Ooit een nieuwe film??

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Ooit een nieuwe film??

Bericht door Jason B »

Als ze terug mogen komen met een nieuwe film, om Wraak te kunnen nemen over de fouten die ze gemaakt hebben bij Nemesis, Waar zou die film dan over moeten gaan? En wie zouden er in voor moeten komen?

Ik zelf denk aan "the return of the borg" met Voyager en de Enterprise. Dat beide Crews weer bijelkaar gesprokkeld moeten worden voor een GROOT gevecht tegen de borg. dat lijkt mij wel grappig >:)
Gebruikersavatar
JoMa
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 857
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:37
Locatie: JoMaBay prime

Bericht door JoMa »

Misscien zou het leuk zijn om ook eens een film te zien met de crew van DS9, niet? :{
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: Ooit een nieuwe film??

Bericht door 22339 »

Jason B schreef:Als ze terug mogen komen met een nieuwe film, om Wraak te kunnen nemen over de fouten die ze gemaakt hebben bij Nemesis, Waar zou die film dan over moeten gaan? En wie zouden er in voor moeten komen?

Ik zelf denk aan "the return of the borg" met Voyager en de Enterprise. Dat beide Crews weer bijelkaar gesprokkeld moeten worden voor een GROOT gevecht tegen de borg. dat lijkt mij wel grappig >:)
kortom een dome actie film met een hoop space battles tussen ent-voy en een aantal cubes. Klink meer als VOYAGER THE MOVIE.

Laat maar.

Doe mij maar een film met de DS9 Crew en een comeback van the dominion. en dan een flinke cliffhanger aan het einde.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

kortom een dome actie film met een hoop space battles tussen ent-voy en een aantal cubes. Klink meer als VOYAGER THE MOVIE.
Ja, oke das ook wel weer zo. |:( maar ja zo heeft ieder zijn smaak.

Doe mij maar een film met de DS9 Crew en een comeback van the dominion. en dan een flinke cliffhanger aan het einde.
Ik hou niet echt zoveel van de crew van DS9, Maar het lijkt me wel leuk.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Jason B schreef:
kortom een dome actie film met een hoop space battles tussen ent-voy en een aantal cubes. Klink meer als VOYAGER THE MOVIE.
Ja, oke das ook wel weer zo. |:( maar ja zo heeft ieder zijn smaak.

Doe mij maar een film met de DS9 Crew en een comeback van the dominion. en dan een flinke cliffhanger aan het einde.
Ik hou niet echt zoveel van de crew van DS9, Maar het lijkt me wel leuk.
aan het einde van ds9 is de hele crew zijn eigen weg gegaan dus ze zullen niet als volwaardige ds9 crew optreden maar als zichzelf op ander schip e.d.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Een mix van DS9, TNG en VOY over de verschuivingen in het AQ en BQ door de stopzetting van de oorlog met het Dominion.
Gebruikersavatar
Highwaij
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 352
Lid geworden op: 29 jun 2003, 11:23
Locatie: Deventer

Bericht door Highwaij »

Nebulaguy schreef:Een mix van DS9, TNG en VOY over de verschuivingen in het AQ en BQ door de stopzetting van de oorlog met het Dominion.

sluit ik me geheel bij aan
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ik denk dan ook niet dat ik de enige fan ben, die wel eens wil weten wat er allemaal gebeurde na 'What you leave behind Part2'.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Hmm.. Ooit is wel erg wanhopig. Er komt gewoon een nieuwe film. Dat staat wel vast. EN men probeert vast wel weer veel actie er in te brengen zodat ook non-fans de films gaan kijken(zoals bij FC). Maar je hebt natuurlijk ook weer kans dat het een TVH/GEN film word.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Onthoud dat actie het hem niet doet: The Voyage Home is de meestbekeken Trekfilm ooit, en heeft ook het meest opgebracht in de cinemazalen. En dat zonder een enkel feit van geweld.
Gebruikersavatar
JoMa
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 857
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:37
Locatie: JoMaBay prime

Bericht door JoMa »

Maar volgens mij is de Voyage home ook zo aangeslagen omdat het in deze tijd speelde (grotendeels) en dat gaf ook wat komische aspecten :roll:
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ja idd het was waarschijnlijk de mengeling en vooral de komische elementen die het hem deden.
Gebruikersavatar
A3aan
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 289
Lid geworden op: 20 aug 2003, 17:15
Locatie: Tolbert , te Grun

Bericht door A3aan »

Of een film waarin Species 8472 weer terugkomt
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

dat zou niet erg logisch zijn, want species 8472 zitten in het dq en het lijkt me stom als dit gebeurt. dat zou ik dan de grootste fout van star trek noemen.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Species 8472 zit in Fluidic Space, dat is een ander heelal, een andere dimensie, normaal zouden ze instant overal kunnen zijn.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

ow, ik denk dat ik nog eens naar voyager moet kijken. ik dacht toch echt dat ze doodgewoon in het dq zaten.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Wordt gezegd in Scorpion hoor, en ook in Armada II (ja das wel niet canon ja). Op het eind van de 8472-Borg oorlog keerde Species 8472 gewoon gedwee terug naar hun Fluidic Space.

The Star Trek manual zegt dat dat een apart heelal is.
Gebruikersavatar
queen_dax
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:02
Locatie: ergens achter de sterren
Contacteer:

Bericht door queen_dax »

ja want je kan er ook niet zomer komen, je moet dat heelal met een soort beam openen.

Persoonlijk ben ik voor een film met ds9 crew want we hebben al filsm gehad met TOS met TNG dus nu is in de goede volgorde ds9 aan de beurt!
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nebulaguy schreef:Species 8472 zit in Fluidic Space, dat is een ander heelal, een andere dimensie
Ligt eraan welke aflevering van VOY je gelooft.

In "Scorpion" was het een andere dimensie
In "In The Flesh" een ander melkwegstelsel
In "Unimatrix Zero" is er een grens met fluidic space in het Beta Kwadrant

Komt steeds dichterbij. Straks bevindt fluidic space zich in de Expanse. :lol:
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Ik dent niet dat er nog een film komt na insurruction en Nemesys(t), of ze zouden idd een plot met het heden erin moeten maken, maar dan biginnen de fans weer te zeiken dat het al eens gebruikt is. Kortom, geen nieuwe film, en Ent zal denk ik de laatste ST serie zijn :{
Gebruikersavatar
queen_dax
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:02
Locatie: ergens achter de sterren
Contacteer:

Bericht door queen_dax »

Romulanoperative schreef:Ik dent niet dat er nog een film komt na insurruction en Nemesys(t), of ze zouden idd een plot met het heden erin moeten maken, maar dan biginnen de fans weer te zeiken dat het al eens gebruikt is. Kortom, geen nieuwe film, en Ent zal denk ik de laatste ST serie zijn :{
niet zo negatief!!!! ;(
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Jah, sorry, maar ik probeer het ietjes rieeler te maken, het feit dat er misschien geen belangstelling voor meer is.
Maar er is hoop, Falcon 4.0 fans zeiden ook dan g2interactive dood was, maar binnen 2 maanden komt Falcon 4.0 Operation Infinite Resolve, dus er is hope.
I've got faith...(it's been a long time :-P )
Gesloten