemesis koop, hij zal dan naast TWOK, TSS, TVH, TUC, FC en Insurrection staan. Gewoon veel te goed ondanks de foutenwaslijst, maar dat heeft iedere film.
Gebruikersavatar
Radeon_NL
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 02 apr 2003, 11:13
Locatie: Rozenburg
Contacteer:

Bericht door Radeon_NL »

Komen er ook nog van de "the next Gen movies" special editions eigenlijk uit?
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Let wel, dit is alleen maar een gerucht, maar ik heb gehoord dat er wel een Generations SE komt, en misschien een First Contact DE (directors edition zoals MP en TWOK) . De director van Nemesis heeft dan wel verklaard dat er zeker geen DE van Nemesis komt, maar dat hoeft niet te betekenen dat er geen SE komt, met meer bonus en behind the scenes werk komt. Maar het lijkt onwaarschijnlijk.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Radeon_NL schreef:Komen er ook nog van de "the next Gen movies" special editions eigenlijk uit?
Berman is fel tegen dat cutscenes van zijn films vrijgelaten worden (weer een reden om tegen Berman te zijn) maar met de Nemesis DVD werd hij overruled en zaten er toch enkele cutscenes bij. Berman is hier niet blij mij. Als je met interviews tussen de regels doorleest, merk je dit vanzelf.

Ik vind het niet echt onwaarschijnlijk dat er geen NEM SE versie komt. Paramount zal proberen zoveel mogelijk geld uit NEM te halen gezien het tegenvallende boxoffice resultaat.
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Nog zo'n bewijs van geldmelkerij bij Paramount. Naast de 7 seizoenboxen van TNG, die al alle afleveringen bevat, komen ze nu met een speciale 2-parter full length editie. Het bevat "Encounter at Farpoint", "The Best of Both Worlds", "Redemption", "Unification", "Time's Arrow", "Chain of Command", "Birthright", "Descent", "Gambit", "All Good Things...", [DS9] "Emissary", and the special "Journey's End: The Saga of ST:TNG". Tot nu toe alleen in Duitsland verkrijgbaar.
Er staat om de onverklaarbare reden moviebox op de doos, waarom doen ze het dan niet van de echte movies?? Wat DS9 erbij doet, snap ik ook al niet.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ik kan het eigenlijk niet zo goed meer volgen, maar wat koop je nu het beste, als je al de films van TNG in 1 box wilt kopen?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Kira1701 schreef:Nog zo'n bewijs van geldmelkerij bij Paramount. Naast de 7 seizoenboxen van TNG, die al alle afleveringen bevat, komen ze nu met een speciale 2-parter full length editie. Het bevat "Encounter at Farpoint", "The Best of Both Worlds", "Redemption", "Unification", "Time's Arrow", "Chain of Command", "Birthright", "Descent", "Gambit", "All Good Things...", [DS9] "Emissary", and the special "Journey's End: The Saga of ST:TNG". Tot nu toe alleen in Duitsland verkrijgbaar.
Er staat om de onverklaarbare reden moviebox op de doos, waarom doen ze het dan niet van de echte movies?? Wat DS9 erbij doet, snap ik ook al niet.

Afbeelding
Ik geloof hier niks van, aangezien de full-lenght al op de normalde dvd-boxen staat. Daarnaast is de tekening die hiernaast staat wel heel erg nep!!
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Wat bedoel je dat die box helemaal niet bestaat, of in het beste geval niet bevat wat er bij staat als uitleg of zo?
Gesloten