Audiocommentaar van Ron Moore en Brannon Braga

The Motion Picture t/m Nemesis

Moderator: Dark*staR

Plaats reactie
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Audiocommentaar van Ron Moore en Brannon Braga

Bericht door 3rd RemataKlan »

Hebben de mensen hier die in het bezit zijn van de Generations SE en/of First Contact SE geluisterd naar het audiocommentaar van beide heren?

En zo ja, wat vind je ervan?
En zo nee, waarom niet? Ga het eens heel snel beluisteren dan!

Ik vind het prachtig commentaar, met name Moore heeft veel interessante en leuke dingen te zeggen. Hij is daar wel goed in, ook met interviews vind ik hem altijd goed overkomen. Braga zegt wat minder maar geeft wel wat nuttige stukjes informatie aan. Niet iedereen is er goed in natuurlijk.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Ik heb korte stukjes geluisterd, maar nog niet de hele films (heb wel beiden in mijn bezit).
Eerlijk gezegd heb ik nog nooit volledig audiocommentaar op dvd's geluisterd, omdat ik altijd eerst de film/aflevering kijk, en daarna geen zin meer heb om alles nog een keer te kijken.

Maar deze ga ik wel zeker kijken, want wat ik heb gehoord was zeer interessant. En de gewone films heb ik toch allebei al 20x gezien. ;)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Generations en First Contact heb ik vaak genoeg gezien, met name FC. Meteen gekeken met audiocommentaar, wat inderdaad zeker de moeite waard is. Door het audiocommentaar zag en hoorde ik dingen die me eerder niet waren opgevallen.

Zoals de achtergrondfiguur die Data's grote moment stal. :lol: 'never worked in this town again.'
Plaats reactie