Combadge

Warpdrive, wormholes, phasers ... en meer Star Trek technologie.

Moderator: mr_Vulcan

1 combadge voor álle startrek series ?

Peiling eindigde op 04 feb 2004, 23:28

Ja
1
9%
Nee
10
91%
 
Totaal aantal stemmen: 11

Gebruikersavatar
ESS-Disender
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 443
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:08
Contacteer:

Bericht door ESS-Disender »

Ja, telkens nieuwe dingen erbij, geavanceerdere technieken ga zo maar door, als je moet blijven vernieuwen, moet je je fantasie steeds meer de vrije loop laten, en dan is het knap dat alles dan nog wat klopt.
Gebruikersavatar
MitchellBlack
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 mei 2004, 19:29
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door MitchellBlack »

Daar doe ik mijn petje wel voor af...
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Jimbo schreef:
supervlaai schreef:MAar ja die tijd waren ze nog krap met money.En daar zal het mee te maken heben zeker.
Denk het niet, Tijdens TOS vonden ze die technologie heel geavanceerd. toen hadden ze nooit gedacht wat wij 40 jaar later allemaal hebben. Omdat we veel meer technologie hebben lijkt TOS niet zo geavanceerd meer.
Er werdt in een interview wel verteld dat TOS low budget was... zelfs in die tijd.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

DataLord schreef:
Jimbo schreef:
supervlaai schreef:MAar ja die tijd waren ze nog krap met money.En daar zal het mee te maken heben zeker.
Denk het niet, Tijdens TOS vonden ze die technologie heel geavanceerd. toen hadden ze nooit gedacht wat wij 40 jaar later allemaal hebben. Omdat we veel meer technologie hebben lijkt TOS niet zo geavanceerd meer.
Er werdt in een interview wel verteld dat TOS low budget was... zelfs in die tijd.
Ja daar wist ik ook iets van af.
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

DataLord schreef:
Jimbo schreef:
supervlaai schreef:MAar ja die tijd waren ze nog krap met money.En daar zal het mee te maken heben zeker.
Denk het niet, Tijdens TOS vonden ze die technologie heel geavanceerd. toen hadden ze nooit gedacht wat wij 40 jaar later allemaal hebben. Omdat we veel meer technologie hebben lijkt TOS niet zo geavanceerd meer.
Er werdt in een interview wel verteld dat TOS low budget was... zelfs in die tijd.
Het was misschien wel low-budget, maar voor die tijd was het wel allemaal op de toekomst gericht, de kijkers hadden wel zoiets van dat ze nooit dachten dat de technologie allemaal zou kunnen, maar het kan tegenwoordig wel. Daarom als je er nu naar kijkt, lijkt het allemaal zo gewoon. 8-)(dat gevoel heb ik dan)
Gebruikersavatar
DataLord
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3094
Lid geworden op: 13 apr 2003, 11:26
Locatie: ZH

Bericht door DataLord »

Jimbo schreef:Het was misschien wel low-budget, maar voor die tijd was het wel allemaal op de toekomst gericht, de kijkers hadden wel zoiets van dat ze nooit dachten dat de technologie allemaal zou kunnen, maar het kan tegenwoordig wel. Daarom als je er nu naar kijkt, lijkt het allemaal zo gewoon. (dat gevoel heb ik dan)
Ja dat klopt ook wel...
Vroeger waren die schuifdeuren etc... dat vonden de mensen al bijhoorlijk speciaal... wat nu ook al niets bijzonders meer is... daarom was het toen een veel grotere hit.
Maar ik had laatst aflevering "the Apple" gezien... daar vuurde de Enterprise een faser naar de planeet, maar wat je dus heel duidelijk zag is dat het gewoon een tekening was dat vuurde. Het bewoog dus ook echt niet. Dat vond ik wel een minpuntje.
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

DataLord schreef:Ja dat klopt ook wel...
Vroeger waren die schuifdeuren etc... dat vonden de mensen al bijhoorlijk speciaal... wat nu ook al niets bijzonders meer is... daarom was het toen een veel grotere hit.
That's My Point 8-)
Gebruikersavatar
MitchellBlack
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 mei 2004, 19:29
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door MitchellBlack »

De mensen raken er gewoon steeds meer aan gewend...
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Bericht door SuperVlaai »

Wanneer verander die ranks nog eens want moeten toch een beetje updaten de ranks niet?Want ze zijn toch al een 1eeuw oud.
Gebruikersavatar
MitchellBlack
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 mei 2004, 19:29
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door MitchellBlack »

Ik vind ze juist wel wijs... ik denk dat ze alleen wat meer tussenranks aan moeten toevoegen...
Gebruikersavatar
Jimbo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 679
Lid geworden op: 29 dec 2003, 01:54
Locatie: Nijmegen

Bericht door Jimbo »

MitchellBlack schreef:Ik vind ze juist wel wijs... ik denk dat ze alleen wat meer tussenranks aan moeten toevoegen...
wrm ze hebben er toch genoeg. welke zou je er dan bij willen hebben? 8-)
Gebruikersavatar
MitchellBlack
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 114
Lid geworden op: 16 mei 2004, 19:29
Locatie: Zeist
Contacteer:

Bericht door MitchellBlack »

Jimbo schreef:
MitchellBlack schreef:Ik vind ze juist wel wijs... ik denk dat ze alleen wat meer tussenranks aan moeten toevoegen...
wrm ze hebben er toch genoeg. welke zou je er dan bij willen hebben? 8-)
Iets nieuws tussen Ensign en Captain, en Extra´s toevoegen rond de Admiralen
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Die ranks zijn gerelateerd aan het aantal user-posts. De een post bijv. 5000 onzin-berichten en is fleet admiral, tegenover de ander die 5000 serieuze posts plaatst. Dus uiteindelijk slaat het helemaal nergens op en is het puur voor de fun ;)
Plaats reactie