Wat vind je van de Trailer?

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Wat vind je van de Nemesis Trailer?

Echt geweldig!
19
48%
Goed
15
38%
Mwha mwha...beetje standaard allemaal
5
13%
Slecht, zeker niet stimulerend om er naartoe te gaan
1
3%
Zeer slecht! Slechter dan Slecht!
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 40

Gebruikersavatar
MelliW
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 369
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:05
Contacteer:

Wat vind je van de Trailer?

Bericht door MelliW »

Hier is de directe link:

http://www.apple.com/trailers/paramount ... large.html


Ik vond de trailer niet slecht, maar uiteraard hebben ze de meest "gelikte" scenes erin gedaan.


Meest opvallende:
Het ziet er zeer goed uit, mooie FX, maar ja...wat verwacht je anders?

Meest tegenvallende:
Zucht.....moeten die sex scenes nu echt elke keer?

Ik weet niet of ik moet uitkijken naar Nemesis, sommige dingen die ik "gehoord" heb tot nu toe bevallen me wel, zoals het gebruik van de Romulans, en hun relatie met Remus. Wat me niet bevalt is het standaard plot.....een groot gevaar bedreigt de Federatie....bla bla bla...ook "weer" een "Clone" van Data kennen we nu wel....(Lore en co) kennen we wel langzamerhand. Ik denk dat ik hem tegen die tijd wel download, en daarna beslis of ik nog naar de bios ga.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ook al zou Nemesis de grootste flop zijn, ik ga er wel naartoe in de Bios, gewoon omdat het startrek is.

De trailer was wel goed, heb er een beter gevoel bij als Insurrection.
Ik krijg het idee dat dit een 'donkerdere' startrek flim wordt dan de gemiddelde startrek films.
Maar het is en blijft een trailer, zegt niet zo veel.

Alleen dat stukje met die Jeep vind ik nu al een mislukking, lijkt wel The A-Team ofzo.. vooral dat Jumpen in die shuttle bah bah... ziet er verkeerd uit.

En met die sex valt het wel mee, heb jij ooit iets bloots gezien in startrek?
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

hij is echt cool :-D echt zo'n misterieuze trailer met veel aktie waar bij je zo'n IK WIL DIE FILM ZIEN gevoel krijgt aan het einde.
TheDJZap
Ensign
Ensign
Berichten: 203
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:12

Bericht door TheDJZap »

ja dat van die jeep vind ik ook erg slecht, hoop dat het in de film er een beetje beter uit ziet maar voor de rest lijkt mij de film wel spannend.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Standaard TEASER trailertje, ze hergebruiken iig geen oud beelmateriaal en de FX zien er zo op het eerste gezicht goed uit.

Die 4x4 ziet er echt slecht uit zeg. Voor het eerst zien we een 24e eeuws grondvoertuig en wat doen ze? Ze geven het WIELEN. :(

Terwijl het is bevestigd dat in de 22e eeuw al hovercars bestaan.
Het ding lijkt zo te zijn weggereden uit een Mad Max film. :shake:

Als Brent "ik geef mezelf lekker een dubbelrol hehe" Spiner en Patrick "this story needs a sequel" Stewart nou een minder groot salaris hadden geeist, had het misschien wel een hover car kunnen zijn...

Wisten jullie trouwens dat ik vannacht een vage droom (nachtmerrie???) had dat Lameway in de trailer te zien zou zijn? Geen wonder dat ik om half 6 wakker werd met buikkrampen...
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 27 jun 2002, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
The-ED
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 jun 2002, 13:16
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door The-ED »

Geweldige Trailer

En over die jeeps , ik vind dat je daar nog niet over kan oordelen je weet gewoon simperl weg niet wat er aan de hand is in het verhaal (meschien wel een transpoorter die stuk is en dat ze alleen met land voertuigen zich snel kunnen verplaatsen)

Ik ga er zeker heen

:) [/quote]
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Gebruik van de transporters is niet mogelijk vanwege een ion storm maar dan kun je met een shuttle gaan. Nee zeggen ze, we nemen de Argo, een big ass shuttlecraft waarin die auto met WIELEN in kan staan zodat Picard fijn kan scheuren...
Gebruikersavatar
Bosch571
Ensign
Ensign
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:59
Locatie: Luyksgestel (brabant)

Bericht door Bosch571 »

hoovers werken vast niet op die planeet, op DS9 werkte die dingen al niet omdat er een verkeert materiaal in de vloeren verwerkt zaten.

En ik denk dat deze film wel gaat scoren, gewoon omdat dit soort films een grote publiek aantrekken, een film zoals 3th die wil scoort gewoon niet meer, en dan worden ze gewoon niet meer gemaakt. Let maar op deze film krijgt veel meer aandacht in de media dan ander startrek dilms.
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

HEt zag er echt mooi uit allemaal, de FX waren mooi. Ik wil er wel zeker heen, slechter als ST: V kan hij niet zijn :D En ik heb zo in de eerste instantie geen problemen met die 4x4, ziet er wel spectaculair uit.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Bosch571 schreef:hoovers werken vast niet op die planeet, op DS9 werkte die dingen al niet omdat er een verkeert materiaal in de vloeren verwerkt zaten.
Er werd in "Melora" niets gezegd over een material wat in de vloeren verwerkt zat. Het kan net zo goed hebben gelegen aan de platen die de zwaartekracht moeten opwekken. Een planeet zou daar geen last van hebben.

Ook al zou een hover car niet gebruikt kunnen worden op die planeet, een gewone shuttle kan altijd gebruikt worden. Heb je ook nog betere sensors...
Bosch571 schreef:En ik denk dat deze film wel gaat scoren, gewoon omdat dit soort films een grote publiek aantrekken
Ja dat doen ze ALTIJD he? Want nog nooit in de hele filmgeschiedenis is een bekende film met media aandacht geflopt. :roll:
De Insurrection teaser was ook niet slecht en toch trok die film niet genoeg kijkers.

Door te zeggen dat deze film gegarandeerd een kasscucces wordt, is waanzin.
Je kunt er niets van zeggen. Het kan een kasscucces (wil niet zeggen dat het een goede film is) worden, het kan een financiele flop (wil niet zeggen dat het een slechte film is) worden.

In ieder geval is het wel zeker dat Nemesis flink wat concurrentie heeft...
Gebruikersavatar
Boromir
Commander
Commander
Berichten: 1370
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:01

Bericht door Boromir »

mwah... Heb hem nu twee of drie keer gezien, en heb er twee meningen over. Ten eerste ziet hij er mooi uit, erg gedetailleerd, mooie FX en actie scenes zo af en toe. Maar die actiescenes konden perfect ondersteund worden door de intromuziek van 'the A-Team' zoals Bram al zei, allemaal een beetje erg down-to-earth met een typisch A-Team realisme gehalte. Buggies die van een rots afspringend een shuttle binnenvallen zitten nu niet bepaald in mijn verwachtingspatroon van een Star Trek film hejz. Daarbij is het natuurlijk erg leuk voor Patrick Stewart, maar ook ik heb niet de behoefte om hem nog eens romantisch in actie te zien in zijn laatste Star Trek film. :{

Denk nog steeds dat het een leuke film wordt om een keer in de bios te kijken, met de spreekwoordelijke bak popcorn in je hand, maar wie zegt dat die optie nou altijd eigenlijk zoveel slechter is dan een zogenaamd authentieke Star Trek film zónder een grote bak popcorn... ;)
Laatst gewijzigd door Boromir op 27 jun 2002, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

WOW!
Excelsior
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 373
Lid geworden op: 02 jun 2002, 21:51
Locatie: BREDA

Bericht door Excelsior »

kick hoor! nu nog een manier vinden om die trailer in volle kwaliteit op mn pc te krijgen! er ontbreekt alleen een ding dat de kijker van buitenaf moet aantrekken, het duidelijke verschil tussen goed en kwaad. De trailer is erg intern trek en op t kwaad gericht. maar glorieus! ooh het is trouwens die andere kale, niet Picard die met Troi (!) in bed ligt :)
Gebruikersavatar
omega88
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 280
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:18
Contacteer:

Bericht door omega88 »

Ik heb nu een link waardoor je de trailer in divx kunt krijgen.
Stuur maar een pm als je m wilt.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

3rd Remata Klan. Kijk we verschillen wel eens vaak van mening. Vooral over Star Trek: Voyager.

Maar deze keer sluit ik me volop aan bij jou. Man, ik dacht ff dat ik naar 'The World Is Not Enough' zat te kijken. Daar 'vliegt' James Bond in het begin met een bootje uit het MI6 Building. Picard is hier net een roekeloze James Bond.

Ook weet ik nog dat ik laatst 'All Good Things' zag. Daar zag ik nog zo'n mooie Hoovercar. Waar zijn die dan?? NERGENS! Ik zie een buggy met 'Michael Knight' achter het stuur :( Nu weet ik al wel, dat de Michelinfabrieken nog blijven door bestaan tot in de 24e eeuw :-P. Banden, jeemig de peemig, hoe diep kun je zinken.

Deze film wordt denk ik nog actievoller dan First Contact. En dat zal de simpele gemiddelde bioscoopbezoeker geen malle moer uitmaken. Nemesis zal het denk ik ook wel beter doen dan Insurrection, vanwege de lange 'hiatus' van de Star Trek films. Ook staat actie garant voor meer bioscoopbezoekers.

En dan het verhaal. Tsja, waarom nou een kloon van Picard?? Hoe dat zo?
Gebruikersavatar
Andy
Ensign
Ensign
Berichten: 183
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Brasschaat, België
Contacteer:

The Official Star Trek: Nemesis Website

Bericht door Andy »

Wat vind je van Star Trek: Nemesis Flash presentatie?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Dat is zeker erg leuk. Nu weet ikb.v. ook dat de Remans meegedaan hebben aan de Dominion War. Nu weet ik dat de Romulan Senate stukke lichter is geworden als in 'Inter Arma Enim Silent Leges'. Nu weet ik dat de warbirds van de Romulans al behoorlijk gerefitted zijn en er anders uitzien. Nu weet ik wie de belangrijkste Romulan in de film wordt: die vrouw :-P . Nu weet ik dat we weer een nieuw ras erbij hebben. De Kolarians (of zoiets). Lijken net Jem'Hadar. Nu weet ik dat de Scimitar er lelijk uitziet. Net zoals zo'n gigagroot Breenschip.
Gebruikersavatar
Mr Hayes
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3691
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:54
Locatie: Barcelona
Contacteer:

Bericht door Mr Hayes »

Ooh, en nu weet ik ook dat de Romulans hun eigen mode hebben. Hun joekels van schoudervulling zijn definitief verleden tijd. En er komt kleur in hun kleding :-D
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

In DS9 kregen de Romulans al betere kleding. :)

Die Romulan Kamer in IAESL was niet van de Senate maar van de Continuing Committee.
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

de trailer zag er goed uit :)
het begin gaf een beetje een LOTR gevoel vond ik,
ik heb er wel goede verwachtingen op :-D
}:O
Gebruikersavatar
dre
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 328
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:56
Locatie: Oudendijk

Bericht door dre »

ooo, wat haat ik die klote pc's toch ook. Hij opent niet. Pokke zooi. Ja ik heb goede programma's, ja ik heb een goede internetverbinding....
Gebruikersavatar
Bosch571
Ensign
Ensign
Berichten: 178
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:59
Locatie: Luyksgestel (brabant)

Bericht door Bosch571 »

Kijk ik weet niet of het een goede film gaat worden, weet wel dat paramount van plan is om er veel meer aandacht te trekken voor deze film. Vroegere StarTrek films werden niet zo uitgebreid behandeld in de media, en zo te zien gaat dat met nemesis wel gebeuren. En ik denk dat mensen aangetrokken worden door de goede FX en de actie scènes. Dat het niet de film is waar veel fans op zitten te wachten interesseert paramount echt geen hol.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

3rd RemataKlan schreef:Die 4x4 ziet er echt slecht uit zeg. Voor het eerst zien we een 24e eeuws grondvoertuig en wat doen ze? Ze geven het WIELEN. :(

Terwijl het is bevestigd dat in de 22e eeuw al hovercars bestaan.
Het ding lijkt zo te zijn weggereden uit een Mad Max film. :shake:

Jij hebt de site dus niet bekeken. Die Jeep komt van een planeet vlakbij Remus en Romulus. Van een Pre-Warp Planet! Beginnen net met industrie e.d. Dus het is logisch dat het autootje wielen heeft!




Mijn mening verder.

De trailer is leuk, goh de Enterprise. nieuwe Shuttltjes.. Picard met Troi in bed?? of zie ik dat fout. of heeft crusher zwart haar?? Zoals gewoonlijk een Typisch startrek plot in een nieuw jasje.. jah dat jasje is nog niet gebruikt, ik snap niet dat iedereen klaagt over dat klonen, het is iets nieuws... klaar simpel. Wat me niet beviel. De muziek klopte niet hoort niet bij startrek. Ik heb het gevoel dat de Data het loodje gaat leggen en wel op het moment als ie dat schip uitrent, ik heb het gevoel dat de Ent-E naar het gootje gaat.. allemaal dat soort dingen. Dat schip van de Remus ziet er heel erg gevaarlijk uit.. veel gevaarlijker dan de ent-e. Vindt het wel knap dat je ze nog nooit gezien hebt.. maar jah..

De trailer wat geen teaser is.. want die zijn veel korter.. lokt je wel uit om naar de bios te gaan.. maar jah zonder trailer ging ik ook wel.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef:Jij hebt de site dus niet bekeken. Die Jeep komt van een planeet vlakbij Remus en Romulus. Van een Pre-Warp Planet! Beginnen net met industrie e.d. Dus het is logisch dat het autootje wielen heeft!
Dacht je dat Picard toevallig een grote shuttle mee nam waar toevallig een auto in kan staan? Dat Picard toevallig beschermingsbrillen meeneemt om geen stof en zand in de ogen te krijgen tijdens het rijden terwijl hij niet eens wist dat hij ging rijden?

En het is duidelijk te zien dat de Jeeps van de mensen op Kolarius er anders uitzien dan Picard's Mad Max voertuig.

Gewoon de trailer kijken...

En als je het script zou hebben gelezen, wat ik wel heb gedaan, dan had je gelezen dat die auto van Strafleet was.
Nemesis schreef:De muziek klopte niet hoort niet bij startrek.
Het is ook een trailer.
Nemesis schreef:De trailer wat geen teaser is.. want die zijn veel korter..
Deze Nemesis trailer duurt ongeveer anderhalve minuut, nog net niet zelfs. Dit is net zolang als de teaser trailers van First Contact en Insurrection. Die full trailes van die films duurden ongeveer 2 en een halve minuut.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 28 jun 2002, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

En als je het script zou hebben gelezen, wat ik wel heb gedaan, dan had je gelezen dat die auto van Strafleet was.
En dat is wat dus niet hoort... en dus doe ik het ook niet.... Dus wordt niet boos als ik fouten maak omdat ik het script niet heb gelezen... want dat kan ik niet ruiken dat die auto van starfleet is...


Dus donder nu eens op met je script... en kijk eens of je zelfs zonder script nog iets nuttigs kan zeggen... al dat gespoiler van jouw!
nccALF
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2002, 20:29

Bericht door nccALF »

Ik heb pas geleden ergens gelezen dat het gros van de StarTrek fans moeilijk tevreden te houden is.Ze zeiken altijd over allerlei details,dit klopt niet en dat hoort anders en waarom hebben ze dit en dat............
En als ik dit zo lees is dat helaas maar al te waar.
Wees toch blij dat ze met een TNG film komen voor hetzelfde geld waren ze na Insurrection er mee op gehouden.
Gelukkig krijgen we wel weer een TNG film en als ik zo de teaser/trailer (whatever) bekijk wordt het nog een goede ook.
Ik ga zeer zeker kijken en pas als ik de film gezien heb vel ik er een eigen oordeel over en zal die niet door iedereens strot proberen te douwen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nemesis schreef:En dat is wat dus niet hoort... en dus doe ik het ook niet.... Dus wordt niet boos als ik fouten maak omdat ik het script niet heb gelezen... want dat kan ik niet ruiken dat die auto van starfleet is...
Je had kunnen weten dat die auto niet van de Sand people was door gewoon te kijken naar de trailer. Tel daarbij de grote shuttle waar de auto zo in kan springen erbij op en je hoort dan toch wel tot de conslusie te komen dat die auto van de Enterprise is.

Plus de interviews van Berman die het had over een 24e eeuwse Jeep...
Nemesis schreef:Dus donder nu eens op met je script... en kijk eens of je zelfs zonder script nog iets nuttigs kan zeggen... al dat gespoiler van jouw!
Oh God, meneer maakt zich druk om spoilers van Nemesis in het NEMESIS forum. :roll:
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Ziet er erg mooi uit. Ga hem zeker kijken in de bios.
Gebruikersavatar
cybermans
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 291
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:03
Locatie: cyberspace
Contacteer:

Bericht door cybermans »

kon alleen niet herkennen wei met wie lach te dieken
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Dat was SHINZON met TROI die denkt dat het riker is.
Gesloten