Misschien toch een nieuwe film????

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Misschien toch een nieuwe film????

Bericht door Jason B »

Oke, dit las ik op een message board op www.startrek.com:

Alright i was reading the the Star Trek Communicator the latest issue that there maybe a possible movie. There is an interview with Robert Picardo in there. In several parts of the interview he says that there maybe a movie with like all the series combined because it has never been done before and also because they just sort of ended the Next Generation series of movies. He was hinting all through the artical that there is a possiblity of a movie but i can't be certain.

zou het kunnen??? en hoe zou dat zijn????
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Komt er een LOTR deel III?? Hoe kan dat nu zijn.

Dat is een vergelijkbare vraag. Star Trek zal altijd door blijven gaan, zolang er nog fans zijn.

:roll:
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Komt er een LOTR deel III?? Hoe kan dat nu zijn.

Dat is een vergelijkbare vraag. Star Trek zal altijd door blijven gaan, zolang er nog fans zijn.
Dat vind ik niet vergelijkbaar. Van LOTR weet je cker dat er een derde deel komt omdat ze die al opgenomen hebben en al bijna uitgegeven wordt. En LOTR heeft 3 boeken waarvan er al 2 waren verfilmd. dus dan weet je dat er ook een derde komt. Maar star trek is nog niet geschreven en staat dus ook nog niet vast. maar ja wie weet!! 8-)
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Star Trek staat vast. Het is net zo zeker als James Bond en LOTR en Star Wars, al is het niet geschreven. Het komt terug, omdat er nog steeds animo voor is, Het is een complete cultuur.
Gebruikersavatar
Jason B
Commander
Commander
Berichten: 1326
Lid geworden op: 06 aug 2003, 17:33
Locatie: Leiden

Bericht door Jason B »

Ja oke als je het zo bekijkt ja, dat is waar. Nou als het dan toch terugkomt, doe het dan maar met het idee hierboven, toch???
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

het idee hierboven?? welk idee?
The One
Commander
Commander
Berichten: 1410
Lid geworden op: 22 jan 2003, 09:40

Bericht door The One »

Hmm ik had 't al een keer voor de gein geoppert, een film met alle series gecombineerd. Maar ik weet niet of dat gaat werken. :)
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Gebruikersavatar
queen_dax
Ensign
Ensign
Berichten: 172
Lid geworden op: 04 mar 2003, 01:02
Locatie: ergens achter de sterren
Contacteer:

Bericht door queen_dax »

kan wel lachen zijn!
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

op het moment dat star trej geen geld meer oplevert wordt het afgekapt...

en aangezien star trek steeds minder geld oplevert betwijfel ik ten zeerste op er een nieuwe film uitkomt....
Gebruikersavatar
jelle
Ensign
Ensign
Berichten: 182
Lid geworden op: 29 okt 2003, 19:22
Locatie: monster

Bericht door jelle »

maar als ze er nou een paar jaar (stuk of 5 tot 10) mee zouden wachten, hebben mensen toch zoiets van: dat is een tijdje geleden dat er een star trek film was laten wie die gaan kijken.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

van mij mogen ze wel ophouden met die onzin die star trek heet, ik heb jaren lang vol plezier naar Star Trek TNG, DS9 en zelfs Voyager gekeken, maar nou vind ik genoeg Star Trek is onorgineel, de films zijn vervelend en saai, Insurrections ging nog net maar Nemesis heeft zeker bewezen dat de vloek van de oneven nummers totale onzin is... daarnaast komt er ook nog enterprise, een zware tegenvaller die ik niet tot star trek wil bereiken ondanks er een vulcan in mee doet en eens op de tien afleveringen andorians langs komen... neen ik heb mijn hoop gelegd nieuwe sf series die er na 1 season van de buis afgegooid worden...

science fiction zit in een dip...
Gesloten