Star Trek VI - TUC S.E. - Nu verkrijgbaar

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gesloten
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Star Trek VI - TUC S.E. - Nu verkrijgbaar

Bericht door Ronald42 »

Ik had er nog niets over gelezen dus post ik het maar even. Hij ligt nu in de winkels. €16,99 bij Correct koopje dacht ik zo. Helaas heeft de cover een iets andere kleur schakering. Valt gelijk zo op in de kast.

Ronald
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Ik heb hem gekocht voor 17,89 €, vind ik een goede koop, het valt me op hoe goed de SFX eigenlijk zijn als je ze vergelijkt met TNG van die tijd. Een groter budget voor een film is toch altijd mooi meegenomen.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Die ga ik ook aanschaffen denk ik.
Hoe zit het met de extra's?
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Section31 schreef:Die ga ik ook aanschaffen denk ik.
Hoe zit het met de extra's?
Commentaren zoals normaal en veel dingen over "afscheid TOS-crew". Ik heb ze nog niet allemaal uitgekeken dus een sluitend oordeel kan ik je niet geven, ze lijken toch bij de betere van de SE-reeks te zitten.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nebulaguy schreef:Ik heb hem gekocht voor 17,89 €, vind ik een goede koop, het valt me op hoe goed de SFX eigenlijk zijn als je ze vergelijkt met TNG van die tijd. Een groter budget voor een film is toch altijd mooi meegenomen.
Alleen had ST6 een laag budget. 25 miljoen, 2 miljoen meer dan ST5 maar rekening houdend met inflatie was het in feite iets minder zelfs.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

3rd RemataKlan schreef:
Nebulaguy schreef:Ik heb hem gekocht voor 17,89 €, vind ik een goede koop, het valt me op hoe goed de SFX eigenlijk zijn als je ze vergelijkt met TNG van die tijd. Een groter budget voor een film is toch altijd mooi meegenomen.
Alleen had ST6 een laag budget. 25 miljoen, 2 miljoen meer dan ST5 maar rekening houdend met inflatie was het in feite iets minder zelfs.
:o Meen je dat echt? De discussie over de slechte SFX van TFF is ondertussen al eens gevoerd, grootste excuus dat Shatner gebruikte was de lonen van de acteurs, kan me niet voorstellen dat die voor TUC lager waren. Hoe heeft Meyer dan zo'n goede SFX kunnen gebruiken?
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Section31 schreef:Hoe zit het met de extra's?
De mainpage van StarTrek.nl verklaart alles. :)

Directe link:
http://www.startrek.nl/sbs.php?i=1515
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

mooi, die ga ik halen!

ps, nog iemand die de gewone editie van TUC over wil nemen van mij ;)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Wat mij opvalt is dat deze DVD veel goedkoper is als zijn voorgangers. Bij FRS betaalde je voor de eerste 4 delen 29.99 geloof ik, deel 5 was al wat minder (26.99 geloof ik) en dit deel 19.99.

Heb hem gisteren aangeschaft, eindelijk een FRS gevonden die hem verkoopt. Heb de film wat bekeken. De Nederlandse ondertitels zuigen :-P maar die gebruik ik toch bijna nooit. Heb de extra's nog niet bekeken (van de vorige films eigenlijk ook nog niet, te weinig tijd). De film blijft wel mooi en op DVD ziet hij er toch wat beter uit als mijn zelfopgenomen VHSje van 11 jaar geleden :)
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

The Silencer schreef:Wat mij opvalt is dat deze DVD veel goedkoper is als zijn voorgangers. Bij FRS betaalde je voor de eerste 4 delen 29.99 geloof ik, deel 5 was al wat minder (26.99 geloof ik) en dit deel 19.99.
Dat is mij idd ook opgevallen deel V was al maar 17,99 bij Proxis en deel VI nu dus 16,99 bij Correct in R'dam. Maar ik denk dat het alles te maken heeft met hoeveel ervan verkocht zijn cq worden. Dat zal dan wel tegenvallen nou ja dan maar wat minder winst zal de gedachte wel zijn.

Ronald
Gesloten