startrek XI

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Tgarak
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 jan 2004, 20:19
Locatie: Breda

startrek XI

Bericht door Tgarak »

Ik koop altijd startrek monthly. Hierin staat in een interview met Rick Berman dat zegt hij bezig is met wat het begin is van een 11de film weet iemand hier meer van af??
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

alleen maar hetzelfde stukje uit de STM
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

Star Trek producer Rick Berman has confirmed that work has begun on developing a new theatrical Star Trek feature, which he has described, without elaboration, as a "prequel." "I am involved in the very early stages of what could be the next Star Trek movie," Berman told the British magazine Dreamwatch. "It's something I will be producing with two other producers."

After over a year of silence on the future of the STAR TREK feature film franchise, producer Rick Berman has finally dropped the first hints of a new theatrical project for the franchise. The news comes in the new issue of Dreamwatch magazine, just coming out in the UK.

Speaking in issue #117, Berman confirms for the first time that he is now developing a STAR TREK feature film project: "I am involved in the very early stages of what could be the next STAR TREK movie," reveals Berman, in an excerpt provided by Dreamwatch. "It's something I will be producing with two other producers."

Unwilling to offer many details he cryptically describes it as "a prequel" without any further elaboration. The names of his producing cohorts will have to remain unknown for now, as well. This follows a report earlier this week from Dark Horizons that Paramount may be working on a project the site described as "Starfleet Command." Coincidentially, former TREK producer Harve Bennett (STAR TREKs II-VI) revealed recently that several years ago he had pitched a Starfleet Academy-based STAR TREK movie concept.

On the television front, while the future of their first series remains in limbo, Berman confirms that he is developing a non-STAR TREK sci-fi series with partner Brannon Braga. Both Berman and Braga have development deals with Paramount. If a new series begins development in earnest, TrekWeb insiders suggest Berman and/or Braga might take a reduced role in a fourth season of ENTERPRISE, though this is entirely speculation.

For the full interview and much more, check out issue #117 of Dreamwatch magazine in the United Kingdom.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

The Federation - de nederlandse star trek fanclub schreef:Na Star Trek: Nemesis was het lange tijd de vraag of we ons nog mogen verheugen op een nieuwe film. Volgens de laatste geruchten zal dit weer gaan gebeuren. Sterker nog: het worden er gelijk drie!

Of deze stap geinspireerd is door het succes van de "Lord of the Rings Trilogie" is niet bekend, maar dit is in ieder geval niet het enige opvallende aan dit bericht.

Zo zullen Berman en Braga niet de regie voeren over deze films. In plaats daarvan zal Jordan Kerner (bekend van onder andere SNOW DOGS, INSPECTOR GADGET, THE MIGHTY DUCKS en D2 en D3) de producer zijn. De films zullen een prequel vormen. Waarvan is nog niet duidelijk, maar de gedachten gaan naar de eerste dagen voor Kirk, Spock en Mccoy.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

IK hoop dat alleen maar dat riker de nieuwe uss enterprise mee neemt naar een nieuwe avontuur. :Y)
Gebruikersavatar
capt. Fabio L.
Ensign
Ensign
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 sep 2002, 20:21
Locatie: Aarde

Bericht door capt. Fabio L. »

IK hoop dat alleen maar dat riker de nieuwe uss enterprise mee neemt naar een nieuwe avontuur.
Riker heeft de Titan, en zoalang ze de Enterprise-E niet opblazen zal Picard geen Enterprise-F krijgen.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

ziet er naar uit dat het enterprise wordt dus.
Gebruikersavatar
wildhagen
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 140
Lid geworden op: 26 apr 2004, 14:18
Locatie: Roosendaal
Contacteer:

Bericht door wildhagen »

capt. Fabio L. schreef:
IK hoop dat alleen maar dat riker de nieuwe uss enterprise mee neemt naar een nieuwe avontuur.
Riker heeft de Titan, en zoalang ze de Enterprise-E niet opblazen zal Picard geen Enterprise-F krijgen.
Plus het feit dat het een prequel van TOS zou moeten worden, dan word het lastig om Riker daarin te laten spelen. Tenzij ze hem somehow natuurlijk even 100 jaar terug in de tijd laten time-travellen...
Gebruikersavatar
capt. Fabio L.
Ensign
Ensign
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 sep 2002, 20:21
Locatie: Aarde

Bericht door capt. Fabio L. »

Zouden we geen petitie starten om die prequels tegen te houden? Want als ze een FILM over "Enterprise" gaan maken dan ermhhhh... tja.
Ik denk dat de mensen wel weten wat ik hiermee bedoel :{
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

capt. Fabio L. schreef:
IK hoop dat alleen maar dat riker de nieuwe uss enterprise mee neemt naar een nieuwe avontuur.
Riker heeft de Titan, en zoalang ze de Enterprise-E niet opblazen zal Picard geen Enterprise-F krijgen.

Ja daar ben ik nog niet over heen in nemesis vertende picard dat ze de Titain zijn maar is dat nu een schip of wat is dit dan?
Gebruikersavatar
capt. Fabio L.
Ensign
Ensign
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 sep 2002, 20:21
Locatie: Aarde

Bericht door capt. Fabio L. »

Ja daar ben ik nog niet over heen in nemesis vertende picard dat ze de Titain zijn maar is dat nu een schip of wat is dit dan?
Riker werd gepromoveerd tot kapitein en de U.S.S. Titan zou zijn schip worden. Picard heeft niks met de U.S.S. Titan te maken. ;)
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

capt. Fabio L. schreef:
Ja daar ben ik nog niet over heen in nemesis vertende picard dat ze de Titain zijn maar is dat nu een schip of wat is dit dan?
Riker werd gepromoveerd tot kapitein en de U.S.S. Titan zou zijn schip worden. Picard heeft niks met de U.S.S. Titan te maken. ;)
zo he hoe vaak heb je dit moeten lezen om het te begrijpen. Applaus iig.

@supervlaai Jonathan Frakes heeft na afloop van nemesis ook ten kennen gegeven in geen nieuwe (TNG) film meer te spelen.
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

Paulstartrek schreef:
zo he hoe vaak heb je dit moeten lezen om het te begrijpen. Applaus iig.
Waar slaat dat nou weer op? Fabio geeft gewoon een antwoord op een domme vraag van supervlaai. Tjah.

Najah, de volgende film zal denk ik niet met Kirk & co gespeeld worden. Die zijn uit. Waarom zouden ze nog een film over hun gaan.
Ze hadden nog een regie van een academy film liggen? Tjah.. doe maar. Tis toch nog te vroeg voor een NX-01 film.
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Re: startrek XI

Bericht door Mescalino »

Tgarak schreef:Ik koop altijd startrek monthly. Hierin staat in een interview met Rick Berman dat zegt hij bezig is met wat het begin is van een 11de film weet iemand hier meer van af??
Ik hoop binnenkort een dvd te bemachtigen met 5 uur film. Dit zou gaan om Startrek 11 Een nieuwe 'onbekende Captain' die een avontuur beleefd. Een bekende acteur en een onbekende Kapitein.

Ik ben benieuwd of het allemaal waar is en ik houd jullie op de hoogte.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

[off-topic]

:o!

Dat is lang geleden!

[/off-topic]
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

:eek: Patrick is er weer! :eek:


Maareh, 5 uur film? In het geheim opgenomen door Paramount? Lijkt me erg vreemd. Ik zou denken dat ze nog helemaal niks hebben opgenomen.
Gebruikersavatar
Wilson
Administrator
Administrator
Berichten: 1767
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:37

Bericht door Wilson »

Hee Mesc !
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Re: startrek XI

Bericht door Ronald42 »

Mescalino schreef:
Tgarak schreef:Ik koop altijd startrek monthly. Hierin staat in een interview met Rick Berman dat zegt hij bezig is met wat het begin is van een 11de film weet iemand hier meer van af??
Ik hoop binnenkort een dvd te bemachtigen met 5 uur film. Dit zou gaan om Startrek 11 Een nieuwe 'onbekende Captain' die een avontuur beleefd. Een bekende acteur en een onbekende Kapitein.

Ik ben benieuwd of het allemaal waar is en ik houd jullie op de hoogte.
Lijkt mij onzin. Eerst zien en dan geloven.
Gebruikersavatar
Mescalino
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 103
Lid geworden op: 28 jun 2002, 18:08
Contacteer:

Bericht door Mescalino »

Eerst zien dan geloven was mijn reactie ook.

5 uur is hij ivm dubele scenes die over moesten. Het is zeg maar de"raue" film. Ik vond het ook vreemd er niets verder over gehoord te hebben.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Ik hoop op een hele nieuwe serie, een 6e dus...
Met als captain, William Riker... of zijn zoon ofzo. Maar het lijkt mij zelf wel cool als Riker de captain wordt van een nieuwe Enterprise.
Ronald42
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 584
Lid geworden op: 28 dec 2003, 21:07
Locatie: Where the stars have no name

Bericht door Ronald42 »

Mescalino schreef:Eerst zien dan geloven was mijn reactie ook.

5 uur is hij ivm dubele scenes die over moesten. Het is zeg maar de"raue" film. Ik vond het ook vreemd er niets verder over gehoord te hebben.
OK ik ben nieuwsgierig houd ons op de hoogte zou ik zeggen.

42 komt trouwens van Level 42 en iemand heeft mij ooit eens een 9 min. durende studio outtake versie belooft van het nummer Billy's gone. Klonk allemaal zeer betrouwbaar. De versie heb ik helaas nooit ontvangen en de betreffende persoon lijkt van de aardbodem verdwenen. Moraal zien/horen = Geloven.

Ronald
Gebruikersavatar
capt. Fabio L.
Ensign
Ensign
Berichten: 192
Lid geworden op: 03 sep 2002, 20:21
Locatie: Aarde

Bericht door capt. Fabio L. »

Ik hoop dat Mescalino echt aan die DVD kan geraken, 5 uur beeldmateriaal is niet niks. En zeker voor een film waarover -voorlopig- alleen nog gespeculeerd wordt.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

^

Zeker weten... het kwijl loopt langs mijn mond. :9~ :9~ :9~
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

mwah, een serie met Riker als captain lijkt me niks. Riker heeft al veel films gemaakt. Laat em nu maar eens rustig uitrusten.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Tha Ertenal schreef:mwah, een serie met Riker als captain lijkt me niks. Riker heeft al veel films gemaakt. Laat em nu maar eens rustig uitrusten.

Waarom niet dan verdiend hij toch een goeie mee.
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

supervlaai schreef:
Tha Ertenal schreef:mwah, een serie met Riker als captain lijkt me niks. Riker heeft al veel films gemaakt. Laat em nu maar eens rustig uitrusten.

Waarom niet dan verdiend hij toch een goeie mee.
Riker heeft al veel films gemaakt.
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

^

Maar niet genoeg :)

En als captain is hij veel stoerder.

Ook zit hij vol verassingen :Y)
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

Nee joh, met B&B aan het stuur worden het weer oude verrassingen, en dan zouden we een slecht beeld krijgen van Riker. Denk maar aan Nemesis. Veel mensen vinden dat een slechte film (ik gelukkig niet :)).
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

^

Ik vindt Nemesis helemaal niet slecht.

Ik kan het me wel indenken ofzo, want er gebeuren eigenlijk maar weinig verschillende dingen.

Maar ondanks dat vind ik het nog steeds de moeite waard... special effects zijn mooi... etc etc. (dat teld bij mij heel hoog :-P ) daarom vindt ik TOS minder plezierig om naar te kijken.
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

tjah, "daar heeft u een punt"

Heb net voor 1/2 Nemesis gekeken, en hijs idd nog steeds goed. Maar jah, is ook pas de 2e x dak em zie :P
Gesloten